Big Brother 2021

Big Brother 2021

Geen vrees, ik gunde die dat ook niet.
Maak er je glimlach van de dag van en stel je haar butthurt voor.

Michelleke zijn gezicht staat plotseling op "onweer" vandaag... :)
En Nick is ook maar stillekes.. denk dat hun euro zelf ook aan vallen is dat alles niet draait zoals ze in hun hoofd hadden.

Liese was gisteren bijna woedend aan worden en zei constant "stop met speculeren, want ik word er gek van en morgen kan toch weer alles anders zijn".. ik dacht zelf ook "woman shut up".. maar ze heeft toch gelijk gekregen :D

Michelleke zijn gezicht staat plotseling op "onweer" vandaag... :)
En Nick is ook maar stillekes.. denk dat hun euro zelf ook aan vallen is dat alles niet draait zoals ze in hun hoofd hadden.

Liese was gisteren bijna woedend aan worden en zei constant "stop met speculeren, want ik word er gek van en morgen kan toch weer alles anders zijn".. ik dacht zelf ook "woman shut up".. maar ze heeft toch gelijk gekregen :D
Ik denk ook dat de opdracht wat is tegen gevallen en ze beseffen dat de pot niet meer zo groot zal worden :ROFLMAO:

Ik heb precies iets gemist.. maar zeg nu niet dat ze WEER als opdracht hebben dat ze niet mogen praten he... qua niet originele activiteiten kan het anders al beginnen tellen.

Of zijn die in staking of hebben ze onderling boel gekregen... naomi ligt te bleiten voor dood en haar te verdedigen tegenover anderen :S

EDIT: ok neen blijkbaar heeft BB ze weer voor lul gehouden tijdens de opdracht, en ze zijn iet happy :)

Ik heb precies iets gemist.. maar zeg nu niet dat ze WEER als opdracht hebben dat ze niet mogen praten he... qua niet originele activiteiten kan het anders al beginnen tellen.

Of zijn die in staking of hebben ze onderling boel gekregen... naomi ligt te bleiten voor dood en haar te verdedigen tegenover anderen :S

EDIT: ok neen blijkbaar heeft BB ze weer voor lul gehouden tijdens de opdracht, en ze zijn iet happy :)
Hoezo voor gek?

Hoezo voor gek?
Ik weet de details niet want we krijgen die proef niet te zien op de live, maar was iets met kleurcodes ... en blijkt achteraf dat niemand snapte wat de bedoeling was.. ook nu nog niet uren erna :) Dus ofwel is BB de mist in gegaan met een onduidelijke opdracht of was ineens super moeilijk :)

Ze hebben heel veel schrik om tegen jill te gaan staan ,en zeker michel heeft schrik omdat er kans is dat hij er zal tegen komen .

Ik hoop ergens wel na de uitslag van iedere voting zullen te weten komen. Hoeft niet per se in absolute cijfers. In percentage zou al leuk zijn, en minder kans op imagoschade door de weinige belangstelling die er waarschijnlijk is.

En die foto's en filmpjes etc zijn dan voor BB opgenomen? Geloof er niet veel van. En zoals ik eerder ook zei is het bij andere BBs ook al geweest dat BB met die vraag kwam dus het kan zeker dat iemand met geld van de pot naar huis is.

Maar is toch nog nooit gebeurd in vorige edities dat men dat deed, met maar 5 man meer en zo een groot percentage van de volledige pot?

Maar is toch nog nooit gebeurd in vorige edities dat men dat deed, met maar 5 man meer en zo een groot percentage van de volledige pot?
Ik weet niet waar en hoe precies. Ik weet alleen dat het blijkbaar nog al gebeurd is (andere landen) want dat is wat ze letterlijk ooit besproken hebben in het huis of je dan zou vertrekken.

Ik weet niet waar en hoe precies. Ik weet alleen dat het blijkbaar nog al gebeurd is (andere landen) want dat is wat ze letterlijk ooit besproken hebben in het huis of je dan zou vertrekken.
Kun je dat staven met een bronvermelding? Er zijn hier in deze thread nog van die zaken vermeld van horen zeggen die hierna niet waar bleken te zijn.

Het moet natuurlijk ook interessant genoeg zijn het aanbod.
Voor 2,5k gaat er niemand vertrekken he.
Snap niet dat de rest daar zo kwaad voor zou zijn. Zeer begrijpelijk zou het zijn, winnen ging hij toch niet en grote kans al deze week alsnog eruit. En 15k niet min voor de en 20-jarige.

Wel raar dat ze hem al zo snel zouden toelaten dat te posten op social media.
Grote kans een streek van BB dus.

Kun je dat staven met een bronvermelding? Er zijn hier in deze thread nog van die zaken vermeld van horen zeggen die hierna niet waar bleken te zijn.
Ik heb dat letterlijk zelf gezien in de stream dat ze daar over bezig waren. Misschien staat het ook wel in de afleveringen. Via google zul je dat wel vinden bij welke BB dat ooit was.

Terug
Bovenaan