Play4 Blind Gekocht 2023

Voor dat ziek kindje bezoeken de experts toevallig eerst allemaal huizen met trapjes, treden, zitputten en lager liggende tuinen. Hoe toevallig dat de zoektocht zo moeilijk verloopt en plots alle huizen die problemen blijken te hebben! :shutup:
 
Wat een verademing dat koppel uit dilbeek
Kwamen uit een prachtig huis en krijgen ongetwijfeld een super mooi knap huis terug.
Ook die opmerking over de badkamer was echt uit het hart.

Inderdaad, doet deugd om nog eens een niet-arrogant koppel te zien.

Toppunt van wereldvreemdheid en arrogantie was wel Mevrouw Dressoir (zoals iemand anders haar noemde) en haar slome even-arrogante vriendje. Ofte, "girl" en "boy" zoals ze elkaar noemden. :puke:

Toppunt van "we haar hier eens maximaal profiteren om de financiële return zo hoog mogelijk te maken" was wel die Brugse moeder en dochter. Sowieso al heel rare vibes rond die twee. Maar om dan ook nog eens hun commercieel project door een ander te laten uitvoeren, laat het uit. Wat is het volgende? "Hallo, wij willen een hotel uitbaten maar we vinden maar niets voor € 200 000 in centrum Brussel, kunnen jullie ons helpen?" :sarcastic:
 
Qua ingesteldheid wel ja
Alleen weet ik niet of dat huis nog wel in hun zoekregio lag (Lennik?) en benieuwd welk probleem volgende week op duikt
Zal een beetje afhangen van waar exact ze in Dilbeek woonden maar Lennik grenst letterlijk aan Dilbeek dus lijkt me wel ok. Bovendien zal het comfort voor hun zoon misschien wel belangrijker zijn als de exacte ligging van dat huis.
 
Sowieso is het comfort voor de zoon het belangrijkste, anders waren ze gewoon blijven wonen in hun droomhuis.
 
Al te vaak heb ik gezegd dat het programma de verkeerde mensen met verkeerde verwachtingen en eisen hebben uitgekozen. Ze maakten het zichzelf onmogelijk en nu blijkt dat ze meer dan de kantjes eraf gereden hebben.
 
mja, er zijn ook geen concrete voorbeelden, en we weten niet wie of waar etc.
er zijn koppels bij wie niet het hele huis kon gerenoveerd worden ook, en koppels die van in het begin niet tevreden waren.

dat het allemaal niet perfect zal zijn, en dat er idd gebreken aan zijn, ik geloof het allemaal wel (want het is vrij uitzonderlijk dat er aan een huis niks van gebreken pas opduikt na een paar maanden), maar ik vind het allemaal moeilijk inschatten op deze manier.

voor hetzelfde geld zijn de gebreken in ruimtes waar Blind Gekocht niet in kunnen tussen komen is.
 
Al te vaak heb ik gezegd dat het programma de verkeerde mensen met verkeerde verwachtingen en eisen hebben uitgekozen. Ze maakten het zichzelf onmogelijk en nu blijkt dat ze meer dan de kantjes eraf gereden hebben.
Dit toch wel. Als het te goed klinkt om waar te zijn, dan klinkt het te goed om waar te zijn. De meest dankbare mensen in dat programma waren gescheiden moeders die niet te veel eisen hadden en vooral zochten naar een nieuwe thuis. De blinde kopers die vooral zochten naar een mirakel ... tja.
 
Davina (seizoen 2 denk ik ?) heeft haar huis vorige zomer toch ook verkocht - toch ook maar 3 jaar gewoond
 
Davina (seizoen 2 denk ik ?) heeft haar huis vorige zomer toch ook verkocht - toch ook maar 3 jaar gewoond
Gerenoveerd in 2020 en nu EPC F? Die hebben dus alleen esthetisch gerenoveerd?
 
"gerenoveerd" was daar een groot woord he. iirc was die haar budget al zo beperkt dat ze al serieus onderboden hebben voor dat huis, om uberhaupt nog iéts over te houden voor die cosmetische renovatie.
 
Terug
Bovenaan