Chelark007
Well-known member
N
rijk lief gezocht![]()
Zoveel korting toch niet? 300 euro af, of nog een andere prijs?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
N
rijk lief gezocht![]()
Er was nog 10% extra op de outlet toen ik hem kocht. Kwam op een 700€ in totaal.Zoveel korting toch niet? 300 euro af, of nog een andere prijs?
Ondertussen is de SL9 gelekt, ook maar een sof. Niet de moeite om een nier voor te verkopen.
Jaja absoluut. Ze hebben bij Specialized hun vaste aanhang, net zoals dat bij Apple het geval is.Ik weet een dealer die zijn minder gevolgde goede klanten opbelt om hen in te lichten dat upgraden mogelijk is. En die zijn klanten dat ook doen zonder veel vragen te stellen.
Mooi mooi!Aangezien m'n vriendin ook net een nieuwe fiets heeft gekocht, had ik het perfecte excuus om mijn huidige Topstone 1 alu te upgraden naar de Topstone 1 Carbon.
Inderdaad voornamelijk extra comfort.Mooi mooi!
Bewuste keuze om voor de topstone met achtervering te gaan? Zotte plannen mee?
Of gewoon voor het algehele extra comfort?
Rechtreeks gekocht bij Quick Pro. Panda podium verkocht het frame nog niet toen ik het besteld had. Ondertussen wel. De overfast crankset komt wel van Panda podium. Initieel had ik een S frame besteld met custom kleur. Quick Pro heeft nadien de orders on hold gezet omdat er een fout was in de size chart. Hierdoor moest ik naar een XS frame. 2 Bevestigingen later dus alsnog het S frame ontvangen in een foute kleur. De wielen waren uiteindelijk geleverd aan een Duitser, ik had zijn GR one wielset en componenten ontvangen. Wij hebben deze dus door verzonden en wel meteen de gemaakte kosten vergoed gezien. Na dat ik vorige week dinsdag de foute wielen heb ontvangen heeft Quick Pro een nieuwe set laten opsturen van een partner in Nederland. Deze heb ik dan vorige week vrijdag ontvangen maar met Shimano body, na dat ik op hun vraag mijn groepset moest doorgeven.Gekocht rechtstreeks bij Quick Pro of via panda podium?
Twee keer het verkeerde onderdeel leveren geeft wel weinig vertrouwen. Je zou denken dat als je iets naar de andere kant van de wereld verzendt dat je wel driedubbel checked dat het juist is.
Eerst foto ergens uploaden en dan de link tussen de symbolen zetten.Wss een domme vraag, maar hoe deel/upload je een foto in het topic (op gsm)?
Wanneer ik op de symbolen tik, krijg ik enkel de optie om een url te delen