Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan iemand mij helpen met dit stuk?
Ik zit dus in ch 3 in het begin van de prison, en ik krijg zo rode ogen en er gaat health af, maar in een of andere random comment op YouTube had ik al gelezen dat je eerst die wardens met hunne lange nek moet afmaken alvorens je aan de boss fight moet beginnen...
Wat doe ik best? En die gewone mannekes zijn echt een pain in the ass, dat duivelke is van den hond zen botten. Ik geraak bijna niks verder, telkens mobs die mijn health afnemen vollenbak, en dan nog eens die red eyes erbij...
Gewoon op uw gemakske door gaan. Het lijkt groot en ingewikkeld. Kleine hint. Daar waar 2 lampjes aan de buitenkant hangen is meestal een indicatie dat je via daar omhoog kan. Al de rest zijn ruimtes waar je mobs zal tegen komen. Spirits en kistjes. Of ook gewoon de lange binnen route om uiteindelijk naar boven te geraken. 1 maal boven niet te snel er is een boss die je langs de afgrond kan zien liggen “ deze is voor de seals “. De boss die meer linair recht op uw pad zit die is voor die grote mobs. Tracht er van te genieten. Chapter 3 is echt een goed chapter. Wel groot.Dan ben ik beter om achteraf alles te exploren dus en niet teveel te treuzelen daar...

Ni zo duidelijk voor mij, ik heb dus eerste shrine waarvan ik vertrek in de prison, ik moet tellen dat ik er 9 moet neerleggen van die wardens? Ik heb ze ni echt geteld, moet ik dan naar de volgende shrine geraken en onderweg deze allemaal vinden en killen? Ik weet niet al te goed hoe dit aan te pakken eigenlijk...Het killen van die lantern mobs is wel degelijk belangrijk trouwens, deze respawnen niet als je ze dood en zijn gelimiteerd tot 9 in heel de prison. Ze allemaal doden geeft je een unieke reward, die wel van enig belang is. Te ver gaan in dit level zorgt er voor dat deze mechanic stop en dus ook die mobs niet meer beschikbaar zijn tot NG+ om te doden.
Hopelijk is dit vaag, maar toch ook duidelijk genoeg.
Opweg naar jouw eerste shrine kan je er 4 vinden. Vanaf de 2de shrine ook nog eens 4. De laatste zal je gemakkelijk vinden als je boven komt “ buiten “. Aan de shrine niet naar links maar naar rechts gaan van waar je boven komt. Beetje verder naar beneden vallen “ terug de prison in “ beetje wachten en de laatste gaat normaal recht voor u spawnen.Ni zo duidelijk voor mij, ik heb dus eerste shrine waarvan ik vertrek in de prison, ik moet tellen dat ik er 9 moet neerleggen van die wardens? Ik heb ze ni echt geteld, moet ik dan naar de volgende shrine geraken en onderweg deze allemaal vinden en killen? Ik weet niet al te goed hoe dit aan te pakken eigenlijk...
Check, en krijgt ge een melding dat ge ze alle 9 hebt?Opweg naar jouw eerste shrine kan je er 4 vinden. Vanaf de 2de shrine ook nog eens 4. De laatste zal je gemakkelijk vinden als je boven komt “ buiten “. Aan de shrine niet naar links maar naar rechts gaan van waar je boven komt. Beetje verder naar beneden vallen “ terug de prison in “ beetje wachten en de laatste gaat normaal recht voor u spawnen.
Jup u zal iets zien zodra je ze alle 9 hebt.Check, en krijgt ge een melding dat ge ze alle 9 hebt?

Ge hebt toch die steen om terug naar laatst geruste plaats te warpenIk heb ze, maar voor die laatste warden moest ge naar beneden naar een lager plateau laten vallen, maar ik zit daar precies vast? Moet ik dan de game herstarten ofzo? Geen shrine oid![]()
Ahnja, tot hier toe nog niet moeten gebruiken, thx!Ge hebt toch die steen om terug naar laatst geruste plaats te warpen
ja,maar ik had dus de npc's gemist die je extra stats gaf en de npc die je armor kon upgraden,toen ik dat allemaal had gedaan was het spel al een pak makkelijker ! ben nu ng+ bezig opt gemak voor de platinumNu zijn er nog 7 opties over
Chapter 5 end boss als ik het me goed kan herinneren.
Als ge die amulet bedoelt tegen wind etc, dan die. Alé vond ik toch, heb die net gedaan, chapter 2Blij dat ik die secret Boss in chapter 1 nog gedaan heb. Enig idee welke aanval beter is voor Eindboss chapter 2? Secret Boss chapter 1 of 2?