Black friday deals (TV's en soundbars)

Breed genomen vrij tevreden van de TCL C835, maar als ik enkele minpuntjes moet opnoemen:

-> Google TV werkt grotendeels goed, maar af en toe blijft het wel eens hangen en merk ik dat een moderne chromecast sneller en betrouwbaarder is. Ik zou dit toeweiden aan de gebruikte CPU/Chipset die de tv gebruikt. Misschien dat je bij merken zoals Samsung hun QLED-tv's dit veel minder snel ervaart

Op de 845 werkt het sinds 2 updates terug prima. Daarvoor had je wel eens dat die een app gewoon afsloot (bvb disney+ na 2 minuten kijken).
Heb nu al enkele maanden geen issue gezien.

De menu’s zijn responsive, apps openen vlot etc. Qua internet, zowel op wifi en utp werkt alles prima.
 
Op de 845 werkt het sinds 2 updates terug prima. Daarvoor had je wel eens dat die een app gewoon afsloot (bvb disney+ na 2 minuten kijken).
Heb nu al enkele maanden geen issue gezien.

De menu’s zijn responsive, apps openen vlot etc. Qua internet, zowel op wifi en utp werkt alles prima.

En uw tv is effectief op de 5Ghz-band verbonden? Misschien moet ik mijn utp eens uittrekken en nog eens testen.
 
Enorm spijtig dat ik die niet vroeger gezien heb. Ook al was ik niet direct op zoek naar een nieuwe TV. Maar met de cash back die er was tot en met vandaag, kon je die op de kop tikken voor 1701€. Dat leek mij echt wel een goede deal vb in mijn geval mijn scherm te updaten van 55 inch naar 77 inch.
Ah wel, pech. Aangezien je hem niet online kan bestellen of lijkt te kunnen bestellen. Ofwel moet ik iets missen.

Ah well, mijn TV is maar 5 jaar oud, die kan nog wel eventjes door.

EDIT : ah neen die cashback geldt niet voor deze TV. Was enkel voor de 80L, niet de 80K.
Enkel toonzaal model is beschikbaar. Ga hier morgen eens voor bellen naar Vandenborre. Zelfde situatie als u, 55 inch upgraden naar 77 inch.
 
Op de 845 werkt het sinds 2 updates terug prima. Daarvoor had je wel eens dat die een app gewoon afsloot (bvb disney+ na 2 minuten kijken).
Heb nu al enkele maanden geen issue gezien.

De menu’s zijn responsive, apps openen vlot etc. Qua internet, zowel op wifi en utp werkt alles prima.
Voor de geïnteresseerden deze kan je vinden bij mediamarkt voor +/-1700€


Maar niet 100% zeker of die van samsung beter is of niet...

EDIT : wel niet zeker of deze vergelijking tussen OLED en QLED correct is
 
Zonet een mail gekregen van Frans De Smet. Ze kunnen de LG C3 77 inch aanbieden voor 2559 euro.
Had deze prijs eerst verkregen via HelloTV en deze toch maar eens doorgespeeld naar Frans De Smet.

5 jaar waarborg op onderdelen en werkuren + verzending zou er nog eens 159 euro bijkomen.
 
Zonet een mail gekregen van Frans De Smet. Ze kunnen de LG C3 77 inch aanbieden voor 2559 euro.
Had deze prijs eerst verkregen via HelloTV en deze toch maar eens doorgespeeld naar Frans De Smet.

5 jaar waarborg op onderdelen en werkuren + verzending zou er nog eens 159 euro bijkomen.

Antwoord die ook in het weekend? Had deze ook al gezien.
 
Zonet een mail gekregen van Frans De Smet. Ze kunnen de LG C3 77 inch aanbieden voor 2559 euro.
Had deze prijs eerst verkregen via HelloTV en deze toch maar eens doorgespeeld naar Frans De Smet.

5 jaar waarborg op onderdelen en werkuren + verzending zou er nog eens 159 euro bijkomen.
Model - Cashback

OLED77Z39LA - €500
OLED77M39LA - €200
OLED77G36LA - €200
OLED77C35LA - €200
OLED77C34LA - €200
 
Al eens contact gehad met de winkel ivm het prijsverschil?
Ik denk dat ik dat wel gevraagd heb vorig jaar voor dat 77" C2 model. Maar was geen vriendelijke verkoper en ik denk dat em mij zelfs zo afwimpelde van: ja je kan dat daar ook online bestellen.
 
Ik denk dat ik dat wel gevraagd heb vorig jaar voor dat 77" C2 model. Maar was geen vriendelijke verkoper en ik denk dat em mij zelfs zo afwimpelde van: ja je kan dat daar ook online bestellen.

Heb daar in de tijd mijn denon versterker gekocht en die waren daar zeer vriendelijk (in Overpelt). Die waren toen 200 euro goedkoper dan de rest.
 
Terug
Bovenaan