Waar ik ook wil op wijzen is jullie fysieke gezondheid. Ik ken er verscheidene die bij de Big 4 of gelijkaardig begonnen zijn. Laat me het zo stellen. Herinner jullie Obama nog?
Het gaat dus over de impact van stress. De mensen die ik ken zien er allemaal zo uit. Het hakt in op je lichaam.
Het meeste frappante is iemand die vaak mee gaat skiën en al 10 jaar bij de big 4 werkt. Altijd laptop mee om nog wat te werken. Hij is 42 maar ziet er +55 uit. Lijkbleek en super ongezond. Vaak ziek.
Niet dat dit meteen op jullie van toepassing is, maar pas toch maar op.
Het gaat dus over de impact van stress. De mensen die ik ken zien er allemaal zo uit. Het hakt in op je lichaam.
Het meeste frappante is iemand die vaak mee gaat skiën en al 10 jaar bij de big 4 werkt. Altijd laptop mee om nog wat te werken. Hij is 42 maar ziet er +55 uit. Lijkbleek en super ongezond. Vaak ziek.
Niet dat dit meteen op jullie van toepassing is, maar pas toch maar op.
(en al zeker niet als het op de kinderen aankomt). Wees eens eerlijk, je wil toch niet dat uw vrouw alleen maar werkt en voor de kleine springt? Ze mag toch ook eens rust in haar hoofd? Want daar komt het nu op neer. En dat gebrek aan eigenheid gaat op den duur ook op uw relatie wegen.
. Als die mens dat graag doet of bv doet voor zijn gemoedsrust, is daar weinig verkeerd mee. Iemand van 45 jaar bij Big 4 heeft nu eenmaal een vrij grote verantwoordelijkheid waarbij het moeilijk zal zijn om zich 2 weken offline te zetten.
. Ik heb ooit volgende bericht vanop 9lives gesaved over de uren:
), maar ik denk dat het ging of dat type bedrijven vooral aan greenwashing doet, of ook effectief een impact heeft.
.