Big Brother 2021

Big Brother 2021

Toen nog in veronderstelling twee namen te moeten nomineren. Zet hij nu weer Jill tegen zijn maatje Julie weet hij dat Julie eruit ligt net als vorige week het geval geweest zou zijn. Nu heeft Julie ook nog eens al Jill haar fans achter haar.

Michel trouwens ook tegen Nick gezegd dat hij Naomi zou nomineren.
Jill tegen Julie, 1 tegen 1, dan zou Jill d'r uit gelegen hebben.

Nee net niet he, Naomi laten vertrekken en haar en Nick's reactie. :)
Nick behoorde toch altijd tot mijn favoriete (aangezien ik hem ook al 7 jaar irl ken). Maar ben toch behoorlijk verschoten daarstraks hoe hij Liese "afrekende".
Die heb ik gemist. Wat heeft hij precies gedaan?

Liese buiten geconfronteerd ivb haar stemmingskeuze. Toch een halfuur ferm gediscussieert en Liese heel de tijd aan het huilen en over haar toeren. Vond dat Nick nogal uitdagend was en zijn manier van communiceren mocht wel wat anders..
Als ge afspraken maakt houd ge u daaraan, en als je daarvan wilt afwijken bespreek je dat vooraf en niet nadat je hebt moeten stemmen.
Kan of wil je dat niet doen, dan moet je gewoon vooraf zeggen dat je geen afspraken wilt maken, dat je daar niet aan meedoet.
Maar ja, zo lang die afspraken je goed uitkomen gaan de meeste daarin mee en als dat niet meer zo is, dan gaan ze hun eigen zin doen, zonder dat eerst te overleggen.

Liese buiten geconfronteerd ivb haar stemmingskeuze. Toch een halfuur ferm gediscussieert en Liese heel de tijd aan het huilen en over haar toeren. Vond dat Nick nogal uitdagend was en zijn manier van communiceren mocht wel wat anders..
Ook niet logisch dat Liese stemde op Naomi natuurlijk. Totaal geen reden voor toch? Zou dat ook niet appreciëren.

En Michel doet net alles om Julie te redden. Dus geen idee waarom hij Julie gans het gesprek zou 'gebruiken'.

Tuurlijk wel uit Liese haar perspectief stond ze er tamelijk slecht voor als ze op Jill ging stemmen. Dan vloog Julie er wss uit en had ze Michel tegen haar + Jill. Nick en Naomi zijn ook al niet meer te onderscheiden en het feit dat Nick vorige week Naomi heeft vrijgesteld toont aan in wat voor positie Liese zich bevindt. Ik denk dat Liese nogal in een moeilijke positie stond en dus gestemd heeft wat haar het beste uitkwam, wat ook de bedoeling is in dit spel.
Zeg niet dat het tactisch slecht is. Maar als je eerder afspraken hebt gemaakt moet je niet zagen dat er reactie komt.

Afspraken.. Goh iets van de eerste weken, ondertussen zitten ze nog met 6 spelers dus toen gingen ze inderdaad op gevoel stemmen. Dat afspraakje ging nooit standhouden tot het einde.
Iets van de eerste weken? Iedere week overleggen ze opnieuw over hoe ze gaan nomineren he, het gaat niet over de afspraken van in het begin.

Afspraken.. Goh iets van de eerste weken, ondertussen zitten ze nog met 6 spelers dus toen gingen ze inderdaad op gevoel stemmen. Dat afspraakje ging nooit standhouden tot het einde.
Nick, Naomi en Liese hebben vorige week/vorig weekend samen in de hottub nog gezegd dat ze niet op elkaar zouden stemmen tenzij 'het echt moet'.

Volgens mij was dat nu duidelijk niet het geval, dus logisch dat Nick (en Naomi) dat niet appreciëren. Hoe Nick daar juist op reageert is wat anders (heb de discussie zelf nog niet gezien), maar dat hij haar erover aanspreekt is wel vrij logisch. Uiteindelijk is het dus geen propere actie van Liese.

Bij Nick ligt het inderdaad gevoelig als je iets zegt maar dat uiteindelijk niet doet. Hij toont wel begrip voor mensen hun keuze maar niet als je andere beloftes maakt. Met Mike is daar ook heel wat discussie geweest en dan had hij zelfs met Nick gestemd.

Amai, mijn wederhelft heeft hier een scheldtirade naar Michel gelanceerd. Die lachte ietske te veel bij de uitslag.
Nu, ik had ook Naomi liever zien blijven. Julie komt wat fake over voor mij.

Terug
Bovenaan