Black friday deals (TV's en soundbars)

In de vergelijkingsfilmpjes op YouTube tss de LG en de samsung, vonden de reviewers dolby vision niet echt een meerwaarde tov hdr+
Het probleem is dat samsung te gierig is die dolby licentie te betalen. Dat alleen al is een reden om ze niet te kopen. In die prijsklasses alsjeblieft zeg... Kost nog geen 5 euro.

als je support voor alle content wilt ben je min of meer verplicht te kiezen voor LG panasonic of Sony. Wat best jammer is want ik ben een eveng rote fan van mijn QD oled paneel in mijn pc monitor. als van de LG WOLED panelen.
 
oled is op elk vlak beter da QLED. Ik gebruik al een jaar een monitor en die zit heel de dag in het licht en dat is niet slechter of beter in daglicht dan de QLED die ik hiervoor had:p . Ook al jaren een OLED tv die perfect werkt.

QD oled is wel best of both. enige nadeel is wat colour fringing als je die gebruikt voor veel tekst.

microled > ( nog niet te betalen) Woled = qd oled > miniled > qd led > ips = va > tn paneel
 
Die QLED valt dus weg. Intussen ook nog deze tegengekomen: https://www.bol.com/be/nl/p/samsung...qd-oled-2023-europees-model/9300000146826393/

Betere deal zal niet te vinden zijn veronderstel ik?
Zou toch eens contact opnemen bij deze shops en vragen naar hun prijs. (Als ze uw type tv aanbieden)

www.fransdesmet.be
www.smitsarnhem.nl
www.hellotv.nl (niet teveel extra's laten aansmeren hier)

Bij Hellotv kan je de S93C voor 1499 euro krijgen + 200 euro cashback eraf. (Prijs kan je mss nog verder laten dalen als je wat onderhandelt.)

Ook staat er van deze tv een buitenkansje voor 1238 euro.
 
oled is op elk vlak beter da QLED. Ik gebruik al een jaar een monitor en die zit heel de dag in het licht en dat is niet slechter of beter in daglicht dan de QLED die ik hiervoor had:p . Ook al jaren een OLED tv die perfect werkt.

QD oled is wel best of both. enige nadeel is wat colour fringing als je die gebruikt voor veel tekst.

microled > ( nog niet te betalen) Woled = qd oled > miniled > qd led > ips = va > tn paneel

Ik ben gisteren eens binnengesprongen bij Krefel (super heldere toonzaal) en Vandenborre (donker hoekje) - uiteraard alles op high def. beelden. Ik zag nauwelijks verschil tussen QD / QN90 / C3, nu ben ik geen cinefiel of purist maar ik vond het gros van de "betere" tv's er gewoon fantastisch uitzien. Bij bepaalde kortstondige omstandigheden vond ik soms één van hen marginaal beter of iets minder fantastisch om het zo te zeggen .Jammer dat geen van beiden het standaard kabel signaal konden aansluiten - mss dat daar de verschillen duidelijker zijn.

Reflecties en kijkhoeken zijn dan weer wel makkelijk en duidelijk zichtbaar.

Wel besloten om voor een QN90c te gaan - de TV is voor mijn moeder en die durft al eens in slaap vallen en kijkt ook overdag- burn in zou ik toch graag vermijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben gisteren eens binnengesprongen bij Krefel (super heldere toonzaal) en Vandenborre (donker hoekje) - uiteraard alles op high def. beelden. Ik zag nauwelijks verschil tussen QD / QN90 / C3, nu ben ik geen cinefiel of purist maar ik vond het gros van de "betere" tv's er gewoon fantastisch uitzien. Bij bepaalde kortstondige omstandigheden vond ik soms één van hen marginaal beter of iets minder fantastisch om het zo te zeggen .Jammer dat geen van beiden het standaard kabel signaal konden aansluiten - mss dat daar de verschillen duidelijker zijn.

Reflecties en kijkhoeken zijn dan weer wel makkelijk en duidelijk zichtbaar.

Wel besloten om voor een QN90c te gaan - de TV is voor mijn moeder en die durft al eens in slaap vallen en kijkt ook overdag- burn in zou ik toch graag vermijden.
je ziet het verschil vooral in contrast.


maar op die niet oled tv's draaien ze uiteraard geen demo's met pikzwarte achtergronden, anders koopt niemand die :)
 
Ik heb nu een playbar met sub en 2 Sonos ones (in surround setup).
Is het de moeite om te upgraden naar de sonos arc?
Ben sterk aan het twijfelen.
Moet dan de playbar en sub vervangen, want de sub is nog 1ste gen en voor dolby atmos is 1ste gen sub NOK.
Iemand raad...
Hier wordt vooral gegamed en gewoon tv gekeken en per week 2-3 films.
 
Heb het eens gegoogeld en is dus blijkbaar een alles in één systeem en geen subwoofer .
Ze zitten al aan gen 3 dus kan het inderdaad zijn dat uwe “sub”dat niet ondersteunt .

Meestal is dat het probleem van setjes en soundbars als je iets wilt veranderen is het meestal alles ineens veranderen omdat het nieuwe niet compatibel is met het oude .
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan