Black Friday

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als er iemand een deal tegenkomt voor een makita accuboormachine en decoupeerzaag... 😬 Zelf nog niet veel tegengekomen.
Professioneel of hobby? Amazon.de staat vol met de "kleintjes" voor minder dan 150 euro.

Makita DF333DSAE Accu-schroefboormachine, maximaal 12 V/2,0 Ah, met 2 accu's en oplader, in transportkoffer https://www.amazon.de/dp/B07MM56G1W/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_NMSJ1JMA94ZQPNBGJWZC

Makita Decoupeerzaag https://www.amazon.de/dp/B00IILRQBY/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_6583A4E37KQYS3VAQ32H

al die black friday zever... reclame ja, maar ik was op zoek naar een PS4 copy van far cry 6 op disc wel,
nergens een deal gevonden.

black friday my ass. heb er dan maar niet aan mee gedaan.

Deals voor nieuwere smartphones/tablets zijn er nooit zeker?

Tips voor headset/keyboard/mouse (zelfde merk: steelseries, razer, crosair, ...) ook welkom!

Laatst bewerkt:
Ik ben op zoek naar een deftige Kärcher hogedrukreiniger, we hebben nu een K2 maar die is te zwak voor ons terras.
Ook nog op zoek naar Minecraft Bedrock editie voor Windows 10.

@Cyclingworld Belangrijker dan de aankoopprijs, is het verbruik en de prijs van de inktpatronen.

Ik heb hier nu deze Brother staan om die reden. Ik moet wel zo goed als nooit in kleur afdrukken.

Als iemand een nintendo switch ziet staan, geef een seintje. Het zal mn eerste console van mn leven zijn.
(Mocht geen consoles of gameboy... als kind.)

2 draadloze laders van Belkin, van 34,99 voor 22,99 zien staan bij Coolblue.
Na eens rondzoeken gezien dat Krefel Knokke dezelfde witte heeft voor 12 euro.
Wel enkel afhalen, maar dat is praktisch 2 voor de prijs van 1, daarvoor kun je al eens een klein omwegje doen :).

Voor m'n ma een nieuwe Hp desktop van 569 voor 499 euro bij Coolblue.
Nu hebben ze een budget-model van 13j oud, tegen dat het ding opgestart is kun je gerust een grote boodschap gaan doen en dan moet je nog wachten :p
Laatst had ze per ongeluk al haar mails weggegooid doordat dat spel zodanig traag is dat ze meerdere keren klikte, denkende dat hij vastgelopen was :unsure:

Let ook op voor die trukken met verzendkosten.

Voorbeeld "Gratis verzending" vanaf 50€.

Dan iets in korting met Black Friday.
49,99€ ipv 60€! Maar dan wel 12€ verzendkosten. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan