Black Myth: Wukong

Yin Tiger zal toch voor nen andere keer zijn als ik mijn bakske niet door de monitor wil gooien. Wa ne kut fight is da jong, cool esthetisch, maar echt rete retarded combat wise. Die kerel geeft genen fuck om stuns, combo'ed er maar op lost met 10 attacks en tussen elke combo hebt ge zeker 2 seconden om iets te doen!!! Naar 25/30 percent HP lukt elke keer, maar dan wordt die gewoon zot in zijne kop en is er geen houden aan.

KEM EM!!! VIEZE TIJGER!

Laatst bewerkt:
Yin Tiger zal toch voor nen andere keer zijn als ik mijn bakske niet door de monitor wil gooien. Wa ne kut fight is da jong, cool esthetisch, maar echt rete retarded combat wise. Die kerel geeft genen fuck om stuns, combo'ed er maar op lost met 10 attacks en tussen elke combo hebt ge zeker 2 seconden om iets te doen!!! Naar 25/30 percent HP lukt elke keer, maar dan wordt die gewoon zot in zijne kop en is er geen houden aan.

KEM EM!!! VIEZE TIJGER!

Die vuile poezz in boots is niet normaal he ! Ha ik heb daar op gevloekt. Voor mij momenteel de moeilijkste die ik al gehad heb. Die kreeg me zot. Net voor de zelfde redenen. Die kreeg je relatief nog tot aan 20 a 30 % van zen health. En dan plots doet die dingen waarvan ge begot niet weet waar hij het uithaalt. 🙈🙈🙈 gekke kerel die poes :-) en ook ik ben niet weg gegaan tot ik hem had :-)

Die vuile poezz in boots is niet normaal he ! Ha ik heb daar op gevloekt. Voor mij momenteel de moeilijkste die ik al gehad heb. Die kreeg me zot. Net voor de zelfde redenen. Die kreeg je relatief nog tot aan 20 a 30 % van zen health. En dan plots doet die dingen waarvan ge begot niet weet waar hij het uithaalt. 🙈🙈🙈 gekke kerel die poes :) en ook ik ben niet weg gegaan tot ik hem had :)
Kheb 2 keer gezegd, nu ben ik weg. Twee keer ben ik naar die bonfire gegaan, heb ik mijn stats verzet voor iets te proberen ben ik terug gagaan en de 2de keer was em neer na 2 pogingen. Ik kon hem echt niet zo met mijn voeten laten spelen xD

Echt erg eh eigenlijk, liever een uur af zien uit koppigheid dan gewoon efkes weg gaan, wa verder spelen en terug komen met beter gear en stats en hem dan wrs afmaken gelijk niks. Nee jong afzien willen we doen, keer goe ons bloed doen koken, want gamen is ontspannend !!!

Heel ontspannend. Ik geraak zelfs nie voorbij dien tijger in chptr 2.
Nu wel juist gezien da'k een stuk overgeslagen heb

Toch ook effkes gevloekt op een boss in chapter 4 , amaai wat was dat , weining tijd om te healen etc,.... Nu bijna alles gedaan in chapter 4 , heb de indruk dat het er niet makkelijker op wordt :)

Toch ook effkes gevloekt op een boss in chapter 4 , amaai wat was dat , weining tijd om te healen etc,.... Nu bijna alles gedaan in chapter 4 , heb de indruk dat het er niet makkelijker op wordt :)
heb toch ook steeds het gevoel gehad dat het steeds een niveautje omhoog gaat. Maar chapter 5 was voor mezelf relatief simpel en is ook een heel kort chapter.

Moet wel zeggen ik heb de end boss daar met enorm veel geluk gehad in men eerste try. Alles wat fout kon lopen is fout gelopen 🙈🙈 als ik men filmpje achteraf bekijk moet ik toch normaal zwaar dood geweest zijn.

heb toch ook steeds het gevoel gehad dat het steeds een niveautje omhoog gaat. Maar chapter 5 was voor mezelf relatief simpel en is ook een heel kort chapter.
Dat hoor ik graag! Hopelijk chapter 6 ook vrij chill, denk het wel aangezien 5 en 6 amper tot geen side quests bevatten, wat toch ook wel al een indicatie geeft.

Chapter 3 vind ik voorlopig wel nog niet zo verwarrend als dat ik dacht dat het ging zijn, nu ik heb wel nog het laatste deel te gaan, dus wie weet. Wel is het een verdomd lang level xD

O my god ! Ik kan er niet aan doen maar voor iedereen die nog geen spoilers heeft gezien van chapter 6 😍😍😍😍 ik kan er niet aan doen maar dragon ball z vibes kreeg ik wel enorm ! Misschien dom maar wat een leuke toevoeging ! Wel deze game doet het goed om toch elk chapter met iets nieuws te komen of toch een volledige andere setting !

Edit: voor wie het echt nog niet weet zo houden ! Neem het moment niet weg :-)

Moet wel zeggen ik heb de end boss daar met enorm veel geluk gehad in men eerste try. Alles wat fout kon lopen is fout gelopen 🙈🙈 als ik men filmpje achteraf bekijk moet ik toch normaal zwaar dood geweest zijn.
Idd chapter 5 ook nog geen probleem gehad , maar wel toffe setting , en met all die bosses i like it :love:

idd ik had dat ook ni verwacht, maar heb wel wat moeten zoeken naar wat ik moest doen om er uit te geraken .
Jup. Hier toch ook lopen zoeken. Ik kon ook maar geen shrines vinden. Ale enkele maar ik dacht veel meer te vinden. En tegen dat je alles hebt gevonden om progress te maken enorm verwarrend “ int begin “ je legt wel snel de link zodra je de shrines hebt gevonden want deze brengen dan wel de zaken die je nodig hebt. Heb deze middag de end fight geactiveerd :) 1 try gedaan ver geraakt maar moest dan weg dus gestorven en tzal voor straks zijn. 😍😍😍

Voor de trophies ook. Die zijn nu wel beginnen poppen vanaf chapter 5 en 6. Nu toch al een beter zicht van de haalbaarheid :-).

Iedereen nog steeds mee dat dit een 30-35hrs game is?

:LOL:
Wel voor iemand die alles wil doen. Nee ge gaat er niet komen.
Aan de andere kant. Iemand die deze puur pakt voor de main story zonder rand zaken zou dit avontuur wel snel gedaan kunnen zijn voor deze mensen.
Ohja ieder zijn plezier zou ik zo zeggen.

Iemand die met een guide zou starten die zal er wel wa sneller door gaan. Ik zit momenteel nu aan 53 uren. En nu op het einde heb ik echt het gevoel van krachtig te zijn 😍😍

Die tijd is heel subjectief inderdaad, ik heb er streamers zien door gaan op 3 dagen, zelf mensen het zien platten in minder dan een week..
Zelf zal dit voor mij enorm veel uren worden omdat ik van nature heel traag game en ook vak afk op reddit zit terwijl ik game xD

De main story is effectief niet langer dan 20 uurjes, alles er bij zal je wel aan 35 komen, maar wie hier van geniet en chill speelt zal er langer over doen.

Terug
Bovenaan