Schultenbräu IPA voordelig bij ALDIGisteren eens de IPA van Aldi geprobeerd en prijs/kwaliteit is die best OK (99 cent voor 44cl). Zit qua kwaliteit voor mij in de buurt van Brewdog maar dan aan de helft van de prijs. 7/10.
Deze?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Schultenbräu IPA voordelig bij ALDIGisteren eens de IPA van Aldi geprobeerd en prijs/kwaliteit is die best OK (99 cent voor 44cl). Zit qua kwaliteit voor mij in de buurt van Brewdog maar dan aan de helft van de prijs. 7/10.
Gisteren eens de IPA van Aldi geprobeerd en prijs/kwaliteit is die best OK (99 cent voor 44cl). Zit qua kwaliteit voor mij in de buurt van Brewdog maar dan aan de helft van de prijs. 7/10.
Ik ben nu wel benieuwd wat jouw favo IPA dan wel niet is…Gisteren eens de IPA van Aldi geprobeerd en prijs/kwaliteit is die best OK (99 cent voor 44cl). Zit qua kwaliteit voor mij in de buurt van Brewdog maar dan aan de helft van de prijs. 7/10.
Ik ben nu wel benieuwd wat jouw favo IPA dan wel niet is…
Gisteren BBQ gedaan en mijn bezoek had paar biertjes mee voor mij. 1 van die dingen was een cherry Chouffe vervallen van 2021... Denk niet dat ik dat type nog ga moet proberen drinken? Aan het etiket te zien heeft het toch al redelijk wat meegemaakt. Liever weggieten dan het risico van toch slecht bier te drinken want dat is een smaak die bij mij blijft hangen. Zou anders serieus kunnen dat ik geen cherry Chouffe'kes meer moet hebben, hoewel ik dat zoveel niet drink.
Geprobeerd en als "OK" bevonden. Niet heel speciaal, maar prijs/kwaliteit wel heel goed.Gisteren eens de IPA van Aldi geprobeerd en prijs/kwaliteit is die best OK (99 cent voor 44cl). Zit qua kwaliteit voor mij in de buurt van Brewdog maar dan aan de helft van de prijs. 7/10.
, enkel de prijs is een probleem
.Waren die niet gestopt?Blijkbaar is er van Tynt Meadow nu ook een blond bier, leer ik nu pas. Ik moet dat ik van hun donkere trappist aangenaam verrast was. Toch eens meenemen bij mijn volgende bezoekje aan Willems.

gisteren verkeerd bier gekocht.
Ik had chimay met een gouden label gekocht,
ik had es chimay met wit label gedronken op café, en vond die lekker.
Maar in colruyt vond ik ze niet meteen, dus dacht dat die gouden label zelfde was.
Niet dus. 4.5% maar ook. Vind die witte chimay toch veel beter.
Aha thanks.Ge moet de groene Chimay is proberen, blond, fris en fruitig en 10% maar drinkt lekker door.
Toevallig afgelopen zaterdag geproefd op de Trappistenmarkt bij de brouwerij van La Trappe. Leuke gezellig boel daar, maar de blonde Tynt Meadow is niet te drinken, imo. Maar ik vond de bruine ook maar niets eerlijk gezegd.Blijkbaar is er van Tynt Meadow nu ook een blond bier, leer ik nu pas. Ik moet dat ik van hun donkere trappist aangenaam verrast was. Toch eens meenemen bij mijn volgende bezoekje aan Willems.
Verdorie, dat ik die trappistenmarkt gemist heb.Toevallig afgelopen zaterdag geproefd op de Trappistenmarkt bij de brouwerij van La Trappe. Leuke gezellig boel daar, maar de blonde Tynt Meadow is niet te drinken, imo. Maar ik vond de bruine ook maar niets eerlijk gezegd.
ik had es chimay met wit label gedronken op café ... dacht dat die gouden label zelfde was.