Black Myth: Wukong

weet iedereen nog toen EA zei, Single player games are dead :laugh:
Tja, EA, kunnen beter gewoon zwijgen. Want tegenwoordig (of ja, toch al best lang nu) zijn die echt een vergif voor de gaming industrie/community. Verkloten toch veel waar ze met hun poten aan zitten. Ik zou het alvast niet erg vinden als het afgelopen zou zijn met EA.

Gisteren toch ne goeie trok doorgedaan, maar toch nog steeds in chapter 2 amai. Daar is zo veel te doen niet normaal, nu moet ik ook nog eens terug naar chapter 1 etc, nog paar quests afwerken en dan blijkbaar naar chapter 3 dat nog langer is dan 2 😅

Me net wat verder ingelezen IVM de plat, meer en meer gedetailleerde info komt binnenvallen. Het is zoals ik zei 90% is niet misbaar en doenbaar in NG. Een 5/6 tal zaken zijn NG+ verplicht en zouden kunnen afgewerkt worden voor en rond chapter 5. Er zijn ook een paar zaken misbaar, maar die kan je normaal in NG+ doen als je NG blind gedaan hebt en ze niet hebt, alleen opletten dat je ze in NG+ niet mist of het wordt NG++.

Meeste misbare zaken zijn echt details, zonder al te veel spoilers: Je kan twee spirits permanent missen in je playtrough, je kan een journal/portait entry missen door dat deze heel specifiek is en er zijn een paar specifieke rewards die je in een chapter moet doen voor je de final boss er van verslaat die mogelijks ook dingen ontnemen. Tot slot het upgraden van alle wapens en armor is sowieso met NG+ en er is amper marge op de materials, dus je moet zien dat je in NG voor je naar NG+ gaat het maximum mee hebt zodat je ook daarvoor niet nog eens naar NG++ moet.

Dus voorlopig niks om je zorgen over te maken in NG, technisch gezien mag je alles dat je kan missen effectief missen, want je moet er toch nog eens door nadien. Enkel is het aangeraden om op het einde voor je naar NG+ gaat om dan wel alles dat je kan doen en verzamelen, ook effectief te doen en te verzamelen en dan de rest in NG+ te fixen.

Idd is stuk groter chapter 2 dat ik verloren loop soms. En soms heb ik het idee of ik gewoon toertjes loop. Jammer dat er niets van Map is.

misschien is mijn level te laag maar toch een pak bosses nu die moeilijker zijn dan in elden ring,een pak moeilijker zelfs

Laatst bewerkt:
Oke. We gaan dus voor plat gezien het toch goed haalbaar is met enkel een tweede run.

En idd zoals bunkerbudy zegt. Als je ergens vast zit loop een beetje verder. Niet iedere boss is zo hard. En die kut tijger heeft wel een stempel van kut te zijn. Kan goed zijn als je wat verder gaat en daarna terug komt dat hij veel vlotter neer gaat.

Men twee weken verlof beginnen dus het moet lukken. :-) wel de kerk int midden houden thuis.

misschien is mijn level te laag maar toch een pak bosses nu die moeilijker zijn dan in elden ring,een pak moeilijker zelfs
Heb dat gevoel al een paar keer gehad in dit spel, het verschil denk ik tussen in ER kan je gaan en staan waar je wil en echt goeie sterke builds maken en/of bosses counteren met de juiste trategie/build. Terwijl hier, als je op een sterkere boss botst, ja dan ben je gewoon afhankelijk van wat het spel je tot dit punt gegeven heeft, een paar levels meer kunnen helpen, maar die paar extra skill perks gaan het niet in eens makkelijk maken ook niet. Het spel heeft wel wat spikes met momenten en anderzijds wat pushover bosses ook.

Idd is stuk groter chapter 2 dat ik verloren loop soms. En soms heb ik het idee of ik gewoon toertjes loop. Jammer dat er niets van Map is.
Ik moet zeggen ik vind het jammer, maar ergens ook wel eens tof... Is het lastiger, ja zeker wel... maar ik merk wel dat ik veel meer diepgang heb in het spel en ik echt actief 24/7 zit te denken, ok ik was hier, onthoud die deur, maar ga eerst naar daar en weet dat je zo terug kunt en daar alles gedaan hebt maar ginder niet. Ik loop soms ook rondjes, maar niet omdat ik de weg kwijt ben, maar omdat ik vol op de map in men hoofd aan het opnemen ben en terug keer naar vorige plekken en zaken die ik nog eens wou herbekijken. So far in act 2 heeft dit mij al het meest toffe gevoel gegeven in heel het spel. En act 2 ken ik ondertussen uit men broekzak en ook dat geeft dan wel voldoening, dat je zoals vroeger in GTA ofzo na veel spelen bijna de map uit je hoofd kon tekenen bij wijze van spreken :p

Ik hou van immersie en dit geeft het mij zeker wel.

