LaCucaracha
Well-known member
Is de aflevering die uitgesteld werd door het voetbal al uitgezonden?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
deel 1 van je zin: akkoord, maar denk niet dat het met haar uiterlijk te maken heeft -> hij is ook verre van ultrastrak héHet kan aan mij liggen maar ik had deze aflevering de indruk dat Mathieu afknapt op Isabelle haar uiterlijk omdat het geen ultrastrak poppemieke is.
Waarschijnlijk hebben ze die twee samengezet met het idee van feestbeest/overjaarse puber Mathieu te koppelen aan een rustiger type met wel dezelfde humor en ze dan naar elkaar toe laten groeien. Maar als er te weinig raakvlakken zijn marcheert dat natuurlijk niet. Ik snap Isabelle met haar "geen idee waar mijn interesses nog liggen" wel, zelf lang genoeg in de situatie gezeten dat er geen ruimte was voor mijzelf. Voor hen hoop ik dat die vraag bij die expert een beetje in scène was gezet en hij daar effectief al naar gevraagd heeft, het zou maar triestig zijn als ze elkaar nu nog zo slecht kennen.Ik snap Mathieu wel, je moet niet over de hele lijn dezelfde interesses hebben maar er moeten toch raakvlakken zijn. Een huismus die de songs van de nieuwste disneyfilms van buiten kent, die zelf niet graag wandelt en niet om kan met een massa mensen om zich heen.. samenzetten met iemand die er graag met tent en rugzak op uittrekt en duidelijk nog nood heeft aan uitgaan/festivals leek mij geen slim plan. Zeker als je ziet dat dat voor hem wel belangrijk is. Er moet ergens een raakvlak zijn van dingen die je wel graag samen doet.
Tgoh ja, als ze snapt dat niet iedereen dezelfde regeltjes zoals zij volgt en ze daarmee om kan (en omgekeerd) kan het nog wel werken. Maar ze verschillen te veel om het echt te doen werken vrees ik, ze hadden haar beter gekoppeld aan iemand die zelf een half uur crèmekes staat te smeren.Emille en Emma zie ik ook niet goed komen. Emma legt haarzelf (en daarmee haar omgeving) teveel regels op die in haar hoofd HET voorbeeld vormen van hoe het moet en waarvan ze totaal niet snapt dat voor iemand anders dat vreemd overkomt. Zolang ze dat niet leert los te laten zie ik haar niet snel gelukkig worden in een relatie. Dat leidt tot frustraties en onbegrip langs beide kanten.
Op dit moment zie ik geeneen van de koppels samen blijven eerlijk gezegd. Jolien en Brecht misschien nog efkes na het programma maar dat gaat ook niet blijven duren.Fleur en Alexander gaan eveneens niet uit de friendzone groeien.
Nog een bedenking hierover: Het kan montage zijn maar die scène in haar hotel was toch ook tekenend vond ik: Hij wou daar precies zo snel mogelijk weg, geen interesse in het werk van zijn madam? Ik zou toch spontaan eens een rondleiding vragen moest ik hem zijn.Voor hen hoop ik dat die vraag bij die expert een beetje in scène was gezet en hij daar effectief al naar gevraagd heeft, het zou maar triestig zijn als ze elkaar nu nog zo slecht kennen.
Ze moeten er goed uitzien, voldoende uitstraling hebben voor de camera, hun eigen huis/appartement moet eruit zien alsof het uit een interieurmagazine komt (buiten wat gimmicks gelijk een cafétoog in uwe living en een familiepak condooms in de berging), vrienden en familie moeten op TV willen komen en ook daar liefst een interieur uit de boekskes.ik stel me vragen bij de manier waarop die expert koppelen. Het lijkt wel of ze wat kanppe mensen hebben geslecteerd en ze dan ad random aan elkaar hebben gekoppeld. ik zie bij geen enkel koppel de grote raakvlakken.
Bedoel je die pantoffelaffaire en verschillende pantoffels hebben en over “thuis”kleding?Emille en Emma zie ik ook niet goed komen. Emma legt haarzelf (en daarmee haar omgeving) teveel regels op die in haar hoofd HET voorbeeld vormen van hoe het moet en waarvan ze totaal niet snapt dat voor iemand anders dat vreemd overkomt. Zolang ze dat niet leert los te laten zie ik haar niet snel gelukkig worden in een relatie. Dat leidt tot frustraties en onbegrip langs beide kanten.
Dat is niets cultureel, dat zijn pure dwangneurosen. Net als meteen stofzuigen/zwifferen na haar kammen (dien zwiffer en stofzuiger kon niet rap genoeg op hun appartement staan), dagelijks 1001 cremekes, pyjama kan niet als thuisloopkledij etc.Bedoel je die pantoffelaffaire en verschillende pantoffels hebben en over “thuis”kleding?
Want dat is eerder cultureel dan regels? (Waarschijnlijk ook door de mama aangeleerd bij haar.) Vanwaar ik kom, bij ons is het ook eerder de regel wnr je bij iemand komt gaan je schoenen uit. Terwijl bij Belgen die niet zo is. Dat van die kleding snap ik ook wel ergens. Dus voor mij leek dit een beetje aan de normale kant wat zij deed. Terwijl voor andere mensen die dan weer raar overkomt.
Dat is in mijn ogen heel afhankelijk van je situatie.Schoenen uit als je binnenstapt kan ik verstaan, blinde paniek als iemand met binnenslipper even tot aan de brievenbus loopt niet.
I will raise you with "een tinteling die een kriebel kan worden"...Die vriendin van Fleur: Ah je kust al met hem? Is dan dan op de mond? Allé ja ...![]()
Ik snap echt niet dat mensen die hieraan deelnamen zich niet 200% smijten ipv elke muggepiske te overanalyzeren.ik denk dat je net hebt ontdekt waarom ze niet van straat zijnI will raise you with "een tinteling die een kriebel kan worden"...Ik snap echt niet dat mensen die hieraan deelnamen zich niet 200% smijten ipv elke muggepiske te overanalyzeren.

Check - nog 10% kans geeft HLN dit koppel. Mijn voorspelling komt al dicht in de buurt. Alleen die echt knallende ruzie ontbreekt nog.Isabelle doet mij denken aan een ex-lief van mij. Mathieu dat was ik 30 jaar geleden.
En toen is dat vrij slecht afgelopen. Dus ik ben benieuwd. Misschien doet Matthieu het beter als ikzelf.![]()

Een nieuwe carrière lacht je toe!Check - nog 10% kans geeft HLN dit koppel. Mijn voorspelling komt al dicht in de buurt. Alleen die echt knallende ruzie ontbreekt nog.
Al de rest klopt nog steeds, ook qua karaktereigenschappen (niet 100% maar het is toch dicht in de buurt). Ik vind dit eigenlijk best een beetje spooky / beangstigend.![]()