Gisteren Vleteren Blond 12 gedronken, beetje zoet maar wel een aanrader
Voor mij ook een tikkeltje teveel aan de zoete kant, als ik me goed herinner.
Hun Georges IV vind ik zeker een aanrader, die verraste me echt in positieve zin.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren Vleteren Blond 12 gedronken, beetje zoet maar wel een aanrader
Of niet…
De Belg en zijn Duvel, ik heb het nooit gesnapt. Het is een OK bier, maar er zijn er veel betere, meer boeiende bieren.
Ik vind het gewoon bizar dat een nieuwe Duvel heel wat mensen triggered, terwijl er wekelijks heel wat nieuwe, betere en interessantere bieren uitkomen.
Dit is gewoon een zoveelste poging van Moortgat om even te cashen in een bepaald segment, waar eigenlijk niemand zit op te wachten want er zijn er al veel en veel betere. Ze zetten het gewoon zo in de markt alsof je er juist wel nood aan hebt en zat op te wachten. Het is namelijk een NIEUWE Duvel!!!
Zelfde met die Duvel Barrel Aged bieren. Er zijn zoveel betere en belangrijkere Barrel Aged bieren, maar die worden overgeslagen door heel wat mensen, want hey, er is een Duvel Barrel Aged!!!!
Merci voor de tip! Zal eens kijken of ik hem ergens kan vindenVoor mij ook een tikkeltje teveel aan de zoete kant, als ik me goed herinner.
Hun Georges IV vind ik zeker een aanrader, die verraste me echt in positieve zin.
Voor iets lekker moet je soms meer moeite doen en naar een speciaalzaak gaan. Ik koop nooit bier in de gewone supermarkt.Grootste voordeel is dat je die gewoon in de Supermarkt/Carrefour kan kopen en die andere niet.
Voor iets lekker moet je soms meer moeite doen en naar een speciaalzaak gaan. Ik koop nooit bier in de gewone supermarkt.
Georges van deca is een echte topper idd. Het beste bier in hun assortiment.Voor mij ook een tikkeltje teveel aan de zoete kant, als ik me goed herinner.

Georges van deca is een echte topper idd. Het beste bier in hun assortiment.
Nu bezig aan Een mokmaster bourbon van brouwerij de meester. Voor 4.5euro het beste van het beste wat je kan krijgen in deze prijs categorie.![]()
I disagreeEr is maar 1 toepasselijk bier voor dit paasweekend en dat is een goeie Boskeun.

Want hoe hoger het alcoholpercentage van een bier, hoe meer “smaak” dat bier zal hebben?De nieuwe Duvel doet mij wat denken aan Piraat? Niet slecht maar geef mij maar de gewone Duvel. En voor 10% te zijn, verwacht ik toch ook wat meer smaak.
Neen, eerder van: als ik dan toch mijn lever belast met dergelijk % alcohol moet het de moeite zijn.Want hoe hoger het alcoholpercentage van een bier, hoe meer “smaak” dat bier zal hebben?
Nos Bières Archive - Elfique
Les bières Elfique sont des bières artisanales belges brassées de manière traditionnelle. Bière « de légende », mystérieuse, à l’équilibre de saveurs, ronde ou rafraîchissante … : découvrez l’Elfique qui vous convient le mieux !www.elfique.be
Eind goed al goed, ze zit hier nu naast me, elk ons pintje die ze me zopas fris heeft geserveerd.
Met zo'n mooi weer mag dat wel!
Smaakt goed, deftig biertje!
![]()
Bobeline Black - Brasserie Bobeline
Bobeline Black - American Stout Brune de caractère complexe aux notes épicées et au malt d’orge torréfié. Inspirée par les soirées d’hiver du Pays des Sources et le feu qui brûle dans l’âtre, la Bobeline Black offre l’expérience chaleureuse du café, du cacao et du caramel. Catégorie Porter Type...mybeerbox.be
Ik ben betrokken bij Billies maar dat is op vrijwillige basis helaas.Iemand een voorstel voor een goed bierfestival in het buitenland? Beer geek madness valt volgend jaar in de paasvakantie dus die al niet. Wel met een "all-in" concept qua proeven
Dacht dat @BearPils in de branche zat, jij een voorstel?