Big Brother 2021

Big Brother 2021

6 cijferkes onthoude seg hoe moeilijk kan het zijn. Ik moet voor men werk soms een heel chassisnummer onthoude
Kvind dat ook niet zo moeilijk, maar het levert wel leuke tv op :) BB die op de livestream mensen ambeteert. Naomi aant koffiemachien. "Naomi..." Springt in paniek naar de living. "Mag ik ook een koffie?" Ach, the little things...
Als ik mij niet vergis heeft Jill trouwens ook dyslexie & Liese dyscalculie.

De kijker heeft beslist? Ik zie iedere dag naar BB ‘s avonds en dat is nooit gezegd geweest dacht ik. En nu zie ik dat Jill, Zoey en Mieeechel genomineerd zijn?

anyway, zoey is toch naar huis
Nadien horen we daar niets meer van, zoals voor haar BB deelname

De kijker heeft beslist? Ik zie iedere dag naar BB ‘s avonds en dat is nooit gezegd geweest dacht ik. En nu zie ik dat Jill, Zoey en Mieeechel genomineerd zijn?

anyway, zoey is toch naar huis
Nadien horen we daar niets meer van, zoals voor haar BB deelname

Was dinsdagagavond te horen na de uitzending dat wij mochten beslissen, maar online werd dit nieuws dinsdagochtend al bekend gemaakt en het nieuws werd ook wel gretig overgenomen door de online media zoals Nieuwsblad en HLN enz hoor.

Klopt mijn buikgevoel dat diegene die de kandidaten ophaalt al de nationaliteit bekend maakt van de vertrekker? Heeft iemand dat al gecheckt met alle afleveringen op een ander forum?

Terug
Bovenaan