Black Myth: Wukong

"Game Science is actively collaborating with several production teams to concurrently produce both the Deluxe and Collector's Editions in physical format.

Due to the production of the physical edition involving a significant amount of necessary manual processes and our mutual commitment to quality, we regret that we cannot guarantee immediate delivery of all physical editions right after the release."

Dayum hier ga ik nog effe vastzitten, zit bij een secret boss in ch 2 (je moest daarvoor 6 items verzamelen) en nu zit ik way over my skills, ik heb hem al tot +/-15% gekregen, maar ik ga door, en ik kan gewoon doorwandelen eigenlijk, want je moet hem opstarten, maar ik vertik het :ROFLMAO:

Video's op YT tonen hoe je hem kan neerhalen met betere spells, soit

Dayum hier ga ik nog effe vastzitten, zit bij een secret boss in ch 2 (je moest daarvoor 6 items verzamelen) en nu zit ik way over my skills, ik heb hem al tot +/-15% gekregen, maar ik ga door, en ik kan gewoon doorwandelen eigenlijk, want je moet hem opstarten, maar ik vertik het :ROFLMAO:

Video's op YT tonen hoe je hem kan neerhalen met betere spells, soit
Ik vond die gelijk makkelijker dan de initiële boss die je daar vecht, nog niet veel gebeurt in deze game, maar dat was een first try kill boss voor mij.

Is wel maar een kak weekend voor mij, gisteren veel gespeeld en wou echt nog niet stoppen, maar het was 3 uur snachts :S
Maar vandaag kon ik niet spelen, moest werken in den tuin en dingen doen waar ik niet rond kon. Om dan deze avond weg te moeten en morgen namiddag naar een verjaardagsfeest te moeten 🥲

Ik wil gewoon kassen!!!! Is het al zondag avond?

Ik vond die gelijk makkelijker dan de initiële boss die je daar vecht, nog niet veel gebeurt in deze game, maar dat was een first try kill boss voor mij.
Ja, als je het vanaf de helft lukt ok, maar als je hem de eerste keer niet haalt is het full HP, en dat is een ambetant peeke met zijne groundpound, soms 4 na elkaar

Wat bedoel je hier mee?
Ja ik zet het in spoiler :

Als je 6 budda ogen hebt en je geeft die aan die steen in de boss fight arena vecht die steen tegen de oorspronkelijke baas, en die laatste verliest dan.

Maar je moet nog altijd shigandang killen met de helft van zijn leven na dat gevecht tss die bazen.

Lukt dat niet begin je van een restpoint, en als je dan de steen shigandang dus activeert heeft hij volledig leven. En is niet makkelijk potverdekke azo

stop ermee voor vandaag,by far the moeilijkste boss in jaren,al uren zit ik er vast
Morgen fris beginnen eh. Maar hoe vallen jullie hoofdzakelijk bosses aan? Met vierkantje? Light attack? Ik was dus al hele tijd bezig met L2, en denk toch dat dit veels te weinig HP afneemt van de boss, was nochtans De tip voor de vanguard stone boss

@Kiiilerke2 ,waarom geen tutorial opzoeken?

Ik zit in elk geval al een stuk verder dan de secret boss, die was niet zo moeilijk :D

Een score heb ik al in gedachten, en de huidige trend van de metacritic score past er wel in..
Okay, ik wou gewoon weten of het geen score zou zijn in de trend van, de game lukt mij niet zo goed, dus geef ik maar een lagere score...

Die secret boss, heb je die met full health gedaan, en ook met de 'a pluck of many' spell, want ik zie enkel videos op YT met die spell erin... Zonder is t precies wat moeilijker, ik zit er al effe vast met die klote ground pounds...

Terug
Bovenaan