Black Myth: Wukong

Als er een 5de was ga ik die niet gezien hebben inderdaad. Mocht je deze toch vinden laat zeker iets weten. Loop ik even vlug terug.
Er zijn er sowieso minstens al 5, maar die 5de is na de boss, dus wrs heb je die wel gedaan, maar gewoon niet gezien omdat het seal al weg was.
- De eerste is met de NPC en lijk met dagger.
- De tweede is op dezelfde vloer met gewoon een kist en vijand denk ik
- De derde zit wat verstopt, als je de eerste keer de trap omhoog gaat naar verdiep 2, kan je naar links gaan en in een put springen, daar is ook een seal met een kist achter.
- De vierde is die waar je een spirit vijand vecht en zen spirit krijgt
- De vijfde is meteen na het checkpoit/boss fight, denk ook een kist.

Mogelijks verder nog cellen, nog niet geweest, maar ik ga er van uit dat elke cel waar je de promt krijgt om de deur open te doen er eentje was met een seal.

Ik vrees dat ik een guide ga gebruiken vooraleer dat chapter met die cellen te starten, ik wil nu ook ni meteen NG+++++ doen, ik heb het zo al redelijk lastig vs bosses, elke keer aanpassen, ik vrees wel voor ch 3,dat is in de sneeuw dacht ik, zo zonder referentie punten wordt het voor mij helemaal zoeken...

Nu die boss van ch 2 proberen, ik voorzie 2 avonden :p

Ik vrees dat ik een guide ga gebruiken vooraleer dat chapter met die cellen te starten, ik wil nu ook ni meteen NG+++++ doen, ik heb het zo al redelijk lastig vs bosses, elke keer aanpassen, ik vrees wel voor ch 3,dat is in de sneeuw dacht ik, zo zonder referentie punten wordt het voor mij helemaal zoeken...

Kan toch ook in NG+ toch, hoeft toch niet allemaal later en later.

.
chapter 3 in die sneeuw was voor mij veruit de lastigste om te navigeren.

Wel ik had / heb dit bij chapter 4. Hier kan je zoveel kanten uit ma echt veel ook door dat het uit dieptes en hoogtes bestaat en ik ben toch wel een paar keer opt zelfde punt gekomen. En door af en toe naar uw shrine te kijken zie je er soms zo eentje tussen andere komen waardoor je kan denken van hmmmmm ik vergeet ik iets.
Chapter 4 is goed. Ze zeiden veel kleiner dan 3 maar zo voelt het voor mij niet aan.

Vermoed dat ik nu end chapter 4 zit en de end boss tegen het lijf ben gelopen.
Ook de secret world ontdekt. Die was naar mijn gevoel echt moeilijk. Moeilijkste tot nu toe. “ om hem te activeren “ ga hem nu eerst clearen voor ik op men doos ga krijgen van end boss chapter 4.

ons paard heb ik ook met mega geluk gevonden maar kan me voorstellen dat veel mensen deze nooit gevonden hebben.

Wel terug een dik ok chapter. Voor mij is het steeds beter en beter aan het worden.

Gewoon uw eerste run genieten en doen wat je wil. Als je deze hebt uitgespeeld en je hebt de moed om het nog eens te doen ga je wel alles vinden in uw tweede run met eventueel een guide. Maar als ge na end game zo iets hebt van ja tis goed geweest dan maakt het nu niet veel uit die guide. Je moet zo goed als volledig door ng+ met ook de nodige secrets en nieuwe wapens. Zo goed als een volledige run.

Chapter 3, here i come :woohoo:

Redelijk goeie bossfight gedaan al zeg ik het zelf, tegen die yellow wind sage, eerst zijn patronen van aanval bij de start onder de knie, gevolgd door een immobilise, hem naar de kant van de arena lokken en daar red tide doen, lukt super goed daar vs him. Niet lang daarna doet hij zijn wind move dus moet je cloud step doen. Als het iets rustiger wordt dan a pluck of many doen, met nog nen immobilise erbij en nog wat afranselen en hij was binnen, ook de kopstoot geven met dikkopje, ik weet eigenlijk niet of ie raak was, de video is aan het uploaden...

Met nog keiveel HP geëindigd. Sweet

Maar ik eindig altijd later dan voorzien, lmao, maar wel met een kill ;)

Edit, aanschouw mijn pro clipje, zowat alle attacks gebruikt

Laatst bewerkt:
ja als ge daar wa apen uit u oor trekt , da werkt wel redelijk goe.
Vooral die red tide tegen de kant werkt super, en ge moet ook nooit achteruit dodgen tegen deze boss, altijd ne kant kiezen, hier liep alles wel goed, heb veel clipjes opgenomen ze :ROFLMAO:

En bijna op het einde de sjans dat die heavy attack nog hit, dat was close gezien mijn HP... Maar kon nog bijtanken als t moest zijn, lol

Chapter 3, here i come :woohoo:

Redelijk goeie bossfight gedaan al zeg ik het zelf, tegen die yellow wind sage, eerst zijn patronen van aanval bij de start onder de knie, gevolgd door een immobilise, hem naar de kant van de arena lokken en daar red tide doen, lukt super goed daar vs him. Niet lang daarna doet hij zijn wind move dus moet je cloud step doen. Als het iets rustiger wordt dan a pluck of many doen, met nog nen immobilise erbij en nog wat afranselen en hij was binnen, ook de kopstoot geven met dikkopje, ik weet eigenlijk niet of ie raak was, de video is aan het uploaden...

Met nog keiveel HP geëindigd. Sweet

Maar ik eindig altijd later dan voorzien, lmao, maar wel met een kill ;)

Edit, aanschouw mijn pro clipje, zowat alle attacks gebruikt

Voila. Op naar chapter 3. 2 avonden vroeger dan verwacht maar start er maar mee :-)

Nu ik eens terugkijk naar de ps5 score... 72, zoveel noobs die geen moeite willen doen en de next uncharted in Chinees jasje verwachtten, lmao

Net onze scorpionlord gedaan. Die boss mag dus geen seconde vrijheid krijgen. Blijven duwen en meppen. Niet het mooiste gevecht ma had het snel door dat duwen was of verzuipen van zen aanvallen.

In enige zin is deze game in bossfights voor mij wel brutal, minste foute beslissing die je maakt kan fataal zijn, en eenmaal ik begin te incasseren is het vaak over and, out, ik heb altijd een goede eerste minuut nodig. Valt mij wel op

Ik had het gevoel als je al veel dood gegaan bent dat de boss soms iet meer passief is en dus makkelijker. Maar soms ook in eerste sec pak die u vast en ge zijt er al aan voor de moeite.

Terug
Bovenaan