Big Brother 2021

Big Brother 2021

Dat is zijn keuze eh. Als je er in stapt om vrienden te maken en zo weinig mogelijk drama te hebben, dan ben je op voorhand al verloren van mensen (zoals Zoey) die gewoon doen waarvoor ze meedoen: winnen. En het doel heiligt de middelen.
Als je die twee niet kunt loskoppelen zoals Michel, tja bye bye dan. De deelnemer die het beste kan schipperen tussen intrige en zich toch niet al te onpopulair maakt bij de kijkers, die wint.
Uiteindelijk beslist de kijker hoor. Tactiek bepaalt enkel de nominaties. Maar als iedereen gewoon op Nick blijft stemmen, wint hij dit gewoon.
Gestemd op Nick en met een 2de GoPlay account op Michel.. Jerrel buiten aub. 🙏 Sinds het gesprek met Zoey waarin ze zei "jij moet het nu kalmer aan doen want de volgende keer "can't save you") zit die inderdaad altijd afgezonderd op zijn flesje te tekenen.

Het beloofd alleszins wel een spannende avond te worden straks. Blij dat Zoey uiteindelijk toch op haar beslissing terug kwam, 'k zat ze net niet luidop te vervloeken toen ze gisteren zei dat ze Jerrel ging redden. :ROFLMAO:
Het draait nu goed uit omdat Jerrel alsnog genomineerd is, maar dat is toch weer extreem zwak van BB dat Zoey nog kan veranderen?
Die willekeurigheid van BB stoort mij ook enorm. Bijvoorbeeld hoe ze bepalen wie er huismeester wordt (en immuniteit krijgt). Of de ene proef zorgt ervoor dat Jowi niet mag nomineren, de andere proef zorgt ervoor dat Naomi immuniteit kan uitdelen, ...

Michelleke is al heel week charme offensief aan doen tegen alle vrouwen :)
Gisteren in de douche tegen Liese: "mag ik u complimenteren op je kleur BH vandaag"
Liese: "Hoh ik wist niet dat je door mijn bloes kan zien" (yeah right)
Liese: "Ik heb ook een mooi passend slipje"
.. en toen stond ze te draaien in haar haren als een verliefd puber meisje" :)

Veel mensen vergeten idd dat dit een spel is en het puur om winnen en geld draaid ( ook bij nick like it or not ) . En dan moogde nog de beste vrienden zijn en one happy family vroeg of laat stem je er toch tegen in de hoop niet met de sterkste in de finale te staan . Dus ik geniet nu tenvolle van het spel en of dat nu achterbaks is ofzo doed er niet toe hoort erbij anders win je niet , en zeker al als je voelt dat je niet de populairste bent .

Uiteraard gaat iedereen met het spel bezig zijn. Het enige waar ik me wel aan stoor is als er mensen met bijna niets anders meer bezig zijn dan het spel en de nominaties zoals toen met Els en Nathalie. Als die in beeld kwamen in hun hottub dan ging het eigenlijk constant over de nominaties, en constant hetzelfde verhaaltje waardoor ge dat écht wel beu geraakte.

In het Belgengroepje wordt er ook wel geregeld over het spel en de nominaties gesproken, maar daar buiten voeren die ook gewoon andere leuke gesprekken over allerhande onderwerpen die vaak wel "boeiend" zijn om te volgen op de achtergrond.

Michelleke is al heel week charme offensief aan doen tegen alle vrouwen :)
Gisteren in de douche tegen Liese: "mag ik u complimenteren op je kleur BH vandaag"
Liese: "Hoh ik wist niet dat je door mijn bloes kan zien" (yeah right)
Liese: "Ik heb ook een mooi passend slipje"
.. en toen stond ze te draaien in haar haren als een verliefd puber meisje" :)
Vorige keer met de brief van haar vriend kwam ze uit de game room en Naomi vroeg wil je een knuffel en ze zegt nee gewoon even alleen zijn en ging toen naar buiten. Michel was daar en hij vroeg ook knuffel? Ja een kleintje :giggle:

Yay. Nog een weekje kwal Thomas in het huis. More Hugs.
giphy.gif

Ze lijkt mij vrij oprecht maar ook redelijk saai en fungeert nu enkel als aanhangsel van Michel.

Ik wacht wel met smacht op de dag dat ze naar huis mag en of haar vriend dan naar de studio komt 😄
Ergens gelezen dat haar IG account die van Liese, Naomi, Nick en Zoey volgt maar niet die van Michel. Zou haar vriend dat nu beheren? :D

Ergens gelezen dat haar IG account die van Liese, Naomi, Nick en Zoey volgt maar niet die van Michel. Zou haar vriend dat nu beheren? :D
Kans zit er dik in. Terwijl dat IG-account ironisch wel het meest interessante is 😅

Grappig om te zien dat ze quasi allemaal echt bezig zijn met hun IG-account en imago buiten het huis. Staat lijnrecht tegenover hoe het vroeger was. Heb zelf iets meer dan tien jaar geleden meegedaan aan een programma op VTM met wekelijks 700.000 kijkers. Gelukkig was ik jong, geen karakterkop en met een relatief rustig karakter. Niemand die mij nog herkent 😄 tenzij ge het kunt monetizen zoals Nick als DJ zou ik het risico toch niet meer willen lopen om er negatief uit te komen.

Terug
Bovenaan