Black Myth: Wukong

L2 is idd ni echt nen aanval lol.
gewoon vierkantje en driehoek en focus gebruiken .
Doet toch wel wat damage, niet zo goed als de rest, maar als je op zijn benen dat doet, ik had hem bijna zo, die boss is bij momenten redelijk statisch, en doet wat rollen die te dodgen zijn, maar die f'in ground pounds, ik krijg het ervan

Okay, ik wou gewoon weten of het geen score zou zijn in de trend van, de game lukt mij niet zo goed, dus geef ik maar een lagere score...

Die secret boss, heb je die met full health gedaan, en ook met de 'a pluck of many' spell, want ik zie enkel videos op YT met die spell erin... Zonder is t precies wat moeilijker, ik zit er al effe vast met die klote ground pounds...
Ja, full health en zonder die pluck. Ik had de Stone Vanguard al verslagen en niet lang daarna de secret boss.

Nee ik zal wel wat punten aanhalen waarom bepaalde score, maar op zich zit de combat zeker goed en amuseer ik er mij wel mee. Tot nu toe gaat alles ook vlot met 1st en 2nd try kills. Ik heb wel een speelstijl gevonden die mij past ook dus dat zit al goed :D

Is wel maar een kak weekend voor mij, gisteren veel gespeeld en wou echt nog niet stoppen, maar het was 3 uur snachts :S
Maar vandaag kon ik niet spelen, moest werken in den tuin en dingen doen waar ik niet rond kon. Om dan deze avond weg te moeten en morgen namiddag naar een verjaardagsfeest te moeten 🥲

Ik wil gewoon kassen!!!! Is het al zondag avond?

I feel you. Ik ben nu net thuis en morgen om 7u vertrek ik ook tot na de middag. My god ik wil gewoon kassee !! Haha. Maar we gaan beloond worden zondag ik voel het. :)

Ik kan mij die secret boss niet meer herinneren. Da is toch op de plek waar je de eerste moet dood doen en dan naar die steen lopen om die oogjes te activeren ? Of zie ik het fout. Effe google checken. Ik heb in ieder geval eerst de boss gedaan gewoon in die area en dan die secret boss. Niks gemerkt van full hp of half hp. Hmmzz.

Edit 1: L2 is de dodge functie voor pijlen te reflecteren. Keep the fingers off L2. Ge gaat hem sneller hebben met light attack + upgrade na 6 slagen dat je een kleine heavy doet en daar tussen uw heavy voor zen stance te breken. Daarna transformation “ free hp balk “ en afmaken met de freeze. En deze op repeat. Kan een no hit run worden. Hehehe.

Ja als je naar de stone vanguard loopt, maar dus eerst die secret boss activeert doet deze het vuile werk voor u, de vanguard wordt dan geslayed, en je moet dan de secret boss, met een half leven over door die fight, killen, spijtig dat het mij die eerste keer niet lukte, nu zit ik met de gebakken peren, maar zal uw tips gebruiken, waar zie je dat die upgrade van 6 light attacks, ik vermoed ergens in de balkjes onderaan, maar hoop dat je dat visueel kan zien.

En fyi, ik heb gewoon gespeeld tot nu toe, kwam eerst bij de stone vanguard, daarvoor een vid opgezocht, en dan in de comments die secret boss gevonden. Maar die vid claimde dus dat je de vanguard makkelijk kon pakken met L2

Ja als je naar de stone vanguard loopt, maar dus eerst die secret boss activeert doet deze het vuile werk voor u, de vanguard wordt dan geslayed, en je moet dan de secret boss, met een half leven over door die fight, killen, spijtig dat het mij die eerste keer niet lukte, nu zit ik met de gebakken peren, maar zal uw tips gebruiken, waar zie je dat die upgrade van 6 light attacks, ik vermoed ergens in de balkjes onderaan, maar hoop dat je dat visueel kan zien.

