iamhollywood
Well-known member
En het zal er niet op verbeteren. Straks gaan steeds minder gezinnen nog het budget hebben om haar speeltuin te bezoeken. Vanmiddag de paaschocolade opgehaald, ik was geschrokken hoe duur chocolade geworden is :/.Ik ben helemaal uitgekeken op waar ik momenteel woon, maar de realiteit is dat ik zelfs met een verdubbeling van wat we in ons huidig huis gestoken hebben nu geen huis meer kunnen vinden die aan onze verwachtingen voldoet (gelijkaardige locatie, volledig "afgewerkt", iets ruimer, garage/carport). Ik beklaag het me dat we 6 jaar geleden niet de keuze hebben gemaakt om voor een nieuwbouw/totaal verbouwing te gaan en wat meer te investeren en lenen, want hoewel we er momenteel financieel een stuk sterker voor staan dan toen is de prijsstijging van kopen en (ver)bouwen gewoon niet te dragen. Enfin, als we er alles doorjagen en echt heel sterk lenen, dan lukt het ons ongetwijfeld wel om onze droomwoning te zetten ... maar dan mag er geen enkele tegenslag onze kant op komen en kunnen we niet meer zorgeloos leven tot die lening is afbetaald. Dat hebben we er ook niet voor over.
. Ik bedoel: ik zou een speeltuin toch heel anders aanpakken en uitbouwen ipv een hangar met daarin dan 200 tafels gesmeten, totaal niet aangekleed etc.