Big Brother 2021

Big Brother 2021

Het spel begint volgens mij. De zwakke zijn er uit. Alhoewel ik Julie en Naomi nog het vlugst zie gaan nu.

jill, matt, michel, liese en Nick zullen wel finale spelen

Het spel begint volgens mij. De zwakke zijn er uit. Alhoewel ik Julie en Naomi nog het vlugst zie gaan nu.

jill, matt, michel, liese en Nick zullen wel finale spelen
Ik gok dat Julie de volgende is om de balans tussen Nederlanders en Belgen nog een beetje te herstellen.

Daarna Matt eruit en dan spelen we de finale met alleen maar toppertjes.

Naomi mag winnen want zij is de liefste en fanatiekste 💕

Naomi zal niet winnen das veel te hard de sloef van nick . Dan zie ik liese als grotere kanshebber . Moest nick de michel er uit krijgen dan is zoiezo nick de winneer waarschijnlijk .

Naomi zal niet winnen das veel te hard de sloef van nick . Dan zie ik liese als grotere kanshebber . Moest nick de michel er uit krijgen dan is zoiezo nick de winneer waarschijnlijk .
Liese heeft haar positie binnen haar eigen groep wel verzwakt door haar wagentje zo aan Zoey te hangen terwijl iedereen doorhad dat ze de boel aan het manipuleren was.

Mwoah ik denk dat iedereen haar een beetje onderschat. Als er iets is wat die vegan-typetjes goed kunnen is het wel hun mening verdedigen. Ze kan het goed vinden met Nick en Michel maar dat is niet per se onderdanig ofzo. Het klinkt gewoon goed persoonlijk en strategisch. Wanneer we verder zijn in het spel zal ze wel meer haar op d'r tanden beginnen krijgen. Volgens mij ook de enige met een universitair diploma?

Liese heeft haar positie binnen haar eigen groep wel verzwakt door haar wagentje zo aan Zoey te hangen terwijl iedereen doorhad dat ze de boel aan het manipuleren was.
Inderdaad en in de spellen is ze eigenlijk ook nooit echt goed. Heel slim komt ze niet over. Zou haar in ieder geval niet als verpleegster willen.

Volgende week Jill en Matt genomineerd zeker? Tenzij iemand immuun is.
BB is ook geen complete dork he, beetje naïef om te denken dat het zo voorspelbaar gaat zijn.

Ik snap de populariteit van Liese niet, tenzij bij een hoop bronstige pubers misschien.
Zit toch niet echt veel in? Niet de snuggerste, beetje boertig (bij minste vreugde beginnen twerken,...),...

In Jill haar hoofd vind je toch echt alleen maar vliegen, die weet nu eens niks :rofl:
Neeje... ik zette net 24/7 aan toen de live bezig was en eerst dat ik hoorde was Jil die zei tegen de rest "Ik heb weer een kinderpoes" maar ik heb wel "brokken haar moeten verwijderen".. en toen keek de rest met grote ogen, 5 seconden stilte... waarop de vraag "Brokken?"... weer stilte...snel gesprek over naar iets anders dacht Julie toen... hahahaha :puke:

Ga wel akkoord nu met wat ik over Liese lees, tis idd niet de allerslimste en soms idd beetje boertig. In de spellekes ook niet de beste... Dat Nickske huismeester is is weer top ! Naomi zeker niet onderschatten, das echt een topperjke imo, Julie mag gerust ook in de finale staan. Zou er volgende week wel Jill willen zien uit gaan... Tis in ieder geval een opluchting dat Zoey EINDELIJK weg is..

Terug
Bovenaan