Dat aanbod bij Borger BottlesWww.Hopsnmore.com
Voor de rest ga ik voornamelijk naar locale winkels in en rond Antwerpen. (Billies, borgerbottles, 1280…)
.Eens opzoeken of er in de Kempen ook zoiets is.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat aanbod bij Borger BottlesWww.Hopsnmore.com
Voor de rest ga ik voornamelijk naar locale winkels in en rond Antwerpen. (Billies, borgerbottles, 1280…)
.Aanraders voor online shops die een beetje betaalbaar zijn en naar BE verzenden?
Bierhandel Willems in Grobbendonk? Nog niet geweest. Maar ze hebben er bier.Dat aanbod bij Borger Bottles.
Eens opzoeken of er in de Kempen ook zoiets is.
Bierhandel Willems in Grobbendonk? Nog niet geweest. Maar ze hebben er bier.
Die Pliny heb ik in de States gedronken paar jaar terug en was ook 1 van mijn eerste IPA's. Zo zoek ik ook al lang naar Bodhizafa, want die heb ik daar ook gedronken.De Caigny
En online bierloods22.
Ik drink graag IPA’s en ik heb eerlijk gezegd nog maar weinig IPA’s gedronken die echt slecht zijn. Er zijn er echter ook weinig die er keihard bovenuit springen. Vaak hou ik mij ook niet echt bezig met dat bij te houden omdat, als je naar buitenlandse brouwers kijkt, er zo een groot aanbod is. Vaak brouwen veel brouwers hun IPA’s maar 1 keer en is er zelden een standaardaanbod.
De enige die er voor mij altijd zal bovenuit steken is een Julius van Tree House (maar van hen heb ik nog nooit een slechte IPA gedronken) en een Pliny The Elder van Russian River. Het feit dat ik ze mij ben blijven herinneren is natuurlijk ook omdat die bieren deel uitmaakten van de eerste IPA’s die ik ooit dronk en dat waren dingen die ik nog nooit geproefd had, komende van Belgische bieren (ik spreek over meer dan 10 jaar terug).
Als ik snel eens check op mijn untappd op DNEIPA (mijn favo IPA-stijl) dan zie ik scores van 4,5/5 voor Summer Street van Trillium, Rivers van Stigbergets en Very GGGreen van Tree House.

De 2 beste ipa brouwers van Europa!Schiet mij nog te binnen, next level IPA’s van over het water in de UK: Cloudwater en Verdant. Zeeeeer goed spul.