Black Myth: Wukong

Waarom heb ik deze gekocht?
Ik weet goed genoeg dat dit geen games zijn voor mij.
Ik zit al vast bij de 2de boss, die met zijn vlammende zwaarden.
Ik kan ook naar rechts gaan om tege nen dikkop te vechten maar die is nog moeilijker.

Gisterenavond wat gewone enemies liggen grinden en ben nu level 10 met skills in health stamina en minder stamina verbruik bij het dodgen en nog krijg ik die vlammen kerel ni neer.

Ik dodge als zot, attack in de rebound, gebruik immobilisation wanneer mogelijk, gebruik healing potions, damage reduction potions, cooling potions en nog heeft die rotzak mij altijd.
Pfff maar ik gun het spel het niet om het hier al te laten liggen.
Vandaag nog maar wat grinden en opnieuw proberen.

Gaat wel lukken. Gewoon rustig opbouwen. Die dikkop zeker niet doen zonder de perk die je krijgt van die met zen zwaarden. Ik heb hem eerst gedaan die dikkop zonder de perk van transformation en die extra hp balk is wel welkom als ik het zo achteraf zie.

Mocht hij toch te snel gaan hou gewoon wat meer afstand zodat je iets vlotter kan ontwijken. Niet te snel frontaal gaan.

Wow, net een mega simpele maar handige trick gezien je kan hoger springen door heavy attack te doen, en je kan dashen met cloud step.

Echt wel handig beiden

Gaat wel lukken. Gewoon rustig opbouwen. Die dikkop zeker niet doen zonder de perk die je krijgt van die met zen zwaarden. Ik heb hem eerst gedaan die dikkop zonder de perk van transformation en die extra hp balk is wel welkom als ik het zo achteraf zie.

Mocht hij toch te snel gaan hou gewoon wat meer afstand zodat je iets vlotter kan ontwijken. Niet te snel frontaal gaan.
En ook stamina laten herstellen, dit deed het hem voot mij bij dikkopje

maar bijna standaard doe ik die light attack met dan na x aantal hits gevolgd door een charged (nog altijd vierkantje) attack.
Dat is gewoon een light follow-up attack, geen heavy. Deze triggert geen focus, healing of bonus damage, etc.

Maar ivm die heavy attacks, hoe mixen jullie dat ertussen? Enkele hits en dan switchen? Graag jullie beste tactiek hiervoor (voor smash stance)
Gewoon als je ene opening hebt, je bent nu toch ook aan het dodgen tot je weer kan aanvallen. Je doet gewoon hetzelfde maar dan met een heavy, duurt iets langer, maar als je focus maxed is gaat die vrij snel, echt een charged heavy doe ik alleen maar tegen mobs of als opener tegen een boss, in een fight zelf heb je daar normaal geen tijd voor. Tenzij je het eerst vast zet, maar op dat moment is een gewone light combo veel beter. Omdat dit je makkelijke focus kan laten opbouwen, maar ook als je die freeze levelt, dat ga je zien dat er veel upgrades voor zijn die allemaal light attack focust zijn. Zoals bv: Langere freeze, meer damage per hit, etc etc.

Dat is gewoon een light follow-up attack, geen heavy. Deze triggert geen focus, healing of bonus damage, etc.

Gewoon als je ene opening hebt, je bent nu toch ook aan het dodgen tot je weer kan aanvallen. Je doet gewoon hetzelfde maar dan met een heavy, duurt iets langer, maar als je focus maxed is gaat die vrij snel, echt een charged heavy doe ik alleen maar tegen mobs of als opener tegen een boss, in een fight zelf heb je daar normaal geen tijd voor. Tenzij je het eerst vast zet, maar op dat moment is een gewone light combo veel beter. Omdat dit je makkelijke focus kan laten opbouwen, maar ook als je die freeze levelt, dat ga je zien dat er veel upgrades voor zijn die allemaal light attack focust zijn. Zoals bv: Langere freeze, meer damage per hit, etc etc.
Aight thx, maar ik moet dit zien, samen met welke knoppen in te duwen, Jullie hebben al (souls) ervaring, ikke nog ni echt :p

Bestaat hier een video in die dit wat deftig kan tonen, ik begrijp wat je wilt zeggen, maar weet dus ni hoe het eruitziet of welke knoppekes of balkskes

Slight of topic, maar ook beetje on topic: De streamer over wie ik het had en zijn kill van de ER DLC ( of toch van de laatste 2% van de kill )

@hierboven

Ik vind dat dat moeilijk aanslaat die heavy attack, als je de tijd ervoor hebt, sure, maar bijna standaard doe ik die light attack met dan na x aantal hits gevolgd door een charged (nog altijd vierkantje) attack.

