Blind Getrouwd 2023

Ik vind dat er nogal wordt overdreven over die Brecht eerlijk gezegd. Zo uitzonderlijk gespierd is die niet, als je uitgaat van een normale hobby waar je consistent tijd insteekt. Ik heb er nu niet op gelet, maar het is ook niet dat die altijd te kleine kledij draagt (wat je bij een bepaald type persoon wel eens ziet) en zo hard uitpakt met zijn uiterlijk.

Allezja, die kerel is leerkracht LO en sport graag, et alors?

Ik vind dat er nogal wordt overdreven over die Brecht eerlijk gezegd. Zo uitzonderlijk gespierd is die niet, als je uitgaat van een normale hobby waar je consistent tijd insteekt. Ik heb er nu niet op gelet, maar het is ook niet dat die altijd te kleine kledij draagt (wat je bij een bepaald type persoon wel eens ziet) en zo hard uitpakt met zijn uiterlijk.

Allezja, die kerel is leerkracht LO en sport graag, et alors?
Vind ik ook. Je ziet natuurlijk wel dat hij gespierd is hé, alleszins meer dan de doorsnee persoon. Maar 't is nu niet dat hij continu loopt te flexen. Mij was het alleszins niet opgevallen dat hij expliciet z'n biceps showt ofzo.

Vind ik ook. Je ziet natuurlijk wel dat hij gespierd is hé, alleszins meer dan de doorsnee persoon. Maar 't is nu niet dat hij continu loopt te flexen. Mij was het alleszins niet opgevallen dat hij expliciet z'n biceps showt ofzo.
Hij is niet enorm uitzonderlijk gespierd, maar die biceps zijn toch vrij indrukwekkend (aders liggen er mooi op). De chest mag er ook zijn. Benen daarentegen zijn minder.

Hij zit inderdaad niet constant te flexen, maar je het ook niet verbergen. Het harde werk mag ook gezien worden.

Eerlijk? Moest ik het lichaam hebben van hem, dan showede ik er ook mee.
Het kost veel moeite en discipline dus hij mag er trots op zijn.
Het is teken van volharding, wat het ook uitstraalt naar de vrouwtjes.
Hun kinderen zijn veilig bij hem en hij kan porties inschatten.

Uhuh, porties inschatten, staat uiteraard op de checklist van elk vrouwtje. Dan weet je zeker dat hij niet thuiskomt van de jacht met een te kleine bizon, waardoor de kinderen in die onveilige wereld bessen moeten gaan verzamelen.

Eerlijk? Moest ik het lichaam hebben van hem, dan showede ik er ook mee.
Het kost veel moeite en discipline dus hij mag er trots op zijn.
Het is teken van volharding, wat het ook uitstraalt naar de vrouwtjes.
Hun kinderen zijn veilig bij hem en hij kan porties inschatten.
Of het is geen volharding en hij gaat nog maar 3 maanden naar de fitness icm anabolen(waarmee ik niet wil zeggen dat hij dit doet). Waaruit dan blijkt dat hij totaal geen volharding heeft en liever vals speelt.

Of het is een afknapper omdat niet elke vrouw zit te wachten op een vent die 6 op 7 in de fitness zit en zijn eten (en dan nog niet om het even wat) op tijd moet hebben en afgewogen.
Aja en de proteïne scheten moeten ze er ook wel bij nemen.

Het grappige is dat veel vrouwen idd zoiets sexy vinden, maar dan uiteindelijk toch geen zo een man willen hebben voor een langdurige relatie.

En nee het is geen jaloezie. Been there, done that voor 7 jaar.

Uhuh, porties inschatten, staat uiteraard op de checklist van elk vrouwtje. Dan weet je zeker dat hij niet thuiskomt van de jacht met een te kleine bizon, waardoor de kinderen in die onveilige wereld bessen moeten gaan verzamelen.
Nee nee, ik was ermee aan het dollen.
Gasten die zo gespierd zijn kunnen goed met voeding om, wat ervoor zorgt dat de eventuele kindjes niet te dik gaan zijn.
Dan hoeven ze niet per sé bizonnetjes te gaan najagen.

Laatst bewerkt:
Of het is geen volharding en hij gaat nog maar 3 maanden naar de fitness icm anabolen(waarmee ik niet wil zeggen dat hij dit doet). Waaruit dan blijkt dat hij totaal geen volharding heeft en liever vals speelt.

Of het is een afknapper omdat niet elke vrouw zit te wachten op een vent die 6 op 7 in de fitness zit en zijn eten (en dan nog niet om het even wat) op tijd moet hebben en afgewogen.

Het grappige is dat veel vrouwen idd zoiets sexy vinden, maar dan uiteindelijk toch geen zo een man willen hebben voor een langdurige relatie.

Of hij traint gewoon efficiënt 3x per week ofzo zonder dat het zijn leven overneemt, zoals de meeste mensen die het volhouden.

Ik verschiet er altijd van hoeveel vrouwen iemand als Brecht al TE gespierd vinden. En ik maar trainen godverdomme.

Of hij traint gewoon efficiënt 3x per week ofzo zonder dat het zijn leven overneemt, zoals de meeste mensen die het volhouden.
Ik denk dat het inderdaad zoiets zal zijn.

Alles kan.
Al denk ik dat hij vrij veel in de fitness zit. Als vrijgezel en ik zag precies ook niet heel veel vrienden bij hem heeft hij ook niet veel anders te doen natuurlijk.

