Black Myth: Wukong

Elajaz is obviously een hele goeie gamer maar er is er eentje die game na game alle verstomming slaat genaamd 옹발이 ONGBAL.
Hij maakt er een sport van om zo snel mogelijk na de game uit is de moeilijkste bosses zonder hit en in zoveel mogelijk stijl af te maken.

Ik kan niet vouchen voor deze gezien ik de game nog niet gespeeld heb maar de like/dislike ratio zegt weer genoeg. DIKKE SPOILER , FINAL WUKONG BOSS

Zijn ER DLC Last boss fight

Misschien wel mijn favoriet Lies of P Laxasia

Ik had zijn video al gepost vs de vanguard tiger ;)

Tis maar 4 mins of focus :unsure:

Dude is Unreal... Die eindbaas heeft zoveel moves, omfg

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen situeren langs waar de eindbaas zit in ch 2?

Ik zet het effe in spoiler:

Optie 1, na de vanguard stone
Optie 2, gebied na de vanguard tiger

Oef, die met zijn vlammende zwaarden is neer!
Daarnet ook die witte wolf geprobeerd, eerste try had hij nog een cm health over.
Hopelijk gaat het vanaf nu wat vlotter 🙂.

Kan iemand mij helpen situeren langs waar de eindbaas zit in ch 2?

Ik zet het effe in spoiler:

Optie 1, na de vanguard stone
Optie 2, gebied na de vanguard tiger
Zie spoiler, er is nog een alternatief pad maar dit is het beste voor de entries/items
Na de beide vangaurds te verslaan, naar de tiger gaan (pool van bloed) en in dat statue de items steken. Pad opent dan naar beneden, dat verder volgen

Na de beide vangaurds te verslaan, naar de tiger gaan (pool van bloed) en in dat statue de items steken. Pad opent dan naar beneden, dat verder volgen
thx, ik ben nog aan het backtracken. Ch 2 heeft geen geheimen meer voor mij (buiten dan nog een secret boss ergens :ROFLMAO:)

ik wacht alvorens eindbaas ch 2 aan te vallen

Elajaz is obviously een hele goeie gamer maar er is er eentje die game na game alle verstomming slaat genaamd 옹발이 ONGBAL.
Hij maakt er een sport van om zo snel mogelijk na de game uit is de moeilijkste bosses zonder hit en in zoveel mogelijk stijl af te maken.
Ja, uiteraard is hij niet de zotste die er rond loopt. Maar als "casual" streamer die zichzelf af en toe eens graag uit daagt zet die soms wel zotte prestaties neer. Ik heb vooral respect voor zijn doorzettingsvermogen en hoe hij het zelf noemt: I'm downloading the fight.

Echt zo kunnen spelen en gewoon leren van elke fout en niet gefrustreerd geraken en echt houden van op je doos te krijgen tot het helemaal klikt. Man ik wou dat ik die skillset had, Elajj is eigenlijk van nature niet iemand die zo maar gelijk wat alles meteen goed kan, maar iemand met de uithouding om op korte termijn veel te leren en vatten en zich echt aanpassen en zo echt fenomenale prestaties neer zet.

Tis zondag avond!!
Hehe, kwart na stoppen werd kwart voor, en op de minuut dat ik ging stoppen de 2de tiger geslayed. :love:

Alles zat goed, nog een headbutt gegeven ook, en t schol amper iets van leven dat ik nog over had, maar hij is neer.

Elke nieuwe boss moet ik mij serieus inwerken, maar ik begin het belang te zien van die focusbar en die bollen, some mad damage there...

Ik vind alleen niet altijd de opening om de attack uit te voeren, maar ga er vanaf nu op letten bij bazen. En die vuur spell gewoon heavies doen, ik dacht dat dat teveel spell - HP opdeed, maar als je ze achtereenvolgens kan landen is het massive damage...

lol ik heb hier nen infinite mana glitch getriggerd, wel handig zo easy bosses
Hoe? Mag in spoiler
En net even een video bekeken met wat ik allemaal zo gemist heb, is niet weinig... Meteen ook ch 1 in orde zetten en dan pas naar ch 3

In t vervolg ga ik wel de secrets video kijken voor het chapter begint, dat ik enig idee heb van wat er kan worden gemist

Deze is wel een goeie vind ik (in spoiler)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan