Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
). Vraag ik mij daar een monk's Grand Cru van het vat. (Vind ik persoonlijk een fantastisch lekker oud bruin bier wetende dat dat feitelijk gemaakt wordt van de overschot in de tanken bij productie).
€85 voor een ticket?
edit: blijkbaar ongelimiteerd drinken, ik slik mijn woorden in.

Je krijgt er wel per dag de keuze tussen een +-100? (exclusieve)bieren die al rap minimum 5euro per blik/fles kosten met uitschieters die nog eens X5 doen qua prijs. De standaard Tripel/dubbel die 75% van het aanbod is op andere festivals vind je daar bijna niet en je moet uitgenodigd zijn als brouwerij om daar te staan dacht ik om een bepaald kwaliteit te kunnen aanbieden naar de mensen. Wat niet weg neemt dat het duur en exclusief blijft en dat je maar een bepaald hoeveelheid kan drinken per dag. Daarom vind ik het jammer dat het een all in formule is want op den duur wordt het een decadente boel waar er bier wordt weg gegoten om toch maar zoveel mogelijk verschillende bieren te proeven.Dan nog is dat niet goedkoop vergeleken met de andere Belgische bierfestivals, tenzij je natuurlijk veel drinkt. Sowieso ben ik geen voorstander van zo'n ongelimiteerde formules![]()

Het was toch niet de vanilla bean assassin? Het was de Assassin met cocosnoot, pecan en vanille. Niet hetzelfde bier heDit weekend op Billies craft beer festival de kans gekregen om bij Toppling Goliath enkele speciallekes uit fles te proeven
Super gehypet bier natuurlijk met alle prijzen en Untappd ratings, maar die hype heeft wel een reden natuurlijk.
Bekijk bijlage 24629
Persoonlijke favoriet was deze Assassin Vanillabean BA-stout.
Wat met de brouwer staan praten en als je hem bezig hoort over hoe hij zijn stouts samenstelt snap je wel dat die brouwerij telkens zo'n toppers kan afleveren.

Ik sta daar aan de andere kant van de tapsHet was toch niet de vanilla bean assassin? Het was de Assassin met cocosnoot, pecan en vanille. Niet hetzelfde bier he
Ofwel heb jij dingen onder de tafel kunnen drinken…

Misschien ook even vermelden. Ik wilde net eens kijken en blijkbaar kun je geen account maken tijdens een bierverkoop. ;(Als er iemand Westvleteren12 wil bestellingen het is het moment! De webshop is oa vandaag en morgen gans de dag open.
Ik had lange tijd gedacht dat je Tongerlo Prior had, maar dat is blijkbaar Tongerlo Tripel? Of bestaat de Prior niet meer?
Maar als je kijkt naar de website van de brouwerij, is hij niet te vinden.![]()
Default Category | Prik&Tik
Meer dan 3000 producten – fris, pils, speciale bieren, wijnen, bubbels, aperitieven en sterke dranken – in één shop! Eenvoudig besteld, snel en goedkoop geleverd!www.prikentik.be
De pagina van de Tripel zelf heeft het wel over Prior in de omschrijving.Maar als je kijkt naar de website van de brouwerij, is hij niet te vinden.
Ik had lange tijd gedacht dat je Tongerlo Prior had, maar dat is blijkbaar Tongerlo Tripel? Of bestaat de Prior niet meer?
Misschien eens gaan kijken in de lokale Prik & Tik, maar het kan inderdaad zijn dat dit gewoon een naamswijziging is.Als ik het goed zie, werd Tongerlo Tripel in 2009 hernoemd naar Prior en nu lijkt het erop dat het weer Tongerlo Tripel geworden is?