Nee nee, ik was ermee aan het dollen.
Gasten die zo gespierd zijn kunnen goed met voeding om, wat ervoor zorgt dat de eventuele kindjes niet te dik gaan zijn.
Dan hoeven ze niet per sé bizonnetjes te gaan najagen.
Dat slaat allemaal echt op niets hé. Porties voor uzelf inschatten is niet hetzelfde als voor een kind (dat groeit). En als er zo'n fixatie op porties is kan dat evengoed een vré negatief effect hebben.

Alle ik heb niets tegen Brecht, ik heb Nog nooit het gevoel gehad dat die daar zit op te scheppen met zijn lichaam maar wat een onnozele gevolgtrekkingen

Ik verschiet er altijd van hoeveel vrouwen iemand als Brecht al TE gespierd vinden. En ik maar trainen godverdomme.

Toch logisch?

Zelfs al werk je 10 jaar in de ruwbouw, dan nog ga je nog steeds niet van die opgepompte met proteïnen-overladen lichamen krijgen. Er is echt helemaal niets natuurlijks aan een proteïnen-dieet in combinatie met u elke dag liggen uitsloven op toestellen die geen enkel praktisch nut dienen, buiten het bevredigen van de eigen ijdelheid.
Daar spelen toch vooral kunstmatig gecreëerde schoonheidsidealen en/of opbod tegenover uw concurrenten in de fitness.

Net zoals er aan de vrouwenzijde ook helemaal niets natuurlijks is aan opgepompte borsten, opgespoten lippen, enzovoort. En mochten ze er dan nog eens teveel mee uitpakken omdat ze van zichzelf denken dat "dat harde werk toch wel gezien mag worden", dan zakt de aantrekkelijkheid helemaal tot onder het vriespunt.
Of zoals The Streets het ooit zongen: You're fit but you know it.

Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik vind het vooral sterk hoe mensen naar zo'n licht entertainment programma kijken met een soort insteek om zich beter te voelen. Maar dat is slechts mijn mening natuurlijk.

In een interview van TV-familie zegt hij:

Vraagsteller: Je hebt een atletisch lichaam.

Ja, lopen, fietsen en fitness zijn zowat mijn voornaamste bezigheden. Maar het is zo: ik ben een beetje ijdel wat mijn lichaam betreft. Als turnleerkracht zie ik er graag wat gespierd uit, dat is logisch. Maar de belangrijkste reden is mijn gezondheid. En ik voel me echt goed telkens als ik gesport heb.

In een interview van TV-familie zegt hij:

Vraagsteller: Je hebt een atletisch lichaam.

Ja, lopen, fietsen en fitness zijn zowat mijn voornaamste bezigheden. Maar het is zo: ik ben een beetje ijdel wat mijn lichaam betreft. Als turnleerkracht zie ik er graag wat gespierd uit, dat is logisch. Maar de belangrijkste reden is mijn gezondheid. En ik voel me echt goed telkens als ik gesport heb.
Dat zegt niets over aantal trainingen per week natuurlijk. Het ging me louter om die spiermassa, en ik blijf erbij dat je niet in de gym moet leven daarvoor en dat met 3 trainingen in de week kan. Maar dat moet je het wel volhouden.

Dat hij nog loopt en fietst zal natuurlijk zorgen voor een lager vetpercentage en een wat atletischer uiterlijk.

Maar mijn punt hier is dus gewoon dat ik het onnozel vind hoe dit alles meteen negatief wordt bekeken. Iemand die tijd steekt in een hobby is zo plots opgepompt en proteïne-overladen (we bestaan allemaal voornamelijk uit proteïnen hoor) of moet wel in zijn fitness leven. Moest die kerel dezelfde tijd enkel in fietsen en lopen steken hoorde je er niemand over, want dat is "aanvaard", terwijl krachttraining kennelijk iets marginaal is voor kleinburgerlijk Vlaanderen.

Soit, off-topic natuurlijk.

Dat zegt niets over aantal trainingen per week natuurlijk. Het ging me louter om die spiermassa, en ik blijf erbij dat je niet in de gym moet leven daarvoor en dat met 3 trainingen in de week kan. Maar dat moet je het wel volhouden.

Dat hij nog loopt en fietst zal natuurlijk zorgen voor een lager vetpercentage en een wat atletischer uiterlijk.

Maar mijn punt hier is dus gewoon dat ik het onnozel vind hoe dit alles meteen negatief wordt bekeken. Iemand die tijd steekt in een hobby is zo plots opgepompt en proteïne-overladen (we bestaan allemaal voornamelijk uit proteïnen hoor) of moet wel in zijn fitness leven. Moest die kerel dezelfde tijd enkel in fietsen en lopen steken hoorde je er niemand over, want dat is "aanvaard", terwijl krachttraining kennelijk iets marginaal is voor kleinburgerlijk Vlaanderen.

Soit, off-topic natuurlijk.
Ben het met u eens. Er is niks mis mee om uw tijd te steken in de fitness.

Hij ziet er ook niet enorm gespierd uit. Mooi afgetraind, maar zeker ook niet enorm overdreven "opgepompt". Voor zijn fysiek zou ik tekenen.

Apart dat interesses en bezigheden hier zo'n item zijn.

Mathieu kampeert graag -> BG: grow up zeg, eeuwige puber.

Brecht is gespierd -> BG: die slaapt in de fitness.
Isabelle kijkt Studio 100 -> BG: klein kind

Terug
Bovenaan