Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alé, weeral 2 bieren voor op de lijstWeer een bak Tervoerke tripel in huis. Blijft toch een lekker bierke. Krijgt een vaste plak naast mijn Trejense Tripel.
.
€10/can?Ben hier in Zweden naar een alcoholshop geweest en wat inheems bier gekocht om te proberen. Zitten toch ook een paar pareltjes tussen. Relatief laag alcoholpercentage in vergelijking met wat wij kennen, maar minstens even smaakvol.
Op de terugweg ga ik sowieso enkele van de betere nog meenemen om dan thuis eens rustig van te genieten.
Foto's en scores volgen!
Valt goed mee eigenlijk. 3 blikken speciaalbier (flessen zijn precies enkel pils) en 2 flessen wijn en ik zat op 21 euro. Had ook zotte prijzen verwacht. Gisteren nog halve liter gevraagd bij het avondeten en dat was 4.5 euro.€10/can?
Omnipollo en bryggverkett vind ik persoonlijk brouwerijen waar je zeker goede bieren kan vinden.Ben hier in Zweden naar een alcoholshop geweest en wat inheems bier gekocht om te proberen. Zitten toch ook een paar pareltjes tussen. Relatief laag alcoholpercentage in vergelijking met wat wij kennen, maar minstens even smaakvol.
Op de terugweg ga ik sowieso enkele van de betere nog meenemen om dan thuis eens rustig van te genieten.
Foto's en scores volgen!
Aha, morgen eens zien of ik dat vind.Omnipollo en bryggverkett vind ik persoonlijk brouwerijen waar je zeker goede bieren kan vinden.
). Dat valt dus enorm goed mee.Aaaaah top, eens langsgaan tijdens m'n middagpauze morgen :]Dit weekend van 21/06 t/m 23/06 bierpassie weekend in Antwerpen
Bierpassieweekend
#vooroordelen. Alcohol in Scandinavië is duur op restaurant. In de Zweedse Systembolaget-winkels betaal ik niet veel meer of minder dan in België voor deftig speciaalbier.€10/can?
Ik moet ook wel toegeven dat ik aangenaam verrast was als ik ging afrekenen, tijdens het selecteren in de rekken totaal niet naar de prijs gekeken, maar gezocht op Zweedse vlaggetjes icm een cool uitziend blik. Daarom ook beperkt gehouden, maar morgen eens naar de systembolaget in Eksjo om aan te vullen.#vooroordelen. Alcohol in Scandinavië is duur op restaurant. In de Zweedse Systembolaget-winkels betaal ik niet veel meer of minder dan in België voor deftig speciaalbier.
Mijn persoonlijke favoriete Zweedse brouwerijen zijn met stip op 1 Stigbergets, gevolgd door Poppels, Apex (machtige IPA’s!!) en recente Omnipollo (vroeger vond ik hun stouts heel chemisch smaken, maar sinds ze hun eigen brouwerij hebben lijkt er wel veel beterschap in te zitten).
Een fles Karmeliet open gedaan die 2 jaar over datum is. Hemels. Smaak is goed geëvolueerd.
Ik experimenteer er een beetje mee. Sommige bieren worden slechter, sommige beter, sommige extreem veel beter. Ik maak daar dan notities van om te weten welke ik bij kan houden.

Als West-Vlaming zat ik voor het werk in Essen en eens gestopt in Decaigny drankenhandel. Wat een bier Walhalla en wat een prijzen hier kunnen we daar enkel van dromen sinds Bierhalle Deconinck ermee gestopt is.