Black Friday

Vandaag was de nieuwe PS5 slim digital edition op voorraad bij Mediamarkt en andere retailers. Gelukkig de grotere disc edition en dat ander groter digital only misbaksel vorige week niet gekocht. Enige black friday voordeel dus was een korting op de PS controller.
 
Kamera Express ook een hoop interessante deals. 300 euro kassakorting op bepaalde Sonycamera's en dan nog eens de wintercashback van 400 euro. Dus 700 euro korting, da's wel behoorlijk.
 
Ik zocht al langer een goede hoofdtelefoon, en ik heb de inears al van Sony (XM3) waar ik extreem tevreden van ben, en nu staat deze te koop (met opnieuw uitzonderlijk goeie reviews) met een mooie korting, dus lang heb ik niet moeten twijfelen: https://tweakers.net/pricewatch/1562090/sony-wh-1000xm4-zwart.html :music:
Ik heb een aantal jaren geleden de XM3 gekocht op Black Friday... één van mijn betere aankopen. Wordt bijna dagelijks gebruikt, de noise cancelling is fantastisch.

Gebruik dat ding aub niet op de fiets zoals je sommige mensen wel eens ziet doen :help:
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Vandaag was de nieuwe PS5 slim digital edition op voorraad bij Mediamarkt en andere retailers. Gelukkig de grotere disc edition en dat ander groter digital only misbaksel vorige week niet gekocht. Enige black friday voordeel dus was een korting op de PS controller.
En ook 175 gigabyte extra. Mooi meegenomen toch.
Al is 1 terra nog niet heel erg veel.

Mijn ps4 heeft 2 terra en die staat ook bomvol.
Vooral die COD games vreten gigas.
 
Vandaag was de nieuwe PS5 slim digital edition op voorraad bij Mediamarkt en andere retailers. Gelukkig de grotere disc edition en dat ander groter digital only misbaksel vorige week niet gekocht. Enige black friday voordeel dus was een korting op de PS controller.
Nja, wel 125 EUR verschil met de Carrefour actie. Slim VS origineel (disc)
 
Ik heb een aantal jaren geleden de XM3 gekocht op Black Friday... één van mijn betere aankopen. Wordt bijna dagelijks gebruikt, de noise cancelling is fantastisch.

Gebruik dat ding aub niet op de fiets zoals je sommige mensen wel eens ziet doen :help:

Ik heb deze ook al enkele jaren. Heel content van uitgezonderd het feit dat die constant uit mijn oren vallen. Al een hele resem aan rubbertjes geprobeerd, maar niets helpt.


En wat is er mis met deze op de fiets te gebruiken? Ik doe dat dikwijls, met m'n buff erover zodat ze niet uitvallen. Ik zet (uiteraard) de anc af dan.
 
Ik heb deze ook al enkele jaren. Heel content van uitgezonderd het feit dat die constant uit mijn oren vallen. Al een hele resem aan rubbertjes geprobeerd, maar niets helpt.


En wat is er mis met deze op de fiets te gebruiken? Ik doe dat dikwijls, met m'n buff erover zodat ze niet uitvallen. Ik zet (uiteraard) de anc af dan.
Zelfs met anc af hoort ge nog veel te weinig imo. Als je muziek wilt op een fiets of tijdens het lopen pak je boneconducting/open audio of niets. Alles dat over/in je oren gaat beperkt je je gehoor veel te veel.

My 2 cents uiteraard, geen zin om er een hele discussie over te starten :)
 
En wat is er mis met deze op de fiets te gebruiken? Ik doe dat dikwijls, met m'n buff erover zodat ze niet uitvallen. Ik zet (uiteraard) de anc af dan.
Maak een mentaal lijstje op van mensen met en zonder koptelefoon die zonder kijken een zijstraat uitkomen, zomaar afslagen, een bel niet horen, enz. en trek u eigen conclusie.
 
  • Leuk
Waarderingen: 515
Ik heb deze ook al enkele jaren. Heel content van uitgezonderd het feit dat die constant uit mijn oren vallen. Al een hele resem aan rubbertjes geprobeerd, maar niets helpt.


En wat is er mis met deze op de fiets te gebruiken? Ik doe dat dikwijls, met m'n buff erover zodat ze niet uitvallen. Ik zet (uiteraard) de anc af dan.
Ik doelde op de over ear (WH) headphones. Ik denk dat jij de WF (ear buds) hebt? :unsure:
 
Zelfs met anc af hoort ge nog veel te weinig imo. Als je muziek wilt op een fiets of tijdens het lopen pak je boneconducting/open audio of niets. Alles dat over/in je oren gaat beperkt je je gehoor veel te veel.

My 2 cents uiteraard, geen zin om er een hele discussie over te starten :)

Ik heb ook geen zin in een discussie. Op drukke plaatsen, of in't stad steek ik enkel het rechter oortje in. Zodat ik idd het verkeer rondom mij nog kan horen.
Maar op steenwegen, fietssnelwegen, ... steek ik beide in. Met m'n speed pedelec hoor ik aan die snelheden toch niets door de wind dus maakt het niet uit dat ik beide oortjes insteek.
Ik heb ook een spiegel op m'n fiets waardoor ik sowieso achteropkomend verkeer sneller zie dan ik ze zou kunnen horen. Zelfs zonder iets in/op m'n oren.

En ik luister meestal naar podcasts waardoor extern geluid er sowieso wel nog wat door komt.
Die boneconducting dingen vrees ik dat die veel te stil zijn om een podcastgesprek deftig te verstaan. (eerlijk gezegd wel nog nooit uitgebreid getest)


Maak een mentaal lijstje op van mensen met en zonder koptelefoon die zonder kijken een zijstraat uitkomen, zomaar afslagen, een bel niet horen, enz. en trek u eigen conclusie.

Idioten heb je overal jammer genoeg. Als je headphone of earbuds op/in hebt moet je natuurlijk beseffen dat je een zintuig wegneemt of beperkt. En dan moet je je andere zintuigen scherper gebruiken.


Ik doelde op de over ear (WH) headphones. Ik denk dat jij de WF (ear buds) hebt? :unsure:

Ja idd. Ik had het over de earbuds. Kheb ook een WH4 liggen thuis, maar ik zou er nog niet aan denken die op de fiets te gebruiken. (Past ook onmogelijk onder m'n helm)
 
Voor diegenen die nog een chromcast 4k met Google tv willen en hun code nog niet hebben gebruikt voor 10 euro bij Amazon, komt neer op 42,99 dan
 
Er stond black friday deal op. Dan ik echt dat ik een deal slagen hebt en dat niet prijs fout was.
 
Terug
Bovenaan