En fyi, ik heb gewoon gespeeld tot nu toe, kwam eerst bij de stone vanguard, daarvoor een vid opgezocht, en dan in de comments die secret boss gevonden. Maar die vid claimde dus dat je de vanguard makkelijk kon pakken met L2

Die upgrade moet je doen met jouw sparks. Staat ergens in de skill boom. Duidelijke tekst ook , je kan er niet naast kijken. Mocht je deze nog niet geactiveerd hebben doe die dan de eerst volgende keer. En zoek daarna een goed ritme van uw light attack en heavy. Ik tracht zoveel mogelijk men heavy’s te gebruiken als het laatste bolletje aan het gloeien is. Ikzelf gebruik de stance waar je bovenop je staf staat.

Gewoon rustig blijven en je komt er wel door. Geen zorgen , is ook geen schande om eens ergens uw tanden op stuk te bijten. Alleen moet ge uit da moment geraken door even iets anders te doen. Komt goed komt goed :-)

Beter is om beide bosses apart te doen want je krijgt voor elke een entry in je journal en andere stuf. Als je het doet zoals jij zegt, dan misloop je zaken. Vond beide bazen vrij chill wel tbh, snap niet goed wat je bedoelt met nu zit ik met de gebakken peren. Denk dat je eerder met de gebakken peren zit en dit nu in NG+ moet doen.

Beter is om beide bosses apart te doen want je krijgt voor elke een entry in je journal en andere stuf. Als je het doet zoals jij zegt, dan misloop je zaken. Vond beide bazen vrij chill wel tbh, snap niet goed wat je bedoelt met nu zit ik met de gebakken peren. Denk dat je eerder met de gebakken peren zit en dit nu in NG+ moet doen.
Maar een entry in die journal, moet ge daarvoor de boss verslagen, of volstaat tegenkomen? Heb het zitten opzoeken maar vond het niet. Straks eens kijken in de game.

Edit, wel een goede vid deze, over de overpowered items

Laatst bewerkt:
Waarom heb ik deze gekocht?
Ik weet goed genoeg dat dit geen games zijn voor mij.
Ik zit al vast bij de 2de boss, die met zijn vlammende zwaarden.
Ik kan ook naar rechts gaan om tege nen dikkop te vechten maar die is nog moeilijker.

Gisterenavond wat gewone enemies liggen grinden en ben nu level 10 met skills in health stamina en minder stamina verbruik bij het dodgen en nog krijg ik die vlammen kerel ni neer.

Ik dodge als zot, attack in de rebound, gebruik immobilisation wanneer mogelijk, gebruik healing potions, damage reduction potions, cooling potions en nog heeft die rotzak mij altijd.
Pfff maar ik gun het spel het niet om het hier al te laten liggen.
Vandaag nog maar wat grinden en opnieuw proberen.

Ik kan ook naar rechts gaan om tege nen dikkop te vechten maar die is nog moeilijker.

Gisterenavond wat gewone enemies liggen grinden en ben nu level 10 met skills in health stamina en minder stamina verbruik bij het dodgen en nog krijg ik die vlammen kerel ni neer.

Ik dodge als zot, attack in de rebound, gebruik immobilisation wanneer mogelijk, gebruik healing potions, damage reduction potions, cooling potions en nog heeft die rotzak mij altijd.
als ge daar al vastzit gaat ge nooit het spel kunnen uitspelen :unsure:

Ik heb wat vids gekeken, ivm de sparks en hoe je deze het best verdeeld, en ze raden aan om in de stance te investeren die je gebruikt en niet alle 3. Bij mij is dat dus de smash stance. Alle sparks dus wat herschikt, en werkt nu veel beter, maar vooral de iron pellet, die je in ch 2 kan vinden bij een Merchant doet veel (dat is dat je geen HP verliest wanneer je aan het bijtanken bent en aangevallen wordt), dit deed mij dus de das om met die ground pounds.

Soit, na de 3de keer had ik hem, even nog er in komen.

Ik zet de opname erbij, maar verwacht geen pro toestanden, a kill is a kill...

