TYPHOON-online
Well-known member
Kan je dat onderbouwen of is dat een buikgevoel?Het is echt ook meer dan een enkeling, hoor. En bij elke match. Je ontkent een beetje het licht van de zon.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan je dat onderbouwen of is dat een buikgevoel?Het is echt ook meer dan een enkeling, hoor. En bij elke match. Je ontkent een beetje het licht van de zon.
Zeer polariserende uitspraak. Maar goed als dat uw mening is.Eigen volk eerst!
Blank Europa!
Sam van Rooy plak ik hier al.Kan je dat onderbouwen of is dat een buikgevoel?
Allen VB ers.Sam van Rooy plak ik hier al.
Dit artikel geeft het mooi aan, met voorbeelden https://t.co/k0nsevsDXX
Sintobin en anderen:
En dat zijn nog niet de retweets en de likes. Doe Twitter zelf eens open tijdens een wedstrijd. Het zonlicht ontkennen.
Buikgevoel en ongestaafd. Right. Ik hoor graag dat het blijkbaar toch klopt.
Wat moeten we daar dan op zeggen he.De debatfiche die uitgestuurd is binnen de N-VA om vooral niet te communiceren over de Rode Duivels en ze dood te zwijgen. Toont nog maar eens hoe kleinburgerlijk en laag gevallen die mensen zijn.
Ik had het dan ook over het VB. Ik noemde Sam Van Rooy, en TYPHOON zei ‘debielen heb je in elke partij’, alsof het een enkeling binnen die partij is. Niet dus. Dus zijn tweede punt is wel een heel bijzonder om te maken.Allen VB ers.
Wat moeten we daar dan op zeggen he.
Typhoon had het over NVA.Ik had het dan ook over het VB. Ik noemde Sam Van Rooy, en TYPHOON zei ‘debielen heb je in elke partij’, alsof het een enkeling binnen die partij is. Niet dus. Dus zijn tweede punt is wel een heel bijzonder om te maken.
Nee. Sam Van Rooy zit niet bij de NVA, en hij zei ‘debielen heb je in elke partij’ over SVR, en toen hij vroeg of het buikgevoel was dat het geen enkeling was BIJ HET VB. Mag het dan nu over de inhoud gaan?Typhoon had het over NVA.
Ik vind 3 voorbeelden nu ook niet om te zeggen waauw.... point made.Sam van Rooy plak ik hier al.
Dit artikel geeft het mooi aan, met voorbeelden https://t.co/k0nsevsDXX
Sintobin en anderen:
En dat zijn nog niet de retweets en de likes. Doe Twitter zelf eens open tijdens een wedstrijd. Het zonlicht ontkennen.
Buikgevoel en ongestaafd. Right. Ik hoor graag dat het blijkbaar toch klopt.
Dus twee artikels met verschillende voorbeelden, een stuk of zes politici… allemaal geen bewijs dat SVR niet een ‘debiele enkeling’ is zoals Typhoon zei? Ga je soms beweren dat er gewoon veel debielen bij het VB zitten, om het met de woorden van Typhoon te zeggen? Dat denk ik niet. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het niet een enkeling is, en dat het tweede punt van Typhoon dus gewoon niet opgaat. Als we dat nog niet eens kunnen toegeven, dan geef ik het op, hoor.Ik vind 3 voorbeelden nu ook niet om te zeggen waauw.... point made.
Daar. Voila. De essentie is er.Dus twee artikels met verschillende voorbeelden, een stuk of zes politici… allemaal geen bewijs dat SVR niet een ‘debiele enkeling’ is zoals Typhoon zei? Ga je soms beweren dat er gewoon veel debielen bij het VB zitten, om het met de woorden van Typhoon te zeggen? Dat denk ik niet. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het niet een enkeling is, en dat het tweede punt van Typhoon dus gewoon niet opgaat. Als we dat nog niet eens kunnen toegeven, dan geef ik het op, hoor.
Wat een klinkklare onzin. Deze regering heeft een meerderheid. De stemmen van mensen die op een grote partij stemden zijn absoluut niet meer waard dan die van de mensen die op kleine partijen stemmen. Net zoals winnen in een verkiezing geen bal uitmaakt, het enige wat telt is dat je een meerderheid van de stemmen (of evt zetels) achter je hebt staan.Na onderhandelingen en akkoorden, hoeveel draagvlak binnen de kleine partijen schiet er nog over die volmondig akkoord gaat met regeerakkoord? Ik kan me voorstellen dat als NVA & groen akkoord vinden, met toegeving dat kerncentrales dicht moeten, er nog weinig NVA'ers zich kunnen vinden met die samenstelling.
Neen, ik vind het geen representatief beeld van de stem van het volk als je 7 partijen moet samensmelten om tot een regering te geraken.
Op een partij van ±150? actieve politici/gemeenteraadsleden vind ik 3 toch niet echt veel.Dus twee artikels met verschillende voorbeelden, een stuk of zes politici… allemaal geen bewijs dat SVR niet een ‘debiele enkeling’ is zoals Typhoon zei? Ga je soms beweren dat er gewoon veel debielen bij het VB zitten, om het met de woorden van Typhoon te zeggen? Dat denk ik niet. Ik denk dat het wel duidelijk is dat het niet een enkeling is, en dat het tweede punt van Typhoon dus gewoon niet opgaat. Als we dat nog niet eens kunnen toegeven, dan geef ik het op, hoor.
En jij zei feitelijk net hetzelfde. (meer dan een enkeling)Debielen heb je in elke partij. Wat is uw punt?
Dat de meester der semantiek dit nog niet opgevallen wasHet is echt ook meer dan een enkeling, hoor. En bij elke match. Je ontkent een beetje het licht van de zon.

Onpopulaire mening maar een dictatuur is dan efficiënter. Geen eindeloos palaver tussen partijen om bepaalde beleidszaken door te duwen.Wat een klinkklare onzin. Deze regering heeft een meerderheid. De stemmen van mensen die op een grote partij stemden zijn absoluut niet meer waard dan die van de mensen die op kleine partijen stemmen. Net zoals winnen in een verkiezing geen bal uitmaakt, het enige wat telt is dat je een meerderheid van de stemmen (of evt zetels) achter je hebt staan.
En een coalitie vormen, dat gaat over compromissen maken. Daar is NIETS mis mee, dat is gewoon de grootste gemene deler vinden.
We leven in een democratie, geen dictatuurOnpopulaire mening maar een dictatuur is dan efficiënter.
En ook geen mensenrechten en vrije meningsuiting, zelfs geen verkiezingen. Ik kan me voorstellen dat dat voor de gemiddelde populist een droom moet zijnGeen eindeloos palaver tussen partijen om bepaalde beleidszaken door te duwen.
Een akkoord is een akkoord. En iedere partij moet wat water bij de wijn doen. Maar dat is het gevolg van de manier waarop mensen hebben gestemd.Er is enorm veel mis mee in steeds opnieuw de grootste gemene deler te zoeken tussen de partijen bij elke beleidskeuze die er toe doet.
Een compromis is een mooi iets als verschillende partijen tot een gezamelijk akkoord komen maar dat wil niet zeggen dat het een sterk akkoord is.
En van wanneer wordt een democratie een dictatuur? Als meer dan 50% op 1 partij stemt? Want dan zit je in de situatie dat 1 partij eenzijdig zijn wetten kan doorduwen. Das echt wel een dunne koordWe leven in een democratie, geen dictatuur
Er is een reden dat china het zo goed doet wat betreft de coronapandemie. Snel schakelen, geen n aantal werkgroepen en denktanks. Gewoon doen. Maar inderdaad dat is de keerzijde van de medaille.En ook geen mensenrechten en vrije meningsuiting, zelfs geen verkiezingen. Ik kan me voorstellen dat dat voor de gemiddelde populist een droom moet zijn
Een akkoord tussen 2-3 partijen is nog steeds meer wijn dan een akkoord tussen 7 partijen want dat gaat gewoon meer water zijn.Een akkoord is een akkoord. En iedere partij moet wat water bij de wijn doen. Maar dat is het gevolg van de manier waarop mensen hebben gestemd.
Als je dat verschil niet kent, dan vraag ik me af of het veel zin heeft om er verder over te discussiëren.En van wanneer wordt een democratie een dictatuur? Als meer dan 50% op 1 partij stemt? Want dan zit je in de situatie dat 1 partij eenzijdig zijn wetten kan doorduwen. Das echt wel een dunne koord
Zo goed dat de havens nu allemaal opnieuw sluiten vanwege nieuwe uitbraken?Er is een reden dat china het zo goed doet wat betreft de coronapandemie. Snel schakelen, geen n aantal werkgroepen en denktanks. Gewoon doen. Maar inderdaad dat is de keerzijde van de medaille.
Dan is dat maar zo.Een akkoord tussen 2-3 partijen is nog steeds meer wijn dan een akkoord tussen 7 partijen want dat gaat gewoon meer water zijn.
OK ! Dan aanvaarden we dat maar en vinden we het een goede manier van werken.Dan is dat maar zo.
Ik kan er me niet van ontdoen dat je denkt dat ik een voorstander ben van een dictatuur? Ik zeg gewoon dat qua beslissingsniveau deze gewoon vele malen efficienter is. Dit alleen maar als extreem tegenvoorbeeld van een hopeloos versnipperde belgische regering met zijn federale, vlaamse, franstalige, duitse en brusselse regeringen. Allen dan nog eens een amalgaam van ideologisch verschillende partijen.Als je dat verschil niet kent, dan vraag ik me af of het veel zin heeft om er verder over te discussiëren.
Zo goed dat de havens nu allemaal opnieuw sluiten vanwege nieuwe uitbraken?
Ik denk dat ieder zinnig mens liever wat minder efficiëntie heeft in ruil voor mensenrechten
Dan is dat maar zo.