Komt er uberhaupt volk naar da mens haar shows? Want voor (volgens haar toch) zo een bekende dj hadk er nog nooit van gehoord..Als ze draait op een of ander festival gaat er geen kat komen denk ik. Zal ze zeggen iedereen heeft bad vibes![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt er uberhaupt volk naar da mens haar shows? Want voor (volgens haar toch) zo een bekende dj hadk er nog nooit van gehoord..Als ze draait op een of ander festival gaat er geen kat komen denk ik. Zal ze zeggen iedereen heeft bad vibes![]()
Opdracht, ze hebben 30 seconden de tijd nadat hun naam wordt afgeroepen om die cijfers correct in te geven op n touchpad, foute code is min 500€, ze kunnen (konden) 12.000€ winnenWat zijn die cijfers die steeds op het scherm verschijnen??
Gewoon een technisch mankementje héZelfs nu blijkt dat BB zitten foefelen heeft;
Las dit:
Heb ik dit nu echt gezien, Michel wil de code ingeven en het toestel wil het niet aanvaarden, geen rood of groen. Gaat hij terug om naar de code te willen kijken en BB haalt het cijfer eraf! En ook de timer ging niet! Zeg dat ik het mis zag en het echt niet zo corrupt is?
Stop toch eens met achter alles iets te zoeken ook....Zelfs nu blijkt dat BB zitten foefelen heeft;
Las dit:
Heb ik dit nu echt gezien, Michel wil de code ingeven en het toestel wil het niet aanvaarden, geen rood of groen. Gaat hij terug om naar de code te willen kijken en BB haalt het cijfer eraf! En ook de timer ging niet! Zeg dat ik het mis zag en het echt niet zo corrupt is?
Stop toch eens met achter alles iets te zoeken ook....
Wat werk doe je dan?6 cijferkes onthoude seg hoe moeilijk kan het zijn. Ik moet voor men werk soms een heel chassisnummer onthoude

Ik voorspel slechte vibes.Hoe laat krijgen de bewoners vanavond te horen wie genomineerd is? Ik zou graag Zoey haar reactie live willen zien.![]()
AutodiefWat werk doe je dan?