Big Brother 2021

Big Brother 2021

Ga wel akkoord nu met wat ik over Liese lees, tis idd niet de allerslimste en soms idd beetje boertig. In de spellekes ook niet de beste... Dat Nickske huismeester is is weer top ! Naomi zeker niet onderschatten, das echt een topperjke imo, Julie mag gerust ook in de finale staan. Zou er volgende week wel Jill willen zien uit gaan... Tis in ieder geval een opluchting dat Zoey EINDELIJK weg is..

Jill gaat er naar mijn gevoel niet snel uitgaan. Die is net iets te populair bij -18.

Julie mag blijven, ze stoort mij nie eigenlijk.

Momenteel is er eigenlijk niemand meer die mij écht stoort.
Nick is gewoon met voorsprong mijn favoriet en hem wil ik dus absoluut in de finale zien staan, maar voor de rest hebben ze allemaal wel plus- en minpunten. ALs ik opnieuw een volgorde moet maken van favo naar minst favo dan is het
Nick
Naomie
Julie
Michel
Liese
Matt
Jill

Het is echter niet dat ik mij erger aan pakweg Matt en Jill, bij bv Zoey, Jerrel, Danielle, Nathalie, ... ergerde ik me wél zwaar.

Heeft de laatste nominatie niet juist aangetoond dat ze toch een stuk minder populair is als vele denken.

Dat moogt ge zo niet bekijken. Er hebben veel mensen tégen haar gestemd, maar dat wil niet zeggen dat ze minder fans zou hebben.

Als ge het zou vergelijken met voetbal: Brugge en Anderlecht zijn ook met voorsprong de clubs met de grootste supportersschare, maar als ge aan alle Belgische voetballiefhebbers zou vragen van welke club ze de grootste afkeer hebben, dan zullen Brugge en Anderlecht ook bovenaan staan in die resultaten ;)

Bij positieve vraagstellingen ("wie wil je in het huis houden"), zal Jill dus nog steeds sterk staan.

Als je op basis van aanhangen de finale moet bepalen dan zal het tussen Nick, Jill en Naomi/Liese gaan.

Ja Jill stond op de nominatielijst maar ze heeft ook een grote fanbase en quasi heel Nederland staat achter haar.

Zet ze tegenover Michel dan zal Michel mogen vertrekken.

Ik zou zeker ook Matt niet onderschatten. Zet die tegenover Jill en het kan nog wel is heel spannend worden.

Dat moogt ge zo niet bekijken. Er hebben veel mensen tégen haar gestemd, maar dat wil niet zeggen dat ze minder fans zou hebben.

Als ge het zou vergelijken met voetbal: Brugge en Anderlecht zijn ook met voorsprong de clubs met de grootste supportersschare, maar als ge aan alle Belgische voetballiefhebbers zou vragen van welke club ze de grootste afkeer hebben, dan zullen Brugge en Anderlecht ook bovenaan staan in die resultaten ;)

Bij positieve vraagstellingen ("wie wil je in het huis houden"), zal Jill dus nog steeds sterk staan.
Dat Jill bovenaan zal staan is toch ook maar een aanname van u. En veel mensen wouden blijkbaar Jill weg dus als ze genomineerd wordt dan gaan er dus waarschijnlijk ook terug veel mensen tegen stemmen.

Die Jill na dat planken: "Ik heb al mijn spieren gebruikt. Mijn armen, mijn borst, mij OKSELS, mijn vingers,...

Wtf zelfs.

Mooi dat het voor Zoey eigenlijk zo pijnlijk was :) Want het was voorlopige de enige vote die van de kijkers kwam, dus als je er dan uit gaat tjah xD

Nick gaat michel huismeester maken denk ik, hij was toch iets aant zeggen in de aard van "pief poef paf ik ben huismeester af, met deze staf...."

Nick gaat michel huismeester maken denk ik, hij was toch iets aant zeggen in de aard van "pief poef paf ik ben huismeester af, met deze staf...."
Nee, dat ging over de "ceremonie" waar Julie het huismeesterschap overdraagt aan Nick.
En Julie gaat dat dus zeggen.

We gaan van een ei op een bouwhelm naar een balletje op de racket spelletje voor het huismeesterschap.
Lekker origineel zeg.

Terug
Bovenaan