Maar heb nu net de tiger vanguard kunnen neerleggen, wat ne fucker was dat jong

Maar ivm die heavy attacks, hoe mixen jullie dat ertussen? Enkele hits en dan switchen? Graag jullie beste tactiek hiervoor (voor smash stance)

Wel in gebruik de pillar stance. En die heeft een goed secondje nodig om te gebruiken. Dus ik ga er in met light attack “ minstens 6 x slaan om dan een kleine heavy te doen “ als die dan een stapje achteruit zet probeer ik het eventueel nog keer zodat men focus vol zit. Bij de volgende keer dat hij een stapje achteruit zet doe ik de heavy en dan pas transformation “ ondertussen niet meer die vlammen kerel “. Als deze gedaan is bijna instant freeze spell en beuken maar. En deze repeat en dodgen waar nodig of zelf achteruit stappen waar nodig. Heb ook nog een aantal monkey friends voor als het pittig is dat die effe kunnen overnemen :-)

Slight of topic, maar ook beetje on topic: De streamer over wie ik het had en zijn kill van de ER DLC ( of toch van de laatste 2% van de kill )

Die kerel is GEK ! Hahaha. Nice :-) hoedje af. Mij zouden ze niet willen zien op dat scherm. Haha.
iets in mij gaf me toch het gevoel gezien hun uitleg dat de game effectief wel momenten ging hebben alsof het de moeilijkste game ooit is. Dat beloofd. Vrouw en kind moeten dan echt de deur uit want deze gaat zot komen :-) hahaha

Die kerel is GEK ! Hahaha. Nice :) hoedje af. Mij zouden ze niet willen zien op dat scherm. Haha.
iets in mij gaf me toch het gevoel gezien hun uitleg dat de game effectief wel momenten ging hebben alsof het de moeilijkste game ooit is. Dat beloofd. Vrouw en kind moeten dan echt de deur uit want deze gaat zot komen :) hahaha
Ja, ik heb die fight al gezien omdat het echt zot spannend was en ik zo iets had van fuck de spoilers, ik wil hem die live zien afmaken :p
Hij noemde de boss "Isshin On Crack" ( geen idee of je Sekiro gespeeld hebt ) en dat was wel een goeie beschrijving... die HP bar leek maar niet naar beneden te gaan en echt als je dacht ok na die 30 moves hebben we alles gezien, nope... nog eens 10 nieuwe variaties er bij op het einde xD

isshin is niks vergeleken met de boss waar ik nu zit :unsure:
Ik heb eens de eindboss opgezocht van chapter 5 en die ziet er gelijk cvish uit? Zeker dat het niet de secret boss is van chapter 5 waar ik het over heb, want die is inderdaad compleet insane en dan snap ik het 120% dat je 7 uur vast zit al. Als het de optionele boss is, heb je dan misschien nog het geluk dat je het wel kan uitspelen en hem later misschien nog eens proberen met nog wat meer upgrades van chapter 6?

Ik heb eens de eindboss opgezocht van chapter 5 en die ziet er gelijk cvish uit? Zeker dat het niet de secret boss is van chapter 5 waar ik het over heb, want die is inderdaad compleet insane en dan snap ik het 120% dat je 7 uur vast zit al. Als het de optionele boss is, heb je dan misschien nog het geluk dat je het wel kan uitspelen en hem later misschien nog eens proberen met nog wat meer upgrades van chapter 6?
nee is niet cava...fucking hard en is de eindbaas van chapter 5

1-2 hits en ben dood

nee is niet cava...fucking hard en is de eindbaas van chapter 5

1-2 hits en ben dood
Dan bedriegt de video mij serieus ( wat nog wel al gebeurt is ) :p

Soms kan je iemand een gevecht zien doen en denken ah amai, chill! Tot je zelf probeert en beseft dat die gewoon 10 keer meer skills heeft dan mezelf. Heb je al eens gekeken om je stats opnieuw in te stellen? In chapter 2 bij die dude waar je zo permanente stats kan upgraden, je kan die stats daar opnieuw instellen, misschien dat investeren in een specifieke resistance kan helpen ofzo? Misschien heb je dit al geprobeerd of is het verschil niet merkbaar, maar is het enige waar ik aan dacht dat misschien iets kan helpen.

alles al geprobeerd het lukt gewoon niet,by far moeilijker dan eender welke from software boss...als ik hem vandaag niet kan verslaan stop ik ermee...echt niet leuk zo

Laatst bewerkt:
Elajaz is obviously een hele goeie gamer maar er is er eentje die game na game alle verstomming slaat genaamd 옹발이 ONGBAL.
Hij maakt er een sport van om zo snel mogelijk na de game uit is de moeilijkste bosses zonder hit en in zoveel mogelijk stijl af te maken.

Ik kan niet vouchen voor deze gezien ik de game nog niet gespeeld heb maar de like/dislike ratio zegt weer genoeg. DIKKE SPOILER , FINAL WUKONG BOSS

Zijn ER DLC Last boss fight

Misschien wel mijn favoriet Lies of P Laxasia

Terug
Bovenaan