Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk toch dat ze de sterkte van Jill overschatten. Als het enkel Julie vs Jill zou geweest zijn.. Gaf Julie dan wel kansen.Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi
Dus Naomi en Julie zijn de genomineerden.
Spijtig dat Michel uiteindelijk dan toch voor Naomi gekozen heeft.Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi
Laat ons hopen dat de halve finalisten niet door nominatie gekozen worden maar door proeven.Spijtig dat Michel uiteindelijk dan toch voor Naomi gekozen heeft.
Hij had thans gezegd dat hij Jill ging nomineren.
Is dit serieus?Nominaties
Nick > Jill
Liese > Naomi
Naomi > Jill
Michel > Naomi
Julie > Naomi
Jill > Naomi
Julie plots BFF met Jill en uit het standpunt van Liese tactisch goed gezien mocht Naomi eruit liggen. Nu is er sowieso 1 'team' uit elkaar gespeeld.Is dit serieus?
Waarom stemmen Liese, Michel en Julie in hemelsnaam op Naomi ipv Jill? Weet iemand daar de reden acter of zo want Liese heeft toch een veel betere band met Naomi dan met Jill? En Michel wordt sowieso finalist als Jill er zou uit gaan.
Ik had echt Julie vs Jill verwacht maar bon.
Is dit serieus?
Waarom stemmen Liese, Michel en Julie in hemelsnaam op Naomi ipv Jill? Weet iemand daar de reden acter of zo want Liese heeft toch een veel betere band met Naomi dan met Jill? En Michel wordt sowieso finalist als Jill er zou uit gaan.
Ik had echt Julie vs Jill verwacht maar bon.
Toen nog in veronderstelling twee namen te moeten nomineren. Zet hij nu weer Jill tegen zijn maatje Julie weet hij dat Julie eruit ligt net als vorige week het geval geweest zou zijn. Nu heeft Julie ook nog eens al Jill haar fans achter haar.Spijtig dat Michel uiteindelijk dan toch voor Naomi gekozen heeft.
Hij had thans gezegd dat hij Jill ging nomineren.
Hij heeft Naomi toch niet nodig om te kunnen winnen? Was het trouwens ook niet de laatste keer dat de bewoners moesten nomineren?Nick heeft het er blijkbaar heel moeilijk mee dat ze Naomi hebben genomineerd.
Het lijkt erop dat hij zijn overwinning als sneeuw voor de zon ziet verdwijnen.
Bwoah nee uiteindelijk is het iedereen tegen elkaar en de kijker heeft de uiteindelijke beslissing.Hij heeft Naomi toch niet nodig om te kunnen winnen? Was het trouwens ook niet de laatste keer dat de bewoners moesten nomineren?
Ik had gelezen dat hij het ook niet begreep dat Liese op Naomi is gegaan en het is vandaag ook de verjaardag van zijn vriendin.

Zoë is that you?Ik hoop dat nick niet te lang zo bezig blijft want dit komt meer en meer over dat die mannen echt macht over vrouwen willen hebben en ze hun blindelings verplicht hun spel moeten volgen .
Liese slaagt wel de nagel op de kop nu . " we hebben jullie altijd blindelings gevolgt en nu we dat niet meer doen kunnen we gaan " .