Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb precies geen kookgelegenheid gezien in die studiodirect gezaag over hare Thomas zijne studio.
ma mens. ge hebt nog de helft van het huis niet gezien. wacht dan toch effekes.

Ik vond Bea redelijk optimistisch, ze dacht precies dat de prijzen lager zouden liggen380k voor in Kessel-lo
Dat lukt nooit tenzij het een studio word
Mss is die zoldervloer wel geïsoleerd?Die in "Gent" gaan zich wel blauw betalen aan stookkosten, ik betwijfel ook ten zeerste dat die zolder na (grondige) isolatie nog een deftige kamer kan huisvesten. Verder wel weer totaal onrealistisch om met 76.000 euro zo'n renovatie te doen in de echte wereld.
Dat is wel meer dan wat werkuren hoor. Reclame kost geld dus wss is dat heel veel goedkoper of soms zelfs gratisIk vermoed dat de werkuren van de sponsorende merken niet verrekend worden, maar dan nog zijn er vermoedelijk nog kortingen of trucjes ... misschien valt de btw weg ofzo.
Die gaan sowieso flinke korting krijgen van de leveranciers maar vooral zero architectkostenIk vermoed dat de werkuren van de sponsorende merken niet verrekend worden, maar dan nog zijn er vermoedelijk nog kortingen of trucjes ... misschien valt de btw weg ofzo.
. Een architect is al 15% van uw totaal budget. 
Die gaan sowieso flinke korting krijgen van de leveranciers maar vooral zero architectkosten. Een architect is al 15% van uw totaal budget.
Aan de btw kan je niet veel doen, die is altijd verschuldigd op de aangerekende maatstaf.
Dovy gebruikt inmiddels de keuken in beringen vast in hun reclamespot.
Er zijn structurele veranderingen aangebracht ook he, je mag bvb geen raampje vervangen door een schuifraam in de keuken zonder architect/stabiliteitscontrole.Welke architect? Een binnenhuisarchitect vraagt echt geen 15% hoor. Bart zijn prijs valt nog goed mee.
Uiteraard gaat iemand met een budget van 300k zelf geen binnenhuisarchitect nemen.
Dacht dat het over het huis in Beringen ging, my bad.Er zijn structurele veranderingen aangebracht ook he, je mag bvb geen raampje vervangen door een schuifraam in de keuken zonder architect/stabiliteitscontrole.
Ik vind het gewoon jammer dat dit écht geen huis van 1 miljoen is. Dit krijgt een gewone mens nooit voor elkaar.
Als ik dit voor 1 miljoen had kunnen krijgen, hadden ze het voor mij ook mogen kopen.
Met een kleinere tuin dan, want die wil ik echt niet onderhouden
Maar bon, ik ga ook blij zijn met mijn nieuwbouw binnenkort hoor![]()
Absoluut niet, maar dat zal normaal wel ook een paar duizend euro kosten (3-5k) als er geen originele plannen voor handen zijn, wat veelal het geval is bij renovatie.Dacht dat het over het huis in Beringen ging, my bad.
Maar het is nu niet allesof een architect + stabliliteitsingenieur voor die paar aanpassingen in Gent 50k euro kost e.
Verre van zelfs.
Dat zal idd een dikke 3k euro kosten.Absoluut niet, maar dat zal normaal wel ook een paar duizend euro kosten (3-5k) als er geen originele plannen voor handen zijn, wat veelal het geval is bij renovatie.
En op een budget van +-70k is dat wél weer ergens anders op inboeten.

