Big Brother 2021

Big Brother 2021

Viben hier, viben daar, snaptge ? Viben viben viben ... FUCK UW VIBEN, ZOEY ! Echt, ik haat da mens .......................... Sterven mijn hersencellen instant van af, als ik die hoor....

Zelfs nu blijkt dat BB zitten foefelen heeft;

Las dit:

Heb ik dit nu echt gezien, Michel wil de code ingeven en het toestel wil het niet aanvaarden, geen rood of groen. Gaat hij terug om naar de code te willen kijken en BB haalt het cijfer eraf! En ook de timer ging niet! Zeg dat ik het mis zag en het echt niet zo corrupt is?

Las dit:

Heb ik dit nu echt gezien, Michel wil de code ingeven en het toestel wil het niet aanvaarden, geen rood of groen. Gaat hij terug om naar de code te willen kijken en BB haalt het cijfer eraf! En ook de timer ging niet! Zeg dat ik het mis zag en het echt niet zo corrupt is?
Gewoon een technisch mankementje hé

Las dit:

Stop toch eens met achter alles iets te zoeken ook....

6 cijferkes onthoude seg hoe moeilijk kan het zijn. Ik moet voor men werk soms een heel chassisnummer onthoude

Geen idee, zou het ook willen weten. De voorbije weken kregen ze het te weten als de kijkers het in de aflevering ook wisten (de NL en webkijkers) dus rond 22u30.

f30766d5f1652b5cd90daffe7fb3fffa.jpg

Terug
Bovenaan