MisterV
Well-known member
Ik vind hem eerlijk gezegd nogal lomp en egocentrisch overkomen. Al dan niet gekampeerd hebben heeft vooral te maken met hoe je met uw ouders of jeugdbeweging op vakantie ging en dan pak je ze idd eens mee op kampeertrip i.p.v. er weer commentaar op beginnen geven. Idem met die kaas en wijn, zo mokken gelijk een klein kind zeg, dat is nu ook geen haute cuisine hé.En in plaats van 'amai, hebt gij serieus nog nooit in een tent geslapen?' kan je ook 'ik zal u eens meepakken met de tent!' als reactie geven als je dat zo belangrijk vindt.
Swat, de goesting om verder te doen zal bij hem op zijn en dan irriteer je u al rap aan vanalles en nog wat, moeite doet hij alvast totaal niet meer. Maar hij lijkt mij gewoon niet klaar voor een serieuze relatie, eerst eens uit die puberteit geraken.
Ze loopt waarschijnlijk ambetant met al die camera's op haar neus en voor iedere scheet in de lach schieten is dan waarschijnlijk haar manier om daarmee om te gaan.Mijn vrouw en ik vonden het stofzuiger-moment ook wel hilarisch. Snap de kritiek van haar lachen erop niet zo goed.
slaagkansen voor het koppel zijn evenwel nihil.
.