Lobmans
Well-known member
We gaan van een ei op een bouwhelm naar een balletje op de racket spelletje voor het huismeesterschap.
Lekker origineel zeg.
Volgende week zakdoek leggen heb ik gehoord.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
We gaan van een ei op een bouwhelm naar een balletje op de racket spelletje voor het huismeesterschap.
Lekker origineel zeg.
Wtf? Geen weekoverzicht meer?
Ale lap, dat was het enige waar ik nog naar keek samen met de live op donderdag
lap gemist dusIs verhuisd naar de vooravond om 18u.
Had het ook gezien nadat ik mijn bericht hier gepost had.Is verhuisd naar de vooravond om 18u.
Had het ook gezien nadat ik mijn bericht hier gepost had.
Maar op dat uur zit ik nog niet naar tv te kijken en als ik wel al kijk dan zijn er andere zaken waar ik op dat uur naar kijk.
Slechte zet van Play4.

Zou te begrijpen zijn.Ze hebben elk het aanbod gehad van BB om vrijwillig naar huis te gaan in ruil voor 15.000 euro uit de pot. Ze mochten vervolgens hierover TOTAAL niet communiceren met elkaar, zoniet hing hier directe nominatie aanvast.
Voorlopig lijkt het er op dat Matt zou ingegaan zijn op het aanbod...
Vlak voor dit event was Matt zijn compliment aan het zeggen tegen Naomi en zat Jill gans zijn gesprek te doen alsof ze zat over te geven in de plantenbak om hem te storen...Wtf, blijkbaar heeft jill expres hete thee over matt zn been laten vallen en dan voor de grap nieuwe gezet met azijn ipv water.. ik zou da mens over den draad smijten begot moest da bij mij zijn
Kwam er schelp onnozel van. En nu continue van "mAaR wAaRoM iS iE eR uIt?"Het zou wel heel veel oplossen tho, gedaan met dees clusterfucken ook geen programma meer.. rare zet.

Er gaat ook een gerucht rond dat ie er uit is gehaald door zijn ouders (maar weet wel niet exact waarom). Ook dat het een geheime opdracht isVoorlopig lijkt het er op dat Matt zou ingegaan zijn op het aanbod...

Bron of gewoon iets uit uw mouw aant toverenEr gaat ook een gerucht rond dat ie er uit is gehaald door zijn ouders (maar weet wel niet exact waarom). Ook dat het een geheime opdracht is![]()