Blind Getrouwd 2023

Ik snap die focus niet op gedeelde hobby’s. Zolang je genoeg dingen kan vinden die samen kunnen, maakt dat toch niet uit om daarnaast andere interesses te hebben? En als die gedeelde interesses er niet zijn bij de start is dat voor beide de ideale moment om samen nieuwe dingen uit te proberen.
Gedeelde waarden en normen, een gelijkaardig gevoel voor humor, elkaar leuk vinden qua karakter...dat zijn dingen die belangrijk zijn. En vooral dat zijn dingen die niet zomaar veranderen.
Terwijl interesses komen en gaan en het is perfect ok die niet allemaal te delen en ook al eens dingen apart te doen.

Ik snap die focus niet op gedeelde hobby’s. Zolang je genoeg dingen kan vinden die samen kunnen, maakt dat toch niet uit om daarnaast andere interesses te hebben? En als die gedeelde interesses er niet zijn bij de start is dat voor beide de ideale moment om samen nieuwe dingen uit te proberen.
Gedeelde waarden en normen, een gelijkaardig gevoel voor humor, elkaar leuk vinden qua karakter...dat zijn dingen die belangrijk zijn. En vooral dat zijn dingen die niet zomaar veranderen.
Terwijl interesses komen en gaan en het is perfect ok die niet allemaal te delen en ook al eens dingen apart te doen.
Inderdaad... Helemaal akkoord.

Ben zelf single, maar ik zou dat echt niet erg vinden dat mijn vriend andere hobby's zou hebben.

Als'k soms mijn collega's op't werk hoor "Ik vind het niet zo fijn als hij gaat voetballen. Want dan zie ik hem 2 avonden niet". Ik zou net blij zijn dat hij een hobby heeft die hij graag doet. En van mij mag hij gerust nadien nog een pint drinken met zijn maten. Kan dat wel snappen dat de mannen eens onder hun willen zijn.

één van mijn beste vrienden vanuit mijn jeugdjaren was qua figuur ne tweelingsbroer van den Brecht.
Ikzelf heb nochtans helemaal geen grote biceps. Eerder schrale biceps.

Iedere persoon is wie hij is he.

Zeker zeker, als ge er hard voor hebt gewerkt moet ge ze zeker showen.
Maar we zien volgende week wel weer hoeveel keer die armen de lucht in gaan:rofl:

Is trouwens het enige koppel dat ik nog kans geef, en vind het voorlopig wel een goede match.

Zeker zeker, als ge er hard voor hebt gewerkt moet ge ze zeker showen.
Maar we zien volgende week wel weer hoeveel keer die armen de lucht in gaan:rofl:

Is trouwens het enige koppel dat ik nog kans geef, en vind het voorlopig wel een goede match.
Inderdaad, lijkt mij niks mee om uw biceps te showen, als ik zo een armen had zou ik het ook doen.

Hij lijkt mij ook een sympathieke en toffe gast om als kameraad hebben. Met Jolien zie ik wel goed aflopen.

Volledig akkoord.

In onze vriendenkring hebben we ook enkele koppels die echt alles, maar dan ook alles samen willen doen. Gaande van 's avonds naar de winkel met de kinderen mee tot op elkaar staan wachten bij de kapper.

Ik vind het net fijn wanneer je zowel gedeelde als aparte interesses/hobby's hebt.

Als je dan een drukke week gehad hebt en elkaar veelal hebt moeten missen, is 't nog zo leuk iets samen te doen.

In onze vriendenkring hebben we ook enkele koppels die echt alles, maar dan ook alles samen willen doen. Gaande van 's avonds naar de winkel met de kinderen mee tot op elkaar staan wachten bij de kapper.
Zij doen maar waar ze zich goed bij voelen maar wat mij betreft:

Den Emile komt meer en meer over als ne droogstoppel. Allé ja zo is hij in het echt waarschijnlijk niet maar zo komt het wel over op den TV.
En wat kraamt hij er soms allemaal uit zeg? Hij weet zelf niet goed wat hij wil denk ik.

