Blind Gekocht 2022

Blind Gekocht 2022

Of een sugardaddy zoeken tijdens haar vele buitenlandse tripjes :)
Ze kunnen nog altijd bij mij (Leuven centrum) een kamer van 18m² huren voor 2000eur per maand. Die kamer komt volgende week vrij. De kamer van 25m² is sinds gisteren voor een maand verhuurd aan 2400eur dus die kunnen ze voorlopig niet hebben :rofl:

Ze kunnen nog altijd bij mij (Leuven centrum) een kamer van 18m² huren voor 2000eur per maand. Die kamer komt volgende week vrij. De kamer van 25m² is sinds gisteren voor een maand verhuurd aan 2400eur dus die kunnen ze voorlopig niet hebben :rofl:
Wauw. Wat een genereuze prijzen. En dat dit dan ook nog verhuurd geraakt. Ik sta er toch van te kijken.

Wauw. Wat een genereuze prijzen. En dat dit dan ook nog verhuurd geraakt. Ik sta er toch van te kijken.
Voor 100 euro meer (tov grote kamer) heb je dit duplex appartement: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/appartement/te-huur/leuven/3000/9835721?searchId=62614f7fba9eb

Wat maakt die kamers zo spectaculair dat je er zo'n prijzen voor kan vragen?
Of zijn jouw "diensten" hier inbegrepen? 🤨

Of is dat louter omdat je per week verhuurt en dit voornamelijk expats zijn die korte verblijven boeken en niet wensen te huren met jaarcontracten?

Als ze 2000 per maand kunnen neerleggen voor een kamer dan kunnen ze evengoed hun hypotheek uitbreiden :)

Voor 100 euro meer (tov grote kamer) heb je dit duplex appartement: https://www.immoweb.be/nl/zoekertje/appartement/te-huur/leuven/3000/9835721?searchId=62614f7fba9eb

Wat maakt die kamers zo spectaculair dat je er zo'n prijzen voor kan vragen?
Of zijn jouw "diensten" hier inbegrepen? 🤨

Of is dat louter omdat je per week verhuurt en dit voornamelijk expats zijn die korte verblijven boeken en niet wensen te huren met jaarcontracten?
Het laatste. Mijn diensten ga ik niet aanbieden aan deze expats. Hoe lekker sommigen er ook uit zien ik probeer mijzelf te beheersen! :tongue:

Kan iemand me uitleggen hoe je in een gesprekje met de bank plots €95000 meer kunt lenen? Dat is toch makkelijk 400-500 per maand erbij. Volleybal moet goed verdienen 🤣

Kan iemand me uitleggen hoe je in een gesprekje met de bank plots €95000 meer kunt lenen? Dat is toch makkelijk 400-500 per maand erbij. Volleybal moet goed verdienen 🤣
Dat is dan toch teken dat ze niet tegen hun limiet aanzaten.
Dit is al even geleden opgenomen natuurlijk en de rentevoeten toen betekend dat 350-400€ erbij inderdaad.

Amai zo blij met een kruipkot zonder parking en een tuin waar je de tuinen van je 20 buren ook kunt zien. Nu ja, zo lang ze naar een cafétje in Leuven kunnen fietsen voor 475k zeker.

Ik snap ni hoe ge zoveel geld wilt dokken voor een huis waar je 2 maand per jaar in zit dan. Nu gelukkig zal het zijn waarde wel houden en de bank zal ook denken Ah Blind Gekocht dat is good value voor hypotheken.
Hij zal er natuurlijk wel permanent wonen…

Maar hoe je blij kan zijn om daaraan bijna 500k te geven allemaal om op 5 minuten van Leuven te wonen snap ik ook niet. Als je in korbeel-lo gaat zien vind je veel meer huis en tuin voor dat geld en dat is dan op 10 minuten van Leuven…

Herkende de straat spijtig genoeg dus niet echt een idee waar ze nu uiteindelijk terecht zijn gekomen.

Hij zal er natuurlijk wel permanent wonen…

Maar hoe je blij kan zijn om daaraan bijna 500k te geven allemaal om op 5 minuten van Leuven te wonen snap ik ook niet. Als je in korbeel-lo gaat zien vind je veel meer huis en tuin voor dat geld en dat is dan op 10 minuten van Leuven…

Herkende de straat spijtig genoeg dus niet echt een idee waar ze nu uiteindelijk terecht zijn gekomen.
Richard Valckenstraat 45 (huisnummer kan er iets naast zijn) volgens mij.

Mss lening op langere looptijd genomen :unsure:

ik ben iemand die graag in de buurt van z’n kerktoren woont dus snap ik het sentiment wel maar mocht ik een half miljoen nodig hebben om dat te realiseren zou ik toch wel uitwijken (ale niet dat ik zo’n bedragen kan krijgen). Om maar te zwijgen wat je voor die 500k krijgt, een simpel rijhuisje.

Niet dat er iets mis is met een rijhuis maar daar sla je toch geen vijfhonderd duizend euro op stuk :wtf:

Richard Valckenstraat 45 (huisnummer kan er iets naast zijn) volgens mij.

Mss lening op langere looptijd genomen :unsure:
Dacht wel dat ik het herkende. Ook weer een sluipweg… Vroeger nam ik die dagelijks om van Diestsesteenweg naar de platte-op straat te rijden. Betwijfel toch dat dit echt is wat ze bedoelden met hun locatie want dat is geen “gezellige buurt” denk ik. Maar dichtbij Leuven natuurlijk en je wandelt naar die kleine Carrefour daar.

Dacht wel dat ik het herkende. Ook weer een sluipweg… Vroeger nam ik die dagelijks om van Diestsesteenweg naar de platte-op straat te rijden. Betwijfel toch dat dit echt is wat ze bedoelden met hun locatie want dat is geen “gezellige buurt” denk ik. Maar dichtbij Leuven natuurlijk en je wandelt naar die kleine Carrefour daar.
Daar is wel wat groen vlakbij natuurlijk
En dicht bij station ook wel handig want die moet vaak naar de luchthaven :p

Vond het toch ook niet wauw. Waren die nu zo onder de indruk van die living? Gaf me toch een krap gevoel, vooral het stuk waar de tv stond. Snap ook niet goed dat ze zo onder de indruk zijn van die trap, dat staat toch in de weg naast uw tafel?

Valt wel echt iets tofs van te maken met een relatief beperkt budget. Het blijft een smal rijhuis, dus ge gaat altijd wel een beetje met dat enge gevoel zitten maar tis wel echt meer dan groot genoeg om met 2 (en vaak dan nog eens alleen) in te zitten. Het heeft ook wel echt gene schone gevel, ma als ge hem verft ziet het er toch al direct een stuk frisser uit.

Mijn madam vond dat ook echt storend dat ge direct de tuin van al uw buren in ziet, mij lijkt dat dan weer net tof dat ge een praatje kunt maken terwijl ge in uw moestuin bezig zijt. Krijg wel een beetje dat gemeenschapstuintjes-gevoel als ik het zie.

Wel grappig dat ze zo content waren met die trapleuning, dat is nu echt ne keer en brol '''sixties''' ding uit den afslag maar dat zal dan misschien aan mij liggen.

Terug
Bovenaan