Maar zij krijgen meer dan wat puur nodig is, er is een architect die effectief meedenkt en meer uit die woning haalt dan wat jij zelf er zou van maken. Dan kom je er met 3k niet hoor. Reken maar 15% van uw budget als een architect van a tot z meeloopt.Dat zal idd een dikke 3k euro kosten.
Dat is wel geen 15% van het totaal budget zoals imhollywood zei.
Zoals gedacht is die 'studio' gewoon een eigen tv hoekje en eigen douche. De horror moest die dat niet hebben
Ik vond het wel een mooi interieur maar ik had er precies meer van verwacht.
Dat koppel in Leuven, tja. Waarom moet ge persé daar wonen vraag ik me dan af. Precies alsof dat een ramp is als ge 10min verder gaat wonen.
Wel een knappe madame![]()
Kessel-lo is rond Leuven zowat het meest kind-vriendelijke. Dat is een kluwen van kleine straatjes met parkjes en wijken waar amper wagens komen/mogen. Je bent dan nog eens van wandelafstand van het station. Maar 380k is gewoon onrealistisch en je zou denken dat ze dat zelf ook wel weten.Dat koppel in Leuven, tja. Waarom moet ge persé daar wonen vraag ik me dan af. Precies alsof dat een ramp is als ge 10min verder gaat wonen.
Wel een knappe madame![]()
.Dus in Gent zou volgens u dan de architect en ingenieur 45k kosten bij voor een verbouwing van 75k euro om een schuifraam/nieuw dak op keuken keuken/trap aan te passen?Maar zij krijgen meer dan wat puur nodig is, er is een architect die effectief meedenkt en meer uit die woning haalt dan wat jij zelf er zou van maken. Dan kom je er met 3k niet hoor. Reken maar 15% van uw budget als een architect van a tot z meeloopt.
Ik denk dat letterlijk elke kandidaat na seizoen 1 gewoon meedoet omdat je op voorhand weet dat je profijt maakt.Kessel-lo is rond Leuven zowat het meest kind-vriendelijke. Dat is een kluwen van kleine straatjes met parkjes en wijken waar amper wagens komen/mogen. Je bent dan nog eens van wandelafstand van het station. Maar 380k is gewoon onrealistisch en je zou denken dat ze dat zelf ook wel weten.
De productie heeft daar wel een beetje gecheat want dat eerste huis dat ze tonen was niet in Kessel-lo.
Ik heb indruk dat 80% van de mensen die er nu aan meedoen gewoon opportunisten zijn die geen budget hebben om te kopen wat ze willen en het dan maar via blind gekocht proberen omdat je dan toch een verbouwing hebt voor de helft van de prijs.
Maar ze hebben geen kinderen en dat zal normaal de eerste 5j ook nog niet het geval zijnKessel-lo is rond Leuven zowat het meest kind-vriendelijke. Dat is een kluwen van kleine straatjes met parkjes en wijken waar amper wagens komen/mogen. Je bent dan nog eens van wandelafstand van het station. Maar 380k is gewoon onrealistisch en je zou denken dat ze dat zelf ook wel weten.
De productie heeft daar wel een beetje gecheat want dat eerste huis dat ze tonen was niet in Kessel-lo.
Ik heb indruk dat 80% van de mensen die er nu aan meedoen gewoon opportunisten zijn die geen budget hebben om te kopen wat ze willen en het dan maar via blind gekocht proberen omdat je dan toch een verbouwing hebt voor de helft van de prijs.
15% van de verbouwwaarde (+- 10k). Zelf zou je dat niet doen maar die mannen halen echt wel meer uit die verbouwing. Zonder die architect zou je nooit zo'n resultaat krijgen.Dus in Gent zou volgens u dan de architect en ingenieur 45k kosten bij voor een verbouwing van 75k euro om een schuifraam/nieuw dak op keuken keuken/trap aan te passen?
Zelfs ik heb bij mijn volledige verbouwing van 500k euro verre van die bedragen uitgegeven.
15% van de verbouwprijs is iets anders als 15% van het totaal budget15% van de verbouwwaarde (+- 10k). Zelf zou je dat niet doen maar die mannen halen echt wel meer uit die verbouwing. Zonder die architect zou je nooit zo'n resultaat krijgen.

Kessel-lo is echt een droomgemeente, maar de prijzen zijn dan ook navenant.Kessel-lo is rond Leuven zowat het meest kind-vriendelijke. Dat is een kluwen van kleine straatjes met parkjes en wijken waar amper wagens komen/mogen. Je bent dan nog eens van wandelafstand van het station. Maar 380k is gewoon onrealistisch en je zou denken dat ze dat zelf ook wel weten.
Dat werkt met ruildeals...Die gaan sowieso flinke korting krijgen van de leveranciers maar vooral zero architectkosten. Een architect is al 15% van uw totaal budget.
Aan de btw kan je niet veel doen, die is altijd verschuldigd op de aangerekende maatstaf.
Dovy gebruikt inmiddels de keuken in beringen vast in hun reclamespot.