Mathieu en Isabelle: die twee zijn zo verschillend. Op basis van wat zijn die samen gezet? :support:

Alexander en Fleur zijn een twijfelgeval. Dat komt misschien nog goed, maar ik vrees van niet. Fleur is wel een mooie vrouw vind ik. Dat Alexander die mogelijks laat gaan. Zucht.

Jolien en Brecht dat gaat alleen maar steil naar omhoog. Of ze echt eeuwig samenblijven? Géén idee maar dat wordt toch gewoon 2x opnieuw een ja straks ??

--

Meestal zijn de vrouwen kritisch in blind getrouwd maar dit jaar zijn het eerder de mannen. Ne plottwist. :tongue:

En de ergernis van vandaag: Ingeborg. Man man man. Niks meerwaarde (vind ik) :support:

Laatst bewerkt:
Mathieu en Isabelle, zo pijnlijk om te zien. Hij stoort zich echt aan haar terwijl zij nog enthousiast alles zit te geven.

Als je dit ziet snap je wel hoe moeilijk en lastig daten is eh. Je mag nog zo goed op papier bij elkaar passen, er nog zo goed uit zien, als de gevoelens er niet zijn werkt het niet. Is niet dat die mensen niet commited zijn om een duurzame relatie uit te bouwen, de gevoelens zijn er simpelweg niet.

Ik vraag me wel af waarom die Mathieu meedoet. Als ge u al stoort aan een kaas en wijn-avond en liever pinten pakt en ne friet eet, ja eu ok. Leef anders 24/7, 365 per jaar in festivalmodus. De reactie van die vriendin was ook wel pijnlijk. "Allez ja, tot nog es he .. misschien"

Ik kan Mathieu ergens volgen en ergens niet. Ergernis is duidelijk een dealbreaker en uzelf verloochenen houdt ge niet lang vol vooraleer de ketchupfles barst.

Anderzijds gaat ge met dit soort programma's toch een verbintenis aan om open te staan voor andere dingen, in al zn geuren en kleuren :unsure:.

Tzijn natuurlijk ook zijn maten, en als die dat zo gewoon zijn, why not. Hij wou inderdaad liever met zijn maten wa pinten drinken en ne frit gegeten, maar nu moest hij de kaasjes opruimen en wijnglazen etc afwassen.

Tzijn natuurlijk ook zijn maten, en als die dat zo gewoon zijn, why not. Hij wou inderdaad liever met zijn maten wa pinten drinken en ne frit gegeten, maar nu moest hij de kaasjes opruimen en wijnglazen etc afwassen.
Ja man ik eet ook liever elke avond haute cuisine ma mijn vrouw maakt steevast droge bloemkool met patatten. Wordt mss tijd om een ander te zoeken.

Da gelach van die Isabelle is zo vermoeiend om naar te kijken, laat staan om mee samen te leven. Ik ben zelf iemand die veel lacht, maar het voelt zo geforceerd van haar. Bedoel, ne stofzuiger in de badkamer voor het scheren was nu ook niet zo grappig :unsure:

Mij ook serieus liggen ergeren aan Mathieu. Lijkt me echt zo iemand die totaal geen compromissen wil sluiten. Die vrouw probeert tenminste nog maar die non verbale communicatie is pijnlijk. Hij duwt haar nog net niet weg als ze in z'n buurt komt.

Waarom meedoen als ge toch alleen maar in de modder wilt springen en in een tentje slapen.

Ik zie alleen Brecht en Jolien nog samenblijven. Die zitten in de wittebroodsweken nu, ben benieuwd of dat nadien nog blijft lukken. Want die Brecht lijkt me redelijk dominant, vraag is of Jolien daarin meegaat. Ik ben toch minder zeker dan vorige week.

Terug
Bovenaan