Ik moet zeggen ik vind het jammer, maar ergens ook wel eens tof... Is het lastiger, ja zeker wel... maar ik merk wel dat ik veel meer diepgang heb in het spel en ik echt actief 24/7 zit te denken, ok ik was hier, onthoud die deur, maar ga eerst naar daar en weet dat je zo terug kunt en daar alles gedaan hebt maar ginder niet. Ik loop soms ook rondjes, maar niet omdat ik de weg kwijt ben, maar omdat ik vol op de map in men hoofd aan het opnemen ben en terug keer naar vorige plekken en zaken die ik nog eens wou herbekijken. So far in act 2 heeft dit mij al het meest toffe gevoel gegeven in heel het spel. En act 2 ken ik ondertussen uit men broekzak en ook dat geeft dan wel voldoening, dat je zoals vroeger in GTA ofzo na veel spelen bijna de map uit je hoofd kon tekenen bij wijze van spreken :p

Ik hou van immersie en dit geeft het mij zeker wel.
Ik ben ook van dat gedacht, eigenlijk eerst aan het vloeken op die map, maar het is doenbaar, en zorgt idd voor immersie in de game.

Ik ga voor platinum, maar op mijn eigen tempo, zit hier nu al anderhalf uur op een boss die op papier zo zou moeten verslagen kunnen worden in ch 2 (hij ligt daar maar te liggen en telkens je hem raakt komen er van die ambetante grond/steen monsters af, en laat dat nu net enemies zijn die ik ni afkan, je raakt ze, en ze laten zich op u vallen, etc.

Zo wordt het dus wel een platinum van ettelijke maanden, but i dnt care, elke dag beetje opschuiven, maar wat je daar zegt @wolfen ,je moet soms kiezen welke richting je uit gaat, enerzijds kon ik in ch 2 kiezen om een dorp binnen te gaan (er kwam zo een naam in beeld, dus ik dacht, dan ga ik verder en kan ik mss niet terug) of langs rechts, ben nu al kweetni hoever daar, en dan nog zijn er zaken die il moet backtracken langs die kant. Wel beetje keuzestress azo

Ik ben ook van dat gedacht, eigenlijk eerst aan het vloeken op die map, maar het is doenbaar, en zorgt idd voor immersie in de game.

Ik ga voor platinum, maar op mijn eigen tempo, zit hier nu al anderhalf uur op een boss die op papier zo zou moeten verslagen kunnen worden in ch 2 (hij ligt daar maar te liggen en telkens je hem raakt komen er van die ambetante grond/steen monsters af, en laat dat nu net enemies zijn die ik ni afkan, je raakt ze, en ze laten zich op u vallen, etc.

Zo wordt het dus wel een platinum van ettelijke maanden, but i dnt care, elke dag beetje opschuiven, maar wat je daar zegt @wolfen ,je moet soms kiezen welke richting je uit gaat, enerzijds kon ik in ch 2 kiezen om een dorp binnen te gaan (er kwam zo een naam in beeld, dus ik dacht, dan ga ik verder en kan ik mss niet terug) of langs rechts, ben nu al kweetni hoever daar, en dan nog zijn er zaken die il moet backtracken langs die kant. Wel beetje keuzestress azo

Idd gewoon op uw tempo op uw gemakske. Ik zit hier op hete kolen om verder te doen , maar zoals ik zei moet ik de kerk in het midden houden en zal het dus pas voor deze avond zijn. Die keuze stress had ik ook in het begin omdat bij bepaalde games kom je vast te zitten en kan je niet terug. Bij deze nog niet meegemaakt en tot nu toe steeds de keuze gehad indien gewenst om terug te gaan of ander pad te kiezen. Zou natuurlijk kunnen in het verder verloop dat je toch op een boss botst om progressie te kunnen maken. Chapter 2 kan je enorm veel kanten uit ma echt veel. Neem uw tijd. Probeer het gewoon te worden want bij chapter 3 doen ze enkel maar meer.

Voor uw boss als ik mij niet vergis gewoon iets meer afstand pakken en ze die duik laten nemen en dodgen. Daarna is er ruime tijd om damage te doen en al uw heavy’s. Niet teveel willen meppen.

Heb nu ondertussen een leuke staf die bliksems schiet na paar combo’s !

Dacht niet dat er ooit punten zijn waarom je niet meer terug kan, het enige dat je moet opletten binnen elk level is de final boss. Als je die verslaat en je hebt nog unfinished stuff, dan zou je wel eens iets kunnen missen. Maar normaal zijn die bosses wel duidelijk.

Die stenen boss valt idd goed mee, gewoon afstand pakken inderdaad, heavy chargen en in 1 klop dood. Daarna wat verder meppen op die steen.

Komt hier een fysieke release van, op het internet vind ik niet echt een antwoord.
Ik verkoop bijna al mijn games na uitspelen of beu ben.
Nu is dit 70€ dat ik niks kan recupereren.

ze hebben er al meer als 10 miljoen verkocht digital ,dus buget hebben ze wel . ma om een disc versie te lanceren nog ik weet ni denk dat de meeste die het spel willen al wel zullen hebben.

Terug
Bovenaan