Black Friday

In de Fnac kan je soms wel eens een deal vinden. Heb er toch wel al enkele keren cd's en lp's kunnen scoren.

Over die BF deal die ze nu niet willen leveren kan ik enkel zeggen dat ik die ook zag passeren. Er was toen gewoon nog winkelvoorraad. Mocht ik interesse gehad hebben, was ik er vermoedelijk gewoon de winkel mee buiten gewandeld.
Ooit meegemaakt.

LP stond geprijsd aan €20,99, en er was €9 korting van toepassing. De nieuwe prijs (€11,99) hing er ook op. Aan de kassa werden de prijs met korting (€11,99) én de code voor korting (-€9) gescand, en dus heb ik €2,99 betaald voor die LP. De kassabediende had het ook door, maar gaf geen fuck en feliciteerde me met m'n koopje. :laugh: Ik stond daar vol ongeloof en heb er dan maar geen punt van gemaakt.
 
Oh boy. Hier ook 2 strips besteld bij Fnac online die ik nergens direct meer vind. Geen speciale korting of zo, gewoon de standaardprijs en ze staan bij 'online beschikbaar'. Verkoper is Fnac zelf.
Nu dus een week geleden (07/12) besteld en stond erbij vermoedelijke leverdatum zaterdag 09/12 wat ik al raar vond. Nu een week verder en die bestelling staat nog altijd in 'Acceptatie'. Nog geen stap verder. Misschien binnenkort ook een mailtje dat het niet meer beschikbaar is.
 
Oh boy. Hier ook 2 strips besteld bij Fnac online die ik nergens direct meer vind. Geen speciale korting of zo, gewoon de standaardprijs en ze staan bij 'online beschikbaar'. Verkoper is Fnac zelf.
Nu dus een week geleden (07/12) besteld en stond erbij vermoedelijke leverdatum zaterdag 09/12 wat ik al raar vond. Nu een week verder en die bestelling staat nog altijd in 'Acceptatie'. Nog geen stap verder. Misschien binnenkort ook een mailtje dat het niet meer beschikbaar is.
Ik had dit sneller moeten posten. 't Is vandaag verzonden :unsure:.
 
Het is dus zover..




Ik wou dus 1 specifieke LP hebben. "Mark, Tom and Travis show" van Blink182.
Aangezien ik toch LP's "verzamel" bestelde ik ineens "Enema of the state", "Take of your pants and jacket" en "Dude ranch" erbij. En ook een lidkaart voor een jaar. (De totale korting was meer dan de prijs van die lidkaart).

Ergste is, die LP die geannuleerd is wordt verkocht door fnac zelf. Momenteel staat hij ook nog bestelbaar met levering eind januari.

Hij staat wel "online op voorraad" bij zo een externe partner voor bijna het dubbele van de prijs.



Het logische zou zijn dat ze mij die dan via de externe partner opsturen en het prijsverschil voor hun rekening nemen. It's worth a try...

Zoals verwacht heeft dat dus niets opgebracht.
Intussen ook een 2e LP door hen geannuleerd, en vandaag de terugbetaling van beiden ontvangen.



Conclusie: bij fnac zien ze me nooit meer.
 
Is precies hun modus operandi:
Ik had ook 2LP's aan korting +lidkaart aan 1€ besteld bij Fnac webshop, verkocht door Fnac zelf.
Zou binnen de 2 à 3 weken geleverd worden.
Beiden nu iets meer dan 3 weken later opeens gecancelled zonder waarschuwing, gewoon per ongeluk ontdekt in mijn persoonlijke omgeving in de webshop.
Schoonste van alles is dat beiden nu ook nog steeds bestelbaar zijn op de webshop -aan volle prijs- met levering eind januari.
Meermaals hun klantendienst gecontacteerd via messenger, mails gestuurd, nooit een fatsoenlijk antwoord of reden van cancel gekregen!
Klantendienst zegt dat ze niet meer beschikbaar zijn bij de leverancier maar ze zijn nog wel gewoon te bestellen op de webshop, verkocht door Fnac! Hier hadden ze geen verklaring voor en werd afgescheept.

Ik had deze ook aangekocht met een cadeaubon met code en die ben ik dus kwijt want daar reageren ze gewoon niet op hoe ik die terug kan krijgen.
Ik ben dus on-ge-looflijk gefrustreerd over de Fnac en hun klantendienst dat ze me daar ook NOOIT nog terugzien!
 
Is precies hun modus operandi:
Ik had ook 2LP's aan korting +lidkaart aan 1€ besteld bij Fnac webshop, verkocht door Fnac zelf.
Zou binnen de 2 à 3 weken geleverd worden.
Beiden nu iets meer dan 3 weken later opeens gecancelled zonder waarschuwing, gewoon per ongeluk ontdekt in mijn persoonlijke omgeving in de webshop.
Schoonste van alles is dat beiden nu ook nog steeds bestelbaar zijn op de webshop -aan volle prijs- met levering eind januari.
Meermaals hun klantendienst gecontacteerd via messenger, mails gestuurd, nooit een fatsoenlijk antwoord of reden van cancel gekregen!
Klantendienst zegt dat ze niet meer beschikbaar zijn bij de leverancier maar ze zijn nog wel gewoon te bestellen op de webshop, verkocht door Fnac! Hier hadden ze geen verklaring voor en werd afgescheept.

Ik had deze ook aangekocht met een cadeaubon met code en die ben ik dus kwijt want daar reageren ze gewoon niet op hoe ik die terug kan krijgen.
Ik ben dus on-ge-looflijk gefrustreerd over de Fnac en hun klantendienst dat ze me daar ook NOOIT nog terugzien!
Ik heb ook al een paar keer een LP besteld bij FNAC die nergens anders meer te verkrijgen was. Zelfs platen waar ze nu honderden euros voor dokken. Op de website gewoon beschikbaar maar int echt dan niet. Echt belachelijk.
 
Mijn laatste bestelling van Black Friday is ondertussen aangekomen. Wel echt goede deals gedaan!

Ik heb me wat laten gaan dit jaar, terwijl ik anders zelden iets koop op zo'n dagen. :unsure:
 
Terug
Bovenaan