Big Brother 2021

Big Brother 2021

Gemiste kans die doodse stilte bij de bekendmaking.
In plaats van gewoon even te kaderen dat ze dit puur aan zichzelf te danken hebben. Dat 't gewoon hun eigen tactisch spel is dat als een boomerang terug komt.

Ik stem op Thomas er uit, ik ben die kerel echt zo beu als, zijn signature move wil ik ook niet meer zien en hij doet geen kloten in het huis. Was 'zogezegd' vergeten om te helpen bij het ontbijt... Was gewoon van nie willen. Jill vind ik soms te kinderachtig doen maar kan er soms nog wel mee eens mee lachen. Dus Thomas out.

Hier ook Jill gestemd, ga het ook nog eens doen op de RTL site.

Mike net op de livestream tegen Jill: "Naomi vertrouw ik niet, Nick heb ik geen klik mee"

Ik heb haar ook al over haar vriend horen praten, maar denk dan eerder gewoon een vriend, niet als in een relatie.
Want toen er aan haar gevraagd werd of ze een relatie had (was al een hele tijd terug) was het antwoord toch nee.

Haha matt is een held.
Matt: mike, wat is de bedoeling? Blijf ke op de kamer slapen?

mike; ja
Matt: ok hoef je niet meer te spreken ik ga aan de overkant slapen.
Mike : top

koekje van eigen deeg smaakt hem zo niet percies

Wat is er precies gebeurd? Want zag Matt deze nacht babbelen met Thomas, Liese en Zoey en de woorden 'degoutant' en 'schandalig' vielen nogal vaak.

Want het is niet dat we ook maar iets interessants in de avonduitzendingen zien he 😅

Stemgedrag denk ik.
Matt blijkt het nu ineens anders te zien dan wat zij zelf probeerden. Ziet 't nu als pestgedrag door 2 zo goede vrienden tegen elkaar te zetten.

Terug
Bovenaan