Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had zijn video al gepost vs de vanguard tigerElajaz is obviously een hele goeie gamer maar er is er eentje die game na game alle verstomming slaat genaamd 옹발이 ONGBAL.
Hij maakt er een sport van om zo snel mogelijk na de game uit is de moeilijkste bosses zonder hit en in zoveel mogelijk stijl af te maken.
Ik kan niet vouchen voor deze gezien ik de game nog niet gespeeld heb maar de like/dislike ratio zegt weer genoeg. DIKKE SPOILER , FINAL WUKONG BOSS
Zijn ER DLC Last boss fight
Misschien wel mijn favoriet Lies of P Laxasia

Zo ken ik u ni ehkheb het opgegeven,eerste spel die mij zover heeft gekregen

grootste kutboss ooit,nog nooit meegemaaktZo ken ik u ni eh
Maar kzen wel benieuwd wie platinum kan halen hierop![]()
Hier een lampje voor u, en voor uw enlightenment.grootste kutboss ooit,nog nooit meegemaakt
ik niet,na 10 uur + te verliezen weet ik wel of ik goed genoeg ben voor dit spel of nietHier een lampje voor u, en voor uw enlightenment.
Als het tss ons 2 gaat, wie gaat de platinum halen?
Ik ken het antwoord al hoor
Als je bekomen bent van de frustratie, gaat ge toch opnieuw proberenkheb het opgegeven,eerste spel die mij zover heeft gekregen

Fifa style, ctrl alt delAls je bekomen bent van de frustratie, gaat ge toch opnieuw proberen![]()

Zie spoiler, er is nog een alternatief pad maar dit is het beste voor de entries/itemsKan iemand mij helpen situeren langs waar de eindbaas zit in ch 2?
Ik zet het effe in spoiler:
Optie 1, na de vanguard stone
Optie 2, gebied na de vanguard tiger
thx, ik ben nog aan het backtracken. Ch 2 heeft geen geheimen meer voor mij (buiten dan nog een secret boss ergensNa de beide vangaurds te verslaan, naar de tiger gaan (pool van bloed) en in dat statue de items steken. Pad opent dan naar beneden, dat verder volgen
)Ja, uiteraard is hij niet de zotste die er rond loopt. Maar als "casual" streamer die zichzelf af en toe eens graag uit daagt zet die soms wel zotte prestaties neer. Ik heb vooral respect voor zijn doorzettingsvermogen en hoe hij het zelf noemt: I'm downloading the fight.Elajaz is obviously een hele goeie gamer maar er is er eentje die game na game alle verstomming slaat genaamd 옹발이 ONGBAL.
Hij maakt er een sport van om zo snel mogelijk na de game uit is de moeilijkste bosses zonder hit en in zoveel mogelijk stijl af te maken.
Amai, das wel nie van uw gewoontedenk dat ik het niet zal kunnen uitspelen,te moeilijk

Hehe, kwart na stoppen werd kwart voor, en op de minuut dat ik ging stoppen de 2de tiger geslayed.Tis zondag avond!!

Hoe? Mag in spoilerlol ik heb hier nen infinite mana glitch getriggerd, wel handig zo easy bosses