Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zullen toch serieus wat SL8’s de 2dehandsmarkt opvliegen.
En menig specialized stealer zal pre-orders noteren van zodra het kan. Was ook zo met de SL8, zelfs zonder concreet de kleuren te weten.
Ik weet een dealer die zijn minder gevolgde goede klanten opbelt om hen in te lichten dat upgraden mogelijk is. En die zijn klanten dat ook doen zonder veel vragen te stellen.
Ik weet een dealer die zijn minder gevolgde goede klanten opbelt om hen in te lichten dat upgraden mogelijk is. En die zijn klanten dat ook doen zonder veel vragen te stellen.
Jaja absoluut. Ze hebben bij Specialized hun vaste aanhang, net zoals dat bij Apple het geval is.
Benieuwd of ze ook naar een gullwing-achtig stuur gaan of het traditioneler houden.
Dat moet je Speci wel nageven, ze slagen er steevast in om hun dure fietsen in grote getale te verkopen. Vandaag ook nog eens een diverge str gezien, met die rare demper in de bovenbuis. En op mtb-ritten vliegen de epic's u om de oren...
Aangezien m'n vriendin ook net een nieuwe fiets heeft gekocht, had ik het perfecte excuus om mijn huidige Topstone 1 alu te upgraden naar de Topstone 1 Carbon .