Big Brother 2021

Big Brother 2021

Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi

Dus Naomi en Julie zijn de genomineerden.

Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi

Denk toch dat ze de sterkte van Jill overschatten. Als het enkel Julie vs Jill zou geweest zijn.. Gaf Julie dan wel kansen.

Ik dacht dat ik hem heb horen zeggen dat Julie betere slaagkansen had tegen Naomi, dan tegen Jill. Ik betwijfel dat, maar goed.

Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi

Is dit serieus?

Waarom stemmen Liese, Michel en Julie in hemelsnaam op Naomi ipv Jill? Weet iemand daar de reden acter of zo want Liese heeft toch een veel betere band met Naomi dan met Jill? En Michel wordt sowieso finalist als Jill er zou uit gaan.

Ik had echt Julie vs Jill verwacht maar bon.

Is dit serieus?

Waarom stemmen Liese, Michel en Julie in hemelsnaam op Naomi ipv Jill? Weet iemand daar de reden acter of zo want Liese heeft toch een veel betere band met Naomi dan met Jill? En Michel wordt sowieso finalist als Jill er zou uit gaan.

Julie plots BFF met Jill en uit het standpunt van Liese tactisch goed gezien mocht Naomi eruit liggen. Nu is er sowieso 1 'team' uit elkaar gespeeld.

Is dit serieus?

Julie ging er van uit dat ze sowieso er uit zou liggen tegen Jill want vorige week heeft ze daar ook van verloren (al werden de stemmen toen wel verdeeld over drie genomineerden)
Daarom wou ze absoluut niet dat Michel op Jill zou stemmen. En Liese wou haar omwille van die reden ook nog een kans geven en haar deze week tegen iemand anders laten uitkomen.

Spijtig dat Michel uiteindelijk dan toch voor Naomi gekozen heeft.
Hij had thans gezegd dat hij Jill ging nomineren.
Toen nog in veronderstelling twee namen te moeten nomineren. Zet hij nu weer Jill tegen zijn maatje Julie weet hij dat Julie eruit ligt net als vorige week het geval geweest zou zijn. Nu heeft Julie ook nog eens al Jill haar fans achter haar.

Michel trouwens ook tegen Nick gezegd dat hij Naomi zou nomineren.

Je zit natuurlijk wel met het gegeven dat er slechts 6 spelers overblijven waarvan 5 goed bevriend. Je bent nu éénmaal in een fase belandt waar je toch mensen zal moeten nomineren die je nauwer aan het hart liggen. Nick heeft vorige week ook Naomi 'gered' dus zo kwalijk wordt dat niet genomen in het huis. Ze communiceren ook duidelijk hun stem dusja. De kijker beslist nu toch gewoon wie er wint, alleen de volgorde kan veranderen.

Nick heeft het er blijkbaar heel moeilijk mee dat ze Naomi hebben genomineerd.

Het lijkt erop dat hij zijn overwinning als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen.

Nick heeft het er blijkbaar heel moeilijk mee dat ze Naomi hebben genomineerd.

Het lijkt erop dat hij zijn overwinning als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen.
Hij heeft Naomi toch niet nodig om te kunnen winnen? Was het trouwens ook niet de laatste keer dat de bewoners moesten nomineren?
Ik had gelezen dat hij het ook niet begreep dat Liese op Naomi is gegaan en het is vandaag ook de verjaardag van zijn vriendin.

Hij heeft Naomi toch niet nodig om te kunnen winnen? Was het trouwens ook niet de laatste keer dat de bewoners moesten nomineren?
Ik had gelezen dat hij het ook niet begreep dat Liese op Naomi is gegaan en het is vandaag ook de verjaardag van zijn vriendin.
Bwoah nee uiteindelijk is het iedereen tegen elkaar en de kijker heeft de uiteindelijke beslissing.
Hij heeft echter wel geen maatjes meer in het huis. Michel, Julie en Lieze wijken af van de strategie.

Beetje hetzelfde verhaal als toen iedereen rond Jill begon weg te vallen... it's lonely at the top.
Ben benieuwd naar de uitslag want alle Jill-fans en co gaan voluit op Jill om te blijven.

Ik hoop dat nick niet te lang zo bezig blijft want dit komt meer en meer over dat die mannen echt macht over vrouwen willen hebben en ze hun blindelings verplicht hun spel moeten volgen .

Liese slaagt wel de nagel op de kop nu . " we hebben jullie altijd blindelings gevolgt en nu we dat niet meer doen kunnen we gaan " .

Laatst bewerkt:
Tis een debiele uitgave. Zowel conceptueel als deelnemersveld. De vrouw en ik 'kijken' minder en minder en meestal fungeert het als achtergrond. Héél die ganse super gevoelige carebear zever/mentaliteit anno vandaag is de schuldige. Iedereen moet den dag van vandaag wel geschoffeerd zijn door iets of iemand. Dus creëer je als maker een lauw iets, waarvan je hoopt dat niemand beledigt raakt. De casting was er naar en het gebrek aan inhoud een logisch gevolg. En zelfs nu slagen sommige hier en op andere media, er toch in om aanstoot te nemen aan random shit. Man man, het leven kan nie lastig zijn voor sommigen denk ik dan zo, als ge toch nog passioneel kunt reageren op whatever in da kot gebeurt. Mochten ze morgen drank krijgen en Michel en Nickske spitroasten daar al die wijven in de hottub, dan kunnen we we eens klappen. En dan nog, dan kijkt iedere cynische ziel ernaar alsof het een poging was van de regie om er wa leven in te blazen.

/Rant.
Twas een lange dag op kantoor :unsure:

Ik hoop dat nick niet te lang zo bezig blijft want dit komt meer en meer over dat die mannen echt macht over vrouwen willen hebben en ze hun blindelings verplicht hun spel moeten volgen .

Liese slaagt wel de nagel op de kop nu . " we hebben jullie altijd blindelings gevolgt en nu we dat niet meer doen kunnen we gaan " .
Zoë is that you?

Terug
Bovenaan