Big Brother 2021

Big Brother 2021

tis wel te merken dat sinds die zoey eruit is het ineens vele leuker is int huis, vandaag iedereen lekker mee aant doen op de karaoke enal, superplezant !

Wel pak saaier ineens vind ik . Had vele liever matt als huismeester gezien dan had het waarschijnlijk de meest intressante week tot nu toe geweest . Dan hadden de 5 op elkaar moeten stemmen en iemand tegen jill zetten dat zoiezo voor heel veel spanning ging zorgen .

Had het ook gezien nadat ik mijn bericht hier gepost had.
Maar op dat uur zit ik nog niet naar tv te kijken en als ik wel al kijk dan zijn er andere zaken waar ik op dat uur naar kijk.
Slechte zet van Play4.

Hopelijk wordt er ooit een toestel uitgevonden waarmee ge zoiets zou kunnen opnemen en later herbekijken!

Ah, ik dacht dat dat al uitgevonden was? :p
Maar ik heb dat hier spijtig genoeg niet staan.
Ach ja, dan maar online op hun website bekijken zeker.

Wtf, blijkbaar heeft jill expres hete thee over matt zn been laten vallen en dan voor de grap nieuwe gezet met azijn ipv water.. ik zou da mens over den draad smijten begot moest da bij mij zijn

Ze hebben elk het aanbod gehad van BB om vrijwillig naar huis te gaan in ruil voor 15.000 euro uit de pot. Ze mochten vervolgens hierover TOTAAL niet communiceren met elkaar, zoniet hing hier directe nominatie aanvast.
Voorlopig lijkt het er op dat Matt zou ingegaan zijn op het aanbod...

Ze hebben elk het aanbod gehad van BB om vrijwillig naar huis te gaan in ruil voor 15.000 euro uit de pot. Ze mochten vervolgens hierover TOTAAL niet communiceren met elkaar, zoniet hing hier directe nominatie aanvast.
Zou te begrijpen zijn.
Winnen ging hij toch niet doen en 15k is veel geld voor een 20-jarige.

15k uit de pot.. lol, kan mis zijn maar ik dacht dat ze maar aan 40k totaal zaten? Dus wat gebeurd er als er nu 3 zeggen dat ze akkoord gaan? Dan is er geen geld voor de "winnaar" :biglaugh: en ook geen programma meer.. rare zet.

Talk about a plot twist.
En de rest zit al te denken: "Shit weer een NLer weg, gegarandeerd dat er nu veel Belgen eruit gaan voor de finale"

Wtf, blijkbaar heeft jill expres hete thee over matt zn been laten vallen en dan voor de grap nieuwe gezet met azijn ipv water.. ik zou da mens over den draad smijten begot moest da bij mij zijn
Vlak voor dit event was Matt zijn compliment aan het zeggen tegen Naomi en zat Jill gans zijn gesprek te doen alsof ze zat over te geven in de plantenbak om hem te storen... :crazy: Kwam er schelp onnozel van. En nu continue van "mAaR wAaRoM iS iE eR uIt?"

en ook geen programma meer.. rare zet.
Het zou wel heel veel oplossen tho, gedaan met dees clusterfuck :D

Er gaat ook een gerucht rond dat ie er uit is gehaald door zijn ouders (maar weet wel niet exact waarom). Ook dat het een geheime opdracht is 🤷‍♂️

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan