RiCOManiaC
Well-known member
Ach Zoey gunde ik die 15K absoluut niet. Ik had er echt ferm zuur van geweest als die met de 15K was gaan lopen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik denk ook dat de opdracht wat is tegen gevallen en ze beseffen dat de pot niet meer zo groot zal wordenMichelleke zijn gezicht staat plotseling op "onweer" vandaag...
En Nick is ook maar stillekes.. denk dat hun euro zelf ook aan vallen is dat alles niet draait zoals ze in hun hoofd hadden.
Liese was gisteren bijna woedend aan worden en zei constant "stop met speculeren, want ik word er gek van en morgen kan toch weer alles anders zijn".. ik dacht zelf ook "woman shut up".. maar ze heeft toch gelijk gekregen![]()

Hoezo voor gek?Ik heb precies iets gemist.. maar zeg nu niet dat ze WEER als opdracht hebben dat ze niet mogen praten he... qua niet originele activiteiten kan het anders al beginnen tellen.
Of zijn die in staking of hebben ze onderling boel gekregen... naomi ligt te bleiten voor dood en haar te verdedigen tegenover anderen
EDIT: ok neen blijkbaar heeft BB ze weer voor lul gehouden tijdens de opdracht, en ze zijn iet happy![]()
Matt trakteert!Wordt nog interessant bij de reünie.
Ik weet de details niet want we krijgen die proef niet te zien op de live, maar was iets met kleurcodes ... en blijkt achteraf dat niemand snapte wat de bedoeling was.. ook nu nog niet uren ernaHoezo voor gek?
Dus ofwel is BB de mist in gegaan met een onduidelijke opdracht of was ineens super moeilijk 
Voorlopig nog niks bekend. Afwachten dus wat BB uit zijn hoed gaat toveren. Julie was bezig tegen Jill om op Nick te stemmen maar ze kwamen dan tot de conclusie dat hij immuun isGeen nominaties dan deze week ?

Awel voor 1 keer zou ik HLN hun uitleg wel kunnen geloven, want vind het nog steeds een vreemde zet om iemand 1/3 van een totale pot te geven om naar huis te gaan.https://www.hln.be/tv/twist-bij-big...effectief-naar-huis-met-15-000-euro~a810335a/
Op HLN verdenken ze er BB over dat ze mogelijks een dikke stunt uithalen, met zowel de kijker als de bewoners, omdat zen locatie op de studio staat.
Ik acht de kans klein, maarja, you never know.
Ik weet niet waar en hoe precies. Ik weet alleen dat het blijkbaar nog al gebeurd is (andere landen) want dat is wat ze letterlijk ooit besproken hebben in het huis of je dan zou vertrekken.Maar is toch nog nooit gebeurd in vorige edities dat men dat deed, met maar 5 man meer en zo een groot percentage van de volledige pot?
Kun je dat staven met een bronvermelding? Er zijn hier in deze thread nog van die zaken vermeld van horen zeggen die hierna niet waar bleken te zijn.Ik weet niet waar en hoe precies. Ik weet alleen dat het blijkbaar nog al gebeurd is (andere landen) want dat is wat ze letterlijk ooit besproken hebben in het huis of je dan zou vertrekken.
Ik heb dat letterlijk zelf gezien in de stream dat ze daar over bezig waren. Misschien staat het ook wel in de afleveringen. Via google zul je dat wel vinden bij welke BB dat ooit was.Kun je dat staven met een bronvermelding? Er zijn hier in deze thread nog van die zaken vermeld van horen zeggen die hierna niet waar bleken te zijn.