Laatst bewerkt:

Gewoon raken aan het dodgen en de mechanics, heb ook wat aantal uren versleten bij die boss, pratice makes perfect

Ben teruggekeerd naar die Tiger, mss nog houden voor later? Lastig bazeke wel

Edit haha, check deze zotte Chinees

Efkes alles dodgen

Ik heb wat vids gekeken, ivm de sparks en hoe je deze het best verdeeld, en ze raden aan om in de stance te investeren die je gebruikt en niet alle 3. Bij mij is dat dus de smash stance. Alle sparks dus wat herschikt, en werkt nu veel beter, maar vooral de iron pellet, die je in ch 2 kan vinden bij een Merchant doet veel (dat is dat je geen HP verliest wanneer je aan het bijtanken bent en aangevallen wordt), dit deed mij dus de das om met die ground pounds.

Soit, na de 3de keer had ik hem, even nog er in komen.

Ik zet de opname erbij, maar verwacht geen pro toestanden, a kill is a kill...
Gebruik jij nooit je charged heavy attack mss , omdat ik zie dat je focus bolletjes altijd op 3 blijven : je charged heavy attacks doet wel deftige damage hoor.

k was dus al hele tijd bezig met L2
Dat is een defensieve aanval lol.
en ze raden aan om in de stance te investeren die je gebruikt en niet alle 3
Lijkt me voor de hand liggend dat punten steken in iets dat je niet gebruikt niet nuttig is.
k zet de opname erbij, maar verwacht geen pro toestanden, a kill is a kill...
Ik heb je vid bekeken en ik was vrij triggerd om heel het gevecht je geen enkele heavy te zien doen met je focus points 24/7 maxed out. Als je de juiste perks hebt, kan je met heavy attacks healen + schijte veel damage doen. Je valt gewoon aan met light, tot je focus verhoogd en dan doe je een charged heavy of gewoon een heavy en je healt naarmate je level en aantal focus. Niet alleen dat, je doet massive damage als je de perks er voor hebt, en dan spreken we echt over massive damage 10% hp en stuf.

Maar een entry in die journal, moet ge daarvoor de boss verslagen, of volstaat tegenkomen? Heb het zitten opzoeken maar vond het niet. Straks eens kijken in de game.

Edit, wel een goede vid deze, over de overpowered items

goed gedaan ! Je hoeft geen pro gameplay neer te zetten. Je moet er van genieten. En soms de hints en tips gebruiken indien deze nuttig kunnen zijn voor jou. The job is done dus cava he.
Zo zie je maar dat het lukt. Alleen voor het verdere wat je zal tegen komen iets minder vaak dodgen wnr het niet nodig is. Stamina laten terug komen ipv blijven te slaan. En in de heet van de strijd heavy attack “ drie hoekje “ gebruiken. Uw fight ging nog vlotter gaan en uw hartslag naar het einde toe veel rustiger zijn :-). Dat is waar ik zou van hou. Een fight die u zot krijgt of op het puntje van uwe stoel. 😍😍😍

Is het die secret boss in chapter 5? Indien ja, daar heb ik toch ook al preventief schrik voor, indien neen, prepare want niks kan zo te zien toppen aan die kerel.

Ik durf het niet opzoeken die fight. Ik ben benieuwd. Ik ben enorm benieuwd naar ieder zijn moment als ze hem tegen komen. Ik hoop maar da ze mij niet TE zot krijgen. Hahahaha. Vanavond is het zover ! Dan gaan we door chapter 3.

@hierboven

Ik vind dat dat moeilijk aanslaat die heavy attack, als je de tijd ervoor hebt, sure, maar bijna standaard doe ik die light attack met dan na x aantal hits gevolgd door een charged (nog altijd vierkantje) attack.

Maar heb nu net de tiger vanguard kunnen neerleggen, wat ne fucker was dat jong

Maar ivm die heavy attacks, hoe mixen jullie dat ertussen? Enkele hits en dan switchen? Graag jullie beste tactiek hiervoor (voor smash stance)

Ik durf het niet opzoeken die fight. Ik ben benieuwd. Ik ben enorm benieuwd naar ieder zijn moment als ze hem tegen komen. Ik hoop maar da ze mij niet TE zot krijgen. Hahahaha. Vanavond is het zover ! Dan gaan we door chapter 3.
Streamer dat ik al jaren volg heeft er gisteren 4 uur over gedaan hem te verslaan 😅

Om het in perspectief te zetten, dezelfde persoon heeft de ER DLC uitgespeeld in SL1 zonder Skibidi fragments. 😂

Terug
Bovenaan