Black Myth: Wukong

Die side quest met dat varken was wel Nice zijn er nog zo quests?
Je bedoeld dat zat zwijn he ? Jah er zijn er nog. Ieder chapter heb je wel een side quest die u genoeg boss fights geeft enzo :-).

Ga nu pas boss van chapter 4 doen. Gisteren avond puur de secret world gedaan en dan toch gekozen om op een deftig uur te gaan slapen.

Voor de mensen die al reeds de 6 oogjes hebben gevonden “ puur als referentie “ er liggen nog zo hoofden in de game waar je zo soort gelijk van oogjes uithaalt. Ik heb men eerste gevonden in chapter 4. Is een key item en geen flauw idee waar de rest ligt 🙈🙈 dat zal zoeken worden. De naam ontglipt mij hoe ze noemen ik check het later eens en post het hier. Mocht iemand een tip hebben waar de resterende liggen van chap 1 tot 3 let me know :). Ook geen flauw idee waar of hoe je ze kan gebruiken. Wat me opgevallen is, ik heb een boss list afgedrukt / chapter om niet voorop te lopen maar achteraf te checken wat ik allemaal heb gemist “ puur van bosses “ en op men blad staan er 91. Heb ondertussen al 1 gedaan die niet op men lijstje staat in chapter 4 🙈🙈.

Edit: Skandha of Choice - legendary key item

Laatst bewerkt:
Voor de mensen die al reeds de 6 oogjes hebben gevonden “ puur als referentie “ er liggen nog zo hoofden in de game waar je zo soort gelijk van oogjes uithaalt. Ik heb men eerste gevonden in chapter 4. Is een key item en geen flauw idee waar de rest ligt 🙈🙈 dat zal zoeken worden. De naam ontglipt mij hoe ze noemen ik check het later eens en post het hier. Mocht iemand een tip hebben waar de resterende liggen van chap 1 tot 3 let me know :). Ook geen flauw idee waar of hoe je ze kan gebruiken. Wat me opgevallen is, ik heb een boss list afgedrukt / chapter om niet voorop te lopen maar achteraf te checken wat ik allemaal heb gemist “ puur van bosses “ en op men blad staan er 91. Heb ondertussen al 1 gedaan die niet op men lijstje staat in chapter 4 🙈🙈.

in Ch1 vind je die bij een steen waar eerst zo een beest bij zit die dan weg loopt, allez zo herinner ik me toch. Ch2 krijg je na een boss dacht ik (allez had die in mijn inventory ma weet nie meer direct van wat). Ch3 dunno, die moet ik nog vinden :p

Aaah de Skandha's. De eerste vind je in ook in zo een steen/hoofd in chapter 1, de tweede krijg je als reward van de secret boss waar je die 6 ogen voor gebruikt en in chapter 3 ben ik nog niet ver genoeg om het te weten. Ik weet wel dat deze je later in het spel als je ze allemaal hebt een pill geven waarmee je all je stats upgrade.

Die boss fights, zijn die tof? Of is het gwn dodgen en rammen? Of blijft dat wel leuk buiten een andere skin van boss?
Vooral, voor mij toch, challenging, zoals @Bunkerbudy zegt, veel soorten attacks die je eerst moet leren, bij de ene kleine chips HP wegnemen en wegdodgen, bij de andere op de huid zitten, maar geeft zoveel voldoening wanneer alles lukt en hij neer ligt, dusja combat zit echt wel goed in elkaar, en ergens ben ik wel tevreden dat er geen blocks bij zitten. Maar de minste verkeerde inschatting kan wel fataal zijn... Tenzij je pro bent, maar heb zelf nog niet veel ervaring in dit genre (souls :unsure:) games, maar het lukt mij ook wel, alleen zoveel meer pogingen nodig bij elke nieuwe boss. Ik probeer eerst altijd zelf te ervaren alvorens op te zoeken hoe het moet.

Toch ook overstag gegaan!
Chapter 1, kzit nu bij
Black Bear Guai
. Eerste keer dat ik toch even mijn controller heb weggelegd. Voor de rest vond ik het nog redelijk 'simpel'. Enkel dieje dikkop 3 keer moeten doen, maar dan even wat verder gespeeld en later op teruggekomen met wat krachten extra en twas snel gedaan. De rest altijd in ene keer. Ik heb alles gevonden denk ik, ook die
grote kikker
gevonden en met die
3 klokken, den andere dikkop, maar met dat healen door die zombies te verslagen wel makkelijker
. Maar ik gok dat het vanaf chapter 2 wel wat moeilijker gaat worden denk ik ^^ Eerst u wat lokken met makkelijke bazen om u dan genadeloos de grond in te boren?
Momenteel dikke fan van de game!

Toch ook overstag gegaan!
Chapter 1, kzit nu bij
Black Bear Guai
. Eerste keer dat ik toch even mijn controller heb weggelegd. Voor de rest vond ik het nog redelijk 'simpel'. Enkel dieje dikkop 3 keer moeten doen, maar dan even wat verder gespeeld en later op teruggekomen met wat krachten extra en twas snel gedaan. De rest altijd in ene keer. Ik heb alles gevonden denk ik, ook die
grote kikker
gevonden en met die
3 klokken, den andere dikkop, maar met dat healen door die zombies te verslagen wel makkelijker
. Maar ik gok dat het vanaf chapter 2 wel wat moeilijker gaat worden denk ik ^^ Eerst u wat lokken met makkelijke bazen om u dan genadeloos de grond in te boren?
Momenteel dikke fan van de game!

Haha dat van dat lokken en daarna u kapot maken gevoel ga je soms wel eens krijgen ik deze game. Er zitten bosses bij dat een walk in the park zijn, en dan kom je er soms tegen waarvan ge niet weet waar kruipen. Voor 1 boss ben ik zelfs volledig van tactiek veranderd. No magic - no spells “ behalve 1tje “ waar je op uw borst klopt en in strong mode gaat “ en gewoon vechten maar. Gekke toestande.

ej in chapter 3 na die cellen, gaat ge best eerst links naar boven of rechts over de brug naar beneden xD

Edit: NVM rechts loopt blijkbaar uiteindelijk dood.

Der is wel één iets dat ik combat gewijs wel een beetje beu ben aan het geraken en dat is dat heel veel vijanden hun "moeilijkheid" komt van uit het feit dat zij gewoon met hyperarmor door uw aanvallen door slaan en u als character dan wel mid combo der uit kloppen. Valt meer en meer op dat hun aanvallen eigenlijk niet veel voorstellen, maar dat ge gewoon echt niet kunt en moogt aanvallen tot ze echt stil staan, want ze onderbreken toch echt alles. Maar als gij dan nen heavy doet midden in hun combo, kloppen ze 9/10 keer gewoon verder zonder lichte interupt, tenzij ze net toevallig gestaggerd zijn. Bij sommige mobs begint dit wel zeer lazy over te komen na een paar keer tegen te vechten, zeker als ze dan wat langere combo's hebben, dan wordt een fight tegen die specifieke mop wel rap saai.

Dat en die input delays (zeker bij het healen) en die invisable walls zijn wel de grootste minpunten van het spel toch en houden het voor mij voorlopig weg van meer dan een 8.

Laatst bewerkt:
Man ik zit vast...

Bij die wind maker. Pfff 30 pogingen al

Oke die heal delay dacht dat het aan mij lag. Ook wel frustrerend paar keer dood gegaan al.

Ik was nog bosses hun one hit kills vergeten... Niks rotter dan heel de fight flawless doen en dan door 1 hit dood zijn.

Terug
Bovenaan