Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Er zullen toch serieus wat SL8’s de 2dehandsmarkt opvliegen.
En menig specialized stealer zal pre-orders noteren van zodra het kan. Was ook zo met de SL8, zelfs zonder concreet de kleuren te weten.
Ik weet een dealer die zijn minder gevolgde goede klanten opbelt om hen in te lichten dat upgraden mogelijk is. En die zijn klanten dat ook doen zonder veel vragen te stellen.
Ik weet een dealer die zijn minder gevolgde goede klanten opbelt om hen in te lichten dat upgraden mogelijk is. En die zijn klanten dat ook doen zonder veel vragen te stellen.
Jaja absoluut. Ze hebben bij Specialized hun vaste aanhang, net zoals dat bij Apple het geval is.
Benieuwd of ze ook naar een gullwing-achtig stuur gaan of het traditioneler houden.
Dat moet je Speci wel nageven, ze slagen er steevast in om hun dure fietsen in grote getale te verkopen. Vandaag ook nog eens een diverge str gezien, met die rare demper in de bovenbuis. En op mtb-ritten vliegen de epic's u om de oren...
Aangezien m'n vriendin ook net een nieuwe fiets heeft gekocht, had ik het perfecte excuus om mijn huidige Topstone 1 alu te upgraden naar de Topstone 1 Carbon .
Aangezien m'n vriendin ook net een nieuwe fiets heeft gekocht, had ik het perfecte excuus om mijn huidige Topstone 1 alu te upgraden naar de Topstone 1 Carbon .
Mijn nieuwe fiets is ook eindelijk klaar. Het frame en al de componenten afzonderlijk gekocht en dan zelf opgebouwd. Frame is ontworpen door voormalig designer/CEO van BMC. Vandaar dat er wel wat kenmerken van de Speedmachine te zien zijn. Ook duidelijk wel wat geleend van de Speedconcept en Speedmax. Eerste test was voorbije zondag in Luxemburg en was meer als geslaagd. Had reeds bikefit gehad vorig jaar maar binnen enkele weken volgt een nieuwe bij Van Staeyen. Cockpit zal dan vermoedelijk wel wat zakken.
Logistiek is het helaas wel een nachtmerrie geweest om het frame en wielen hier te krijgen. Eerst verkeerde maat ontvangen, de optie gekregen om een 2de frame te kopen met aanzienlijk wat korting maar dan veel langer moeten wachten op juiste frame dan beloofd. Hiervoor compensatie ontvangen voor aankoop wielen maar dan vorige week, na opnieuw veel te lang te wachten, gravel wielen ontvangen in plaats van de triatlon wielen. Hierdoor de wielen dus niet kunnen gebruiken voor 70.3 Luxemburg. Uiteindelijk heeft Quick Pro dan ook nog de volledige inschrijving van de 70.3 gecompenseerd. (+-€500). Eind goed, al goed maar heeft me wel wat stress bezorgd. Quick Pro heeft, buiten dat ze hun logistiek beter op orde moeten krijgen, er wel er alles voor gedaan om hun fouten te compenseren. Nu dus wel een fiets die me aanzienlijk minder gekost heeft dan de nieuwprijs. Het overige frame heb ik dan ook opgebouwd en is ondertussen verkocht.
Gekocht rechtstreeks bij Quick Pro of via panda podium?
Twee keer het verkeerde onderdeel leveren geeft wel weinig vertrouwen. Je zou denken dat als je iets naar de andere kant van de wereld verzendt dat je wel driedubbel checked dat het juist is.
Gekocht rechtstreeks bij Quick Pro of via panda podium?
Twee keer het verkeerde onderdeel leveren geeft wel weinig vertrouwen. Je zou denken dat als je iets naar de andere kant van de wereld verzendt dat je wel driedubbel checked dat het juist is.
Rechtreeks gekocht bij Quick Pro. Panda podium verkocht het frame nog niet toen ik het besteld had. Ondertussen wel. De overfast crankset komt wel van Panda podium. Initieel had ik een S frame besteld met custom kleur. Quick Pro heeft nadien de orders on hold gezet omdat er een fout was in de size chart. Hierdoor moest ik naar een XS frame. 2 Bevestigingen later dus alsnog het S frame ontvangen in een foute kleur. De wielen waren uiteindelijk geleverd aan een Duitser, ik had zijn GR one wielset en componenten ontvangen. Wij hebben deze dus door verzonden en wel meteen de gemaakte kosten vergoed gezien. Na dat ik vorige week dinsdag de foute wielen heb ontvangen heeft Quick Pro een nieuwe set laten opsturen van een partner in Nederland. Deze heb ik dan vorige week vrijdag ontvangen maar met Shimano body, na dat ik op hun vraag mijn groepset moest doorgeven.
Logistiek was het een ramp dus. Hoop en ga er vanuit dat niet iedereen dezelfde ervaring zal hebben. Uiteindelijk ben ik ruimschoots gecompenseerd voor alles waardoor ik nu een fiets heb die +-60% van de nieuwprijs heeft gekost. Ik vermoed dat weinig Chinese en Europese leveranciers zo ver zouden gaan in hun compensatie. Momenteel ook zeer tevreden met het frame.