Op de plopsa site zelf met de code black.Waar heb je die promo gevonden?
Net voor het afrekenen kan je die code ingeven.
Weet niet of ze nog geldig is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de plopsa site zelf met de code black.Waar heb je die promo gevonden?

Waar datteXFX 6750XT 339 EUR, insta buy
Ik zat nu al maanden te lurken voor een nieuwe GPU.

Heel wat zaken waar ik over twijfel. Vrees dat het een dure black friday zou kunnen worden. (Wel al lang mezelf niet meer verwend, dus dat is oké zeker?)
- Indoor trainer : Wahoo Kickr Core staat in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Shokz oortjes : Staan in aanbieding. Is een mogelijkheid.
- Volautomatische koffiezet : Mijne is al een tijdje geleden gesneuveld, dus nu zou de wel de moment zijn voor een nieuw toestel. Maar naast de mid-range, heb ik precies ook mijn oog wat de Jura E8. (In duitsland dan welliswaar, stukken goedkoper.)
Het is dat wat me ook tegenhoudt. Al zitten we op BG, dus de maandlonen zijn per chance hoger. (Ter indicatie trouwens : 500 + 100 + 888 zal voor ook de minder bedeelde BG'ers wel minder dan een mandloon zijn vermoed ik.)Amaï, dat is (bijna) een maandloon dat er op één vrijdag in november doorgaat. Enjoy! Zijn natuurlijk zaken die vele jaren zouden moeten meegaan.
Het is dat wat me ook tegenhoudt. Al zitten we op BG, dus de maandlonen zijn per chance hoger. (Ter indicatie trouwens : 500 + 100 + 888 zal voor ook de minder bedeelde BG'ers wel minder dan een mandloon zijn vermoed ik.)
Al zeg ik dan dat de eerste (twee) zeker een impact hebben op mijn gezondheid, waar ik de laatste jaren meer mee bezig ben dus wel in wil investeren. En de vorige volautomaat heeft 7 jaar gediend, waarbij Jura dan nog hoger staat aangeschreven qua levensduur, waardoor de uiteindelijke prijs/tas best meevalt.
Maar goed, zo praat iedereen zijn eigen aankopen goed zeker?
Koffiezet zou iets goedkoper kunnen (wil wel volautomaat met melkfuncties), maar veel goedkoper dan 500 zal het zeker niet komen. (Maar 500 zou zeker ook gaan, voor een deftige Siemens/Delonghi/... dat is dus ook een twijfelgeval.)
.Pppsstt.. eindejaarsgeld, zo justitieer ik hetAmaï, dat is (bijna) een maandloon dat er op één vrijdag in november doorgaat. Enjoy! Zijn natuurlijk zaken die vele jaren zouden moeten meegaan.

openfit, bij ons verkopen die zeer goedWelke shokz zijn het beste om te lopen?
Top! Net ook een aantal tickets besteld.Op de plopsa site zelf met de code black.
Net voor het afrekenen kan je die code ingeven.
Weet niet of ze nog geldig is.

Hier heb ik de open run om te fietsen.Welke shokz zijn het beste om te lopen?

Paar dagen geleden ook artikel gekocht met 50% bij Fnac kreeg 2dage later mail bestelling geannuleerd wegens fout op de website terwijl ik gewoon dacht dat een black friday actie was.Fnac.com
www.nl.fnac.be