Black Myth: Wukong

Als ik mij niet vergis is er 1 shrine in de tempel. Niks meer. En die tempel is groot. Niet vergeten ons paard staat daar ook in de tempel. Zeker mee nemen die sloeber :)
Jup heb em al gevonden, normaal heb ik alles van CH3 gedaan, maar ben de tempel nog aan het uit kammen voor mogelijks andere kleinere zaken.

Beetje verder liggen spelen, en denk dat ik nu een 7tal bazen neer heb.
Nog altijd wel in chapter 1 maar tbegint gelukkig wat beter te gaan :).

Goeie game om eens af en toe te spelen, als ik eens zin heb.

Voor beide zaken krijg je wel nog degelijke upgrades die als je erna terug komt het gevecht daar wel makkelijker gaan maken.
Ik was net eens een guide aant zien voor die boss links en rechts, EZ als je weet wat je moet doen.
Nu bij die Wolf.
Als ik alt tab, heb ik wel screen tearing. heb VSync aanstaan. als ik game herstart en niet alt tab geen problemen.
Heb nu 4k 60+ fps en Full RT very high staan.

Deze avond chapter 4 se. Chapter 3 overstayed its welcome wel wat als ik eerlijk mag zijn. Konden wel een paar zaken uit geknipt worden die niet zo rewarding waren en de tijd wat konden drukken. Maar alé nu nog nummerke 4, nog eens zo lang en dan de final stretch.

Na 5,5u spelen, beslist ermee te stoppen. Ziet er vet uit. Gameplay voelt voor mij doelloos aan, zonder doel maar wat hakken om te hakken.

Deze game is niets voor mij.

Hier deze avond volledig uit :-) secret ending incl 😍😍😍 nu volledige check dat ik heb gemist. 26 van de trophies had ik na secret ending. 1 spirit ga ik moeten halen in new game+. Die heb ik gemist. Die kleine vuile rat heb ik niet afgemaakt zo te zien.

Hier deze avond volledig uit :) secret ending incl 😍😍😍 nu volledige check dat ik heb gemist. 26 van de trophies had ik na secret ending. 1 spirit ga ik moeten halen in new game+. Die heb ik gemist. Die kleine vuile rat heb ik niet afgemaakt zo te zien.
Rat king ch 2?

Na 5,5u spelen, beslist ermee te stoppen. Ziet er vet uit. Gameplay voelt voor mij doelloos aan, zonder doel maar wat hakken om te hakken.

Deze game is niets voor mij.
Mwha hakken om te hakken is zeker geen waar , als je het zo speelt dan kan ik geloven dat het niet lukt , je tijd nemen en de moves van de bosses opnemen , is geen hack en slash hé.

Ik zit bij die eerste grote dude aan dat 2de spawn punt, brug over rechts. Al paar keer dood gegaan door 1 slag. En ram vooral vierkantje en soms eens driehoekje. En proberen op juiste moment te dodgen.

Is vooral trail en error game. En ik heb maar 1 dag in de week de tijd op beetje te spelen. Tegen volgende week ben je er weer wat uit.
maw skill issue?

Hier deze avond volledig uit :) secret ending incl 😍😍😍 nu volledige check dat ik heb gemist. 26 van de trophies had ik na secret ending. 1 spirit ga ik moeten halen in new game+. Die heb ik gemist. Die kleine vuile rat heb ik niet afgemaakt zo te zien.
Die heb ik dus ook gemist :p

Wrs, En Vooral geen zin in de “moeilijkheid” om de patronen te leren. Als ik een guide bekijk van de patronen ban de boss is het EZ.

En gwn teveel vijanden op een te korte liniaire pad wat men ding niet is. Wat ik op voorhand wel vreesde en dacht.
Ik vind dan net dat er soms wat te weinig zijn en bepaalde regio's wat leeg aan voelen. Nu ch1 is wel heel linear, de rest veel meer open.

Terug
Bovenaan