Bjj - Gracie Jiu jitsu - Trainingspartner gezocht - Regio Gent

VCjonas1

New member
Ik probeer het eens via deze weg. Bij deze ben ik dus op zoek naar een gemotiveerde trainingspartner om samen BJJ of Gracie jiu jitsu te leren.
Ik gebruik zelf de online academy van Gracie University. Indien je interesse hebt, stuur me dan zeker een berichtje.
 
Neem eens met hen contact op :

Is dat gewoon google-fu? Of kent gij daar echt iets van? Want ik had daar post-corona ook interesse in, regio Limburg dan wel. Googlen op regionale sportclubs kan ik echter wel :p
 
Is dat gewoon google-fu? Of kent gij daar echt iets van? Want ik had daar post-corona ook interesse in, regio Limburg dan wel. Googlen op regionale sportclubs kan ik echter wel :p
Wat wil jij dat ik daarop antwoord.

Ik weet een gekende club in Limburg die een tijd geleden (15 of 16...) is opgestart door de toenmalige Belgisch en Europese kampioen. Maar ik volg dat niet van kort genoeg om te weten of die nog altijd kampioenen hebben of... Zelf doe ik het niet neen, te veel grondgevecht naar mijn goesting. Hun oplossing voor alles is grappling.

Maar het is nu ook niet ofdat er om elke hoek een BJJ club is, zoals er dat wel is van judo of zo.
 
Terug